Entisen asuinpaikan kyläpoliisilla oli aikanaan tälläinen menopeli, eikä ole mikään vitsi. :)
Liite 27977
Printable View
Entisen asuinpaikan kyläpoliisilla oli aikanaan tälläinen menopeli, eikä ole mikään vitsi. :)
Liite 27977
@miru kyllähän leijjona kulkee ;)
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Semmonen 20 autoo vetää pikkuväleillä edessä niin lähe siinä polkemaan... tampere-virrat sunnuntaina saatana... keskivauhti n.60km/h.
Juu ei se keulimmainen yleensä tee sitä letkaa vaan pari seuraavaa. Mut jos tie kapea, mutkainen ja mäkinen niin yritäppä ohi saatana.
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Ford ei oo auto eikä piika oo ihminen[emoji38]
Ei riemulla rajaa kun fordia ajaa ;) @espoon poliisit
Mulla on -03 Ford Mondeo joka on itse asiassa ihan hyvä auto, mutta sen jälkeen kun on alkanut ajella Audeilla niin eihän se samalta planeetalta tai edes samasta galaksista niiden kanssa ole. :D Jostain kumman syystä sillä ei ole pahemmin ajeltu puoleentoista vuoteen... :D
Mihis vittuun mun viesti hävis[emoji20]
No nii...jasso soitti mulle rakkaus puhelun niin lensin ulos täältä[emoji8] sitä piti vaan, että lähtee pösökin kohta myyntiin..en kyl tiiä kehtaako sitä kukaan ostaa[emoji51]
Miru hehe :D pösö vaihtoon :|
Scooter, Batteryä ja suklaata. Huomenna pitäis palauttaa Multimediajakson näyttö...
Scooter on niiiin legendaarista kesämusaa :yeah: Kultaisissa muistoissa rippileiri jolla meidän (mies :D )pappi veti aerobic-tunnin meille myrkynvihreissä kiiltävissä trikoissa Scooterin tahtiin. Ja pelkäs että kajaalit levii. :D Oi niitä aikoja. <3
Käväisinpä tänään piäkaupungissa. Motaria pitkin mennen tullen rapiat 100km, ja tulipahan ajellessa täältä eiliset keskustelut mieleen ja pakko vielä kommentoida asiasta. Vasenta kaistaa käytetään niin väärin kuin olla ja voi, körötellään siellä alinopeutta ajaen kilometritolkulla, vaikkei olisi edes ohitettavia näköpiirissä. Vaikka suunnilleen rajoitusten mukaan ajelenkin, niin ohitin varmaan matkalla autoja enemmän oikealta kuin vasemmalta...
@tuittu joo scooter oli kyl legendaarisin :D toki just eilen tossa juoksuradan varres oli just näitä pro virirräjiä scooter huutaa niin et kajarit rätisee skeittilauta rakapuskurina auto yritetty maalaa matta mustaks siinä onnistumatta :D
Ensimmäinen mielikuva Scooterista on silloisen MoonTV:n Saschan (?) tokaisu kesken haastattelun kameralle: "vittu mitä urpoja". Hieman kohtuutonta :o
Moontv ennen oli jtn. Nykyään pelkkä vitsi..
Bisnesidea tämäkin. Adoptoi (:blink:) "halavalla" itsellesi puu ja pääset koska vaan metsään halaamaan puutasi:
Halauspuu.fi
No joo, pääseehän tuolla rahalla lisäksi tepastelemaan metsään/laavulle ym. Mutta silti...
Jos joltain jäi palikkajakkara hankkimatta, niin tällä voi lohdutella itseään
Halauspuu.fi
Onkos kellää vinkkejä mistä sais griffin 25:seen kuuskolo ruuvveja. Velon ruuvvit oli liia isoja.
Vandaali otti myyntiin joku aika sitten myyntiin parempilaatuisia ruuveja ja noiden pitäisi kestää paremmin kuin kiinan tinan
10 kpl pidätinruuveja kuusiokolokannalla M2,5X3 - VaporVandal.com - Höyrytarvikkeet
Ok eli nuo käy griffiniin. Itsellä 40kpl velocityyn noita mut liia isoja pahus viekööt.
Klooni velocity juurikin. Muistaakseni on juuri tuon kokoisia nuo mun ruuvvit jos en väärin muista
3x3 grubeja näyttäis nuo omat olevan.
Siis nuo mitkä käy veloon.
http://i.imgur.com/xjRsYrb.png
kaleppo on tosiaan päässyt jonkun ihon alle :lol:
Hyvää huomenta ja oikein hyvää viikinloppua kaikille vapottajille näin tasapuolisesti ja nyt kaffetta :)
Tässä aamussa ei ollut mitään hyvää...eilen alkoi migreeni joka loppui pari tuntia sitten[emoji21] en kyllä aina oikeen jaksais...antaisin yhden sormistani pois heti, jos mulle keksittäis lääkkeet mitkä auttaa[emoji20]
@miru migreeni on kyllä anaalista.. Itse sain siihen onneks lääkkeet ja ei oo enää tullu.
typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg tyhmä mutta lepponen.
Niinpä[emoji53] mulla on montaa eri päänsärkyä ja niihin on lääkkeet löytyneet, mutta kerran kuussa tulee "naisten" migreeni johon ei ole löydetty auttavaa lääkitystä ja on vaan kärsittävä.
Mulla on välillä päänsärkyä jonka lääkäri on sanonut olevan migreenin kovuista, ja johon ei löydy mitään erikoista lääkettä. Tiedän muutaman kaverin jolla on oikeaa migreeniä ja olen ymmärtänyt että se ei todellakaan ole mikään ihan helppo juttu kärsiä... Sympatiat Mirulle ja jaksamista!