Mitä helvettiä?
Niin ja mitä tulee näihin teidän Parempi Suomi -tavoitteisiin, ei kannata provota yhtää enempää. Varsinkin kun poliisi.
Printable View
jää meille muille enempi [emoji16]
Mitä täällä oikein ulistaan?
IN'AX saapui vihdoin, whee..
Parempi maassa kuin jumalattoman suussa. Vaikka tieteellisen maailmankatsomuksen omaankin.
Joo, kyllä Paavo on nyt vasikka, ja saa olla todella peloissaan nyt. :laugh: Siellä on jo tatuoitu apina lynkkaus mielessään. Varo jos kuulet maastohousun kahinan ja Suomi-leijona korun kilinän. Epäiltiin myös että köörin touhuun puuttuminen oli kateutta kun omaa nestettä myydään isommalla hinnalla mitä itse saisit. Hygieeniakin kyseenalaistettiin, kun raukat luulee että Paavo itse liemensä pullottaa. Voi äiti. Mää niin lähden vittuun tosta "Arizonalle koodia?" ryhmästä...
olis ny edes myyny :D
Täällähän on timanttista tykitystä ollut muutama sivu. :laugh:
Emäntä laitettu nukkumaan,ja jos sitä itte alkas pikkuhijaa kattomaan vaikka myytinmurtajia katsomosta.
Tää koko hässäkkä on kyllä jotain niin uskomatonta... meidän pitäis perkele pitää yhtä, eikä olla jossain omissa foorumi- ja vapottajat-poteroissa. Huhhuh, ei oo mikään ihme jos lehdistö pitää sähkötupakkaa teinien suosikkina ja meitä kaiken pahan alkuna ja juurena :D Katsokaas nyt peiliin, minäkin yritän.
Joo mä taisin sanoa jo hetki sitten että voitaisko pliis lopettaa. Asia on loppuunkäsitelty ja nyt vaan junnataan paikoillaan.
Ootteko huomannu että täältä otetaan screenshotteja fb ryhmään? Ei sillä että se jotain haittais.. :D
Mitä järkeä, tämähän on julkinen foorumi? :lol:
Jee, lisää Kummelia! :)
Yritän olla koskematta aiheeseen enää tän jälkeen, mutta jumalauta kun vituttaa olla suomalainen höyryttelijä tällä hetkellä! Meillä on e-Savuke -foorumi, Vapottajat-ryhmä ja varmaan tuhat yksityistä ryhmää Facebookissa. Raisiossa laitetaan Finnish Vaping Association -yhdistystä pystyyn ja samaan aikaan toista yhdistystä Vapers.fi -yhteisössä. Ja kaikki tappelee keskenään minkä ehtii...
Olisko tässä nykyisessä tilanteessa mitenkään mahdollista yhdistää terveellisemmän elämäntavan ja mukavan harrastuksen äärelle kerääntynyttä porukkaa puhaltamaan yhteen hiileen? Vasta silloin meillä voisi olla jotain sanottavaa päättäjillekin! <3
Peace, love and jalkapallo.
Perhana heräs puolentoista tunnin päästä nukahtamisesta.
Aattelin että aamu, mutta v... puol 11 illalla. Koneelle istahdettua esiin hyppäs tän ketjun sivulta 111 rivi luuposia jotka pampuillaan esti pääsyn takas sänkyyn. Aika härö kokemus, ja niitä oli monta.
Kyll se siit laantuu, on vaa välittämäti.
Mukavahan se ois jos kaikki puhaltais yhteen hiileen ja mentäis niillä pelisäännöillä mitkä ah niin ihanat päättäjät on meille lyönyt. Vaikka se tuntuukin niin hienolta taistella tuulimyllyjä vastaan niin lopulta siinä vaan kusee muiden muroihin.
Kotimaan maksikirje poistuu kokonaan 1.2. lähtien.
Jotta ei tarvitsisi tukea Iltapaskan klikkihuoraamista, niin kerron sen tässä, en tiedä pyörikö tieto täällä aiemmin. Muu osa uutisesta on hevon tuubaa.
Posti poisti palvelun - kymmeniä palautteita - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Välineurheilua, peniksenvenyttelyä, ämmät jotka polttanu jotain vihreetä tupakkia 4 päivässä 7 luokalla saavat tuntea itsensä erityisiksi. Sitten ihmetellään kun asiasta kiinnostuneet ovat joko elitistejä tai täydellistä paskasakkia. Kyllä se siitä normalisoituu sitten ajan kanssa, tää on sitä pahinta aikaa ja edustan itsekin osittain tätä Aki Sirkesalon aallonharjalla -sukupolvea.
Nyt porukka tajuaa, että viimeiset hetket polkee jalkaa ovenväliin lajiin / harrastukseen / terveysvaihtoehtoon.
Toivottavasti viimeiset hetket suosion ja kehityksen noususta, eikä sen totaalisesta kieltämisestä ja tukahduttamisesta.
Ei, koska ihminen. Ootellaan ja kattellaan mitkä noista on hengissä parin vuoden jälkeen. Vahva veikkaus, et tämä hiukan epästabiilien miesten ja naisten painekattila on ainakin :D
Sori ktdd, en huomannut sun pamppua housuissasi. Lopetan kans tähän.
...vai oletko vain iloinen lukiessasi tämän? :drool:
Mun taas on ihmeteltävä vähän aiheen ohikin tätä sairasta lynkkausmielialaa mikä nykyään somessa (vittu että vihaan tota sanaa) saattaa yhtäkkiä räjähtää käsiin, miten ihmiset voi vieläkin olla noin... 1500-luvulta? :lol: Mutta ihan oikeesti, helvetin pelottavaa että uhkaillaan ja ilmoitetaan tietävänsä jonkun henkilön nimi jne. Ihan kuin noitavainot ja muutenkin meno keskiajalla, hetken mielijohteesta saattoi jonkun elämä päättyä siihen että se kivitettiin joukolla hengiltä kuulopuheiden perusteella sitten kivityksen jälkeen huomattiin että hei, eihän se ollutkaan toi tyyppi joka varasti lehmän. Onneks nykyään ihmiset lähinnä möykkää koneella... Mutta mistä sitä tietää niistä hulluimmista tapauksista?
Eikai kettään nyt missään uhkailla. Taitaa olla lähinnä grillijono kinaa netin välityksellä. Relax, pia tääki on jo unohdettu :)
Eih. Mukavaa ois se, että puhallettais yhteen hiileen ja saatais muutettua niitä sääntöjä.
Voisin kans veikata, että tämä foorumi on hengissä silloin vielä <3 Mutta riittääkö se viemään meidän yhteistä asiaa eteenpäin?
No voisitko olla hiukan vähemmän vittumainen ääliö, kenties?
En, mutta ihan tiedoksi, en voi kutsua enää mun murmelia hunajapupuiseksi. Olet pilannut kokonaisen lajin multa. :(
Hyvää yötä kaikille <3<3<3
http://verkkokauppa.pirteapaketti.fi...sydaen_pun.jpg
Herjaahan me muutkin heitetään jatkuvasti, mutta on olemassa herjaa hyvässä hengessä ja sitten on toisen haukkuminen vittumaiseksi ääliöksi :whistle:
Siis voi ei
https://38.media.tumblr.com/654bdb08...ro3_r1_250.gif
Ps. Tuosta murmelista... Mulla on valitettavia uutisia, mä sanon mun marsuja murmeleiksi. Ne on melko lihavia ja syövät välillä kakkaa. Hyvää yötä. :-*