Posti parantaa palveluitaan. Maksikirje poistuu ja hinnat nousee taas helmikuussa :lol:
Printable View
Posti parantaa palveluitaan. Maksikirje poistuu ja hinnat nousee taas helmikuussa :lol:
Kohta tulee taas itkupotkuraivareita [emoji9]
Haistakaa nyt vittu! Ihan ku jotain vauvat-forumia lukis. Mitä helvettiä te siitä saisitte jos ilmiantaisitte ryhmän poliisille? No ryhmä on nyt lopetettu. Onnea vaan teille. Heitellään sitte nesteet viemäriin. Vittu tää vapottelujengi on urpoa sakkia. Harrastatte samanlaista kauhistelua kun media sähkötupakasta.
Itse kuulun lähes kaikkiin vapo ryhmiin mitä njetistä löytyy, eikä liemikööri ole pahemmin kiinostanut. Itse harvemmin puutun muitten asioihin.
Mutta mitäs joss joku noista tekee nestekauppaa täällä ja sendaa prt fobballe ja lehtiin?
VIIMEAIKAINEN TOIMINTA
https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net...380c90b6c8b6e0
Toni Lähdesmäki
19 min
Lopetan tään ryhmän.. eli jäljellä olevat Jäsenet kiitos erotkaa itse niin ei tarvia jäsen kerrallaan ulos potkia. Kiitos ja näkemiin.. Keksitään uutta tialle
Tais jäädä jollekkin tehtailijalle iso kasa flavorX laatu tiivaria kun noin pulttia ottaa :laugh:
Liemikööri oli ideana hyvä, vaihdellaan pois mehuja joista itse ei piittaa jotka joku toinen vaihtaa itselle maistuvampaan. En nyt usko että siellä yhtään enempää alaikäisiä hillui kuin muissakaan ryhmissä. Siinä vaiheessa vaan meni vituiksi kun porukka alkoi ihan myyntiin asti tehdä nestettä rahaa vastaan.
No tämän offtopicin luen joka päivä plus pari muuta aihetta. Taustalla enemmänkin mutta en sit tiedä onko mullakin menkat ku piti oikein suu aukaista tänään. :) Ymmärrän kyllä täysin miksi tästä kyseisestä ryhmästä ollaan huolissaan mutta olin vähän erimieltä toimintatavoista miten asiaa voisi ajaa eteenpäin. Tulipa ehkä vähän jopa hermostuttua mutta ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä. Eli juu kähinäksi tämä on hyvin pientä mutta voitais mielestäni koittaa kähistä keskenämme ja koittaa löytää ratkaisuja ristiriitoihin ilman ulkopuolisten asioihin sotkemista.
Idea hyvä, toteutus susipaska.
Väärä aika, väärä paikka -ktdd
Olis toi 2-3v vanha ketjuki bittiavaruudessa jos se oikeasti virkavaltaa kiinnostaisi :)
http://www.pakkotoisto.com/vapottelu...envaihtoketju/
Mutta tosiaan ehkä parempi että nesteet vaihdellaan kavereiden kesken tai tilataan.
Joo sama täälä. Kaikki laiton käy vaihtarina. Accountti poistoon ja fb:hen takaisin harrastamaan näitä karmeuksia . . -.- hankkikaa ihmiset elämä ;D
Toivotan hyvää alkanutta vuotta. pistäkää yritys pystyyn, jos haluutte liemiä myydä.:)
Homma kuin homma leviää liikaa-> kusee :)
Bisnesmielessä kun ruvetaan myymään niin tietäähän sen et vituiks menee...
Paavo pääsee duuniin siitä sulle maksetaanki :)
Mistä näitä
http://www.reactiongifs.com/r/dsgstd-nrd.gif
nyt yhtäkkiä virtaa tänne volisemaan :D
Todennäköinen selitys :lol:
Paremmat ku sulla. Johtuen nimimerkistä päätellen hyvin vanhasta iästä. käpylehmillä en ikinä joutunut leikkimään vaan heti oli pleikkarit ja pelit ja vehkeet. Ja kiitos kysymästä. Maisemaani olen erittäin tyytyväinen.
Joku pentu taas keisarina.:lol:
Vähän aikaa kerkesin olla koneen ääreltä pois, ja mitä helv*ttiä täällä tapahtuu? :blink: Käsitinkö nyt oikein, että jostain prkleen facebookryhmästä tullaan nyt tänne ulisemaan siitä, miksi me ei sallittaisi laittomuuksia ja miksi täällä kritisoidaan tuota toimintaa? Anna mun kaikki kestää, järki käteen saat*na :crazy:
Ja anteeksi kiroiluni, mutta ei tässä omakaan pää kestä, vaikka vierestä seuraa...
Ajattelit tulla raivopäissäs huutelemaan ja sitten tapahtuu mitä?
:popcorn: pakollinen popparipäivitys täältä takavasemmalta :lol:
eipä ole ollut kiinnostusta koko Naamakirjaan. Saatikka johonkin ryhmään siellä.:laugh: