Hei pikkusen eri asia...
Elitisti
Printable View
Meinaat, että tukut ottaa nelinkertaiset voitot?
Joo no jos tiellä saatana on 50 lätkä sillon ajetaan sitä jos 100 lätkä ni sillon sitä vauhtia oli talvi tai syksy.. Jos ei uskalla ajaa ni auto jätetään himaan! Jos omistat 70000€ auton ni ei sillon ole etuoikeuksia ajaa ku haluaa.. Ja samaa mietin et onko vilkut lisävaruste noissa kalliimissa autoissa ku ei osata käyttää.. Toki 30% näistä on nuoria pappa pe tålår idiootteja ketä popittaa niin että ei oo autossa peltejä pian ja käyttäytyy liikenteessä ku idiootit.. Ja sit nää viritykset missä on jesarilla tehty skeittilaudasta spoileri ja vakiopako putki missä reisä ja pörisee siihe mallii ja rätisee niin et viimesetki osat irtoo. Ymmärrän niitä ketkä laittaa autopn kunnolla rahaa ja popit kyllä ja on noissa tapahtumissa.
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Täytyy kyllä sanoa että ainoo missä suomen pitäs karsia on se että juoppoja narkkareita ja maahanmuuttajia höösätään.. Siihen menee aivan liikaa rahaa jos mihinkään! En ole rasisti mutta ensin omien kansalaisten asiat kuntoon ja asunto asiat ja sitten muut.. Esim perhe tutulta lähti lapsineen asunto alta kun 60 neljön kolmiossa pomppas 1560e vuokra ja nyt asuvat vanhempien luona koska ei voi kadulla asua ja kunnan talot täynnä somaleita jne ja kaupungi ei edes heitä noteerannu kun hakivat asuntoa ja kertoivat tilanteen.. Ovat siis töissä mutta eivät tienaa sitä kuuluisaa yli 2100€/kk.. Täällä suomessa asiat on ihan päin v**tua vaikka on ilmanen mutta surkee terveydenhuolto ja on sossua kelaa jne mutta silti.. Verotuskin tappanut tämän maan ja ahneet johtajat ja omistajat.. On helppoo pistää duunarit pihalle et muka säästää ja sit on varaa maksaa osinkoja miljoona kaupalla... Ei näin.. Ja sit suositaan tätä vuokrafirma rulettia ja hallituskaan ei siihen puutu.. Mut nää on näitä asioita mitä helppo puhua vaan kahvi pöydässä.. Ps ei ole. V**tuakaan järkeä äänestää ei sillä vaikuta kuin silä että jonkun kravaatti pellen palkka nousee ja takuueläke varma..
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...0ccfefda68.jpg kyllä täällä töitä pitää joka päivä tehdä, keväällä kylvetään, kesällä tehdään aitaa ja rehua jotta eläimet voi hyvin, syksy puidaan ja kynnetään, talvella auratan kaikkien kyläläisten pihat ja hiekotetaan myös kun on kalustoa joka vuoden ajalle
Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
Tiellä ajetaan kulloinkin vallitsevien olosuhteiden mukaan, esimerkiksi nollanäkyvyydellä tai sateella EI vittu soikoon ajeta esimerkiksi satasella sataa, nyt vähän valoja päälle!
Trolli joo noi ymmäretään. Mut jos vähän lunta tiellä ni ajetaan välillä 80 alueella 40 ni se vasta aiheuttaa vaaraa.. En tarkota et pitää kaato sateessa sokkona ajaa.. Maalaisjärki on ihan hyvä näissä..
Joo, olen haudannut muutaman hyvän tutun, jotka ajoivat säällä kuin säällä suurinta sallittua.
Tiedätkös, mikä on suurin tappaja liikenteessä?
Asennevamma.
Trolli otan osaa. Sitä meinaan kanssa juuri että näitä vatasia on vähä liikaa jo teillä.
Oma pointti oli kyl nämä "karavaanarit"
Miks 95% pilaa kaikkien maineen? Vedetään karkeeta alinopeutta ja isoa letkaa perässä... Jos ollaan niin vitun vapaita liikkumaan niin se 2min pysähdys sopivalla paikalla ja päästää se autoletka ohi... Onko se niin SAATANAN vaikeeta?
Jasso totta.. Ehlä 3/100 traktori ja kaivinkone kuskista pysähtyy ja antaan letkan mennä. Kyllä nykypäivän liikenne on kyllä jtn niin ihmeellistä. Toki sitä täytyy ihmetellä miten 5Miljoonaa euroa vuodessa tienaava saa 60000e sakot muutettua 1000 euroksi ja vauhtia kuitenkin 160km 100km alueella.. Tollanen porho jos ajaa mun puskuriin niin näytän mailaa kyllä..
Toisaalta tuossakin on sitten se toinen puoli, eli porukka, joka tietää prikulleen, mitä kärsii tehdä ettei joudu muuntorangaistuksen takia vankilaan jätettyään päiväsakot maksamatta.
Jasso aivopieru.com mutta oot silti oikeassa.
Poliisin kirjoittamat päiväsakot EI ole muuntokelpoisia, toisin kuin tuomioistuimien määräämät päiväsakot, jotka ovat. Eli jos haluaa istua sakon, pitää se vetää käräjille(jonne poliisikin ohjaa asian, jos päiväsakkoja kertyy erillisillä kerroilla 4kertaa/vuosi)
Määräraha muuntorangaistuksen laajenemiselle, on poistettu 2016-2019 budjetista. Alunperinhän tuon piti tämän vuoden alusta laajentua.
Ja rikesakko on kiinteä varallisuusrangaistus, joka ei luonnollisesti ole muuntokelpoinen.
Eli käytännössä, poliisin kirjoittamat päiväsakot/rikesakot ovat varallisuusrangaistuksia.
Liikenteestä on aivan turha kinata. Kaikki tietää aina miten sielä kuuluu ajaa oikein, eikä kukaan muu aja oikein.
Päivät pyörii isoilla autoilla ympäriämpäri Suomea ja näkee monenlaista kuskia. Samaan aikaan tietää itte olevansa vituttava sillä isolla autolla.
Ajan myös bemarilla, ajan tasantarkkaan lievää ylinopeutta hyvällä säällä aina. En aina käytä vilkkua (motarilla vasemmalle kaistalle palaaminen kolmen aikaan yöllä rekan ohittamisen jälkeen). Ohitan ohituskaistoilla juuri niin kovaa kun tarvii notta pääsen edellä olevasta ohi, ei se ennen sitä kaistaa ajanu samaa vauhtia ei se aja sen jälkeenkään.
Joko aletaan kinaamaan miten rekat ja bemarit on perseestä?
Ps. En ole kuin kääntyessä väistänyt liikennettä pysäkille.
Moottoritiellä on vasemmalla kaistalla jatkuvasti ajaminen kiellettyä ja ohittaminen oikealta, myös yöllä:laugh:
Kyllä minäkin ohitan, mutta kumpikin siinä rikkoo liikennesääntöjä:laugh: Yllättävän monet siellä vasemmalla kaistalla viihtyy, mitälie pyörii mielessä ? Vai pyöriikö mitään:lol:
Alla lainaus jostain lakipykälästä:
Mikäli ajoneuvot ajavat moottoritiellä jonossa ja oikeanpuoleinen kaista vetää paremmin, on oikealta ohittaminen sallittu, mikäli ohittaja on jo valmiiksi oikean puoleisella kaistalla.
jossakin dokumentissa oli puhetta että karja talous on pakko lopettaa 2040 mennessä sillä se tuottaa paljon päästöjä ja onham tuo lehmän pitäminen turhaa verrattuna kanaan tai possuun. viljakin on melko turhaa saahan samoja ravinto aineita muistakin kasveista mutta kun tästäkin joudun elantoni tienaamaan eikä muuta ole nytten tarjolla niin ei tätä lopettaakaan voi noin vain
Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
Kumpuaako se pyhä viha Audeja kohtaan jostain tälläisestä? :D
http://starecat.com/content/wp-conte...-see-audis.jpg
Eihän täällä kai Audia vihata, muutamien Audi-kuskien toiminta vaan ärsyttää ;)
Mulla oli joskus Audi 60 (vm. 1969) ja oli yksi parhaita autoja ajettavuudeltaan mitä mulla on tähän asti ollut. No ei se kyllä paljoa vaadi kun Audin jälkeen ollu melkein pelkästään Ladoja ja Fiatteja :D
Uskokaa tai älkää, mut näin tänään kun Bemarissa toimi vilkku :p
Olin vähän niinkuin tuossa klipissä
https://www.riemurasia.net/kuva/Kun-...n-outoa/188789
Ladahan on aito panssarivaunu!
Autot on ihan perseestä.
:lol:
Mulla onkin pösö joten varokaa vaan[emoji2] hirvee paska se on[emoji13] meilläpäin mitä uudempi Mersu niin taatusti ei vilkku toimi.Olen tullut siihen tulokseen jotta tyyppivika[emoji6]
Ostakaa semmosia autoja ettei tarvi tehdä letkaa:p
Eikö Enska jo aikoinaan opettanut ettei se Eka letkaa tee vaan ne loput
Millanens semmonen auto sit teidän mielestä ois jolla ei tarvii tehä letkaa? :D
Semmonen jolla pääsee ohi:rolleyes: Ei tarvi jäädä letkantekiäksi. Jos ei tuollaisa omista niin pysähtyy esson baariin kahville.