Jotenkin pitää pärjätä sinne asti. En mäkään sitä alvariinsa ime mutta aina sitä pitää olla.
Onkohan tuo Klamydia kun soittaa Rockcockissa?
e. Kyllä se on. Ei voi väinötyksestä erehtyä. Melko hyvin kuuluu kun on "rokki"festari keskellä kaupunkia.
Printable View
Mukavasti kuulu parvekkeelle tänne torin viereen, kyllä se Klamydia oli.
Tarttiskoha lähtee Volovolla ränniä kiertään
Ei laisinkaan paskempi reissu tämä, meillä on kauheesti uusia valioita!
Mun nartusta tuli Latvian veteraanimuotovalio, kaverin toisesta uroksesta Latvian ja Balttian veteraanimuotovalio, ja toisesta Latvian ja Balttian muotovalio sekä kansainvälinen muotovalio.
Lähetetty minun SM-T705 laitteesta Tapatalkilla
Puolestapäivästä lähtien tahkoamista nuotinnusohjelman parissa :yawn: Deadline huomenna mutta voiton puolella ollaan, maistuisi tosin viinapaukku jo näin etukäteen.
Jaahas, palohälytin tais seota. Veti tota patteri lopussa tyylistä piippaustaan, mutta eipä auttanut tilanteeseen upouusi paristo. Toisaalta tolla tais tulla 10 vuotta tänä keväänä vai oliko jo peräti viime vuoden keväänä täyteen. Ostoksilla sitten tarkkana kuin porkkana, ettei tule mitään höyrystä kiukuttelevaa ostettua.
E: Komerosta löytyi täysin identtinen hälytin, joka ei piippaile omiaan, mutta ainakin ulisee nappia painamalla. Kelvannee päiväksi. NORDIC Security SS-168 hälytin ei muuten ole moksiskaan höyrystä, jos sattuu tämmösen antiikkisen jostain löytämään.
Ei kyllä taida sitten reagoida mihinkään muuhunkaan.
Kokeiles käryävällä tulitikulla tms.
Meillä piippua 10v hälytin jo pelkästään kun kävelee kuumasta suihkusta ulos.
Niin oli ehkä vähän väärin ilmaistu. Kyllä se ulisee, jos puhaltaa höyryt vierestä suoraan kohti, muttei normaalikäytössä tuossa parin metrin päässä ollessaan. Ulisi myös aikanaan, kun oli liian lähellä kylppäriä ja myös kun akku laukesi. Sitä en sitten tiedä miten elossa tämä komerossa lymyillyt on enkä kyllä ala tulella leikkimään, koska eipä tässä kahdelta yöllä mistään toistakaan haeta.
Mikä oli se Jasson resepti millä lähtee VG ikkunoista? Muutakin tököttiä saa ehdottaa kunhan VG lähtee eikä palaa vuorokauden päästä.
10ml sinol
20 tippaa astianpesuainetta
500ml vettä
Sopii myös silmälasien putsaukseen.
Halutessa sinolin määrää voi lisätä jos pelkästään ikkunanpesuun. Hyvin toimii, en muuta pesuainetta ikkunoihin käytäkkään enää.
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Jaahas tänään pitäs ukkostaa niin maan perkeleesti että parveke kalusteetkin lentäis.. Sen ku näkis. Mä pesen ikkunat fairilla ja kuivaus ja sen jälkeen etilka vettä päälle ja kuivaus ni lähtee se kalvo.. Toki mua ikinä häirinny :D
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Tänää olis vuorossa laivamatkailua. Edellisestä kerrasta onkin hetki vierähtäny.
Viroon vai ruottiin :D
Joo täällä kirkkonummel tulee vain vettä kerran jyrähti ja ihmiset paniikissa alko kalusteitaan siirtelee -.- hienoa tää ilmastohomma enää ei ukkosta.. Paraskin viihde viety -.-
Latviassa ukkosti eilen ihan komeesti, ja vettä tuli kun saavista kaataen. Tänään on ollu ihan nätti ilma. Kotimatkalla ollaan jo, paatti lähtee Tallinnasta 19.30.
Lähetetty minun SM-T705 laitteesta Tapatalkilla
Enää ei ukkosta ku korkeintaa keski suomesta ylöspäin siis sillein kunnolla.. Tai kotka lappeenranta turku ja hanko sinne ne rannikon ukkoset menee. Mut täällä pk seudunlähelläkää ei ukkosta enää.. Perkele pitääkö jo keksii joku laite mikä kehittää ukkosen :D
Mä en oikein ymmärrä kun netissä ilmatieteen laitos väittää kokoajan että Turussa on täysi aurinko vaikka on pilvistä ja vettä satelee kuurottain.
"Banaanikärpäset" X-( ensin koetin sitä lasikikkaa; mehua (limsaa) ja fairyä, rei'itetty muovi päälle. Ei toiminu, taisi fairy haista liikaa :blink:
Sitten kokeilin limsaa ja 10 tippaa 100mg niksaa ne muovit unohtu mutta silti siihen kupsahti hitosti niitä kärpäsiä onneksi ei ollu vieraita juomassa ko voimalientä :)
Tuo niksa+limsa toimi paaaljo paremmin kuin limsa+fairy, ehkä sekin toimisi paremmin makeammalla mehulla
@eLehis perhana ku et kertonu aikasemmin tota ^^
@AnttiE siellä on aika myräköitä ollu. Kaveri sano et aamul oli tulva kuullemma
@AnttiE muista nauttia ja jos ehit ni hae vitamiinia ;)
eLehis joo meillä niit oli miljoona pullokassin kimpus mut cooperia sinne ni ei enää näkynu
Helpommalla pääsee, kun jättää hedelmät kauppaan. Eipä niitä oikein ihminen mihinkään tarvitse.
Osaakos joku selittää miksi tästä S-marketin "vakoilusta" nousi nyt tällänen älämölö? Suomalaisen ruokaostoksista? Windows kympistä aikanaan nousseen metelin noin periaatteessa saattoi ymmärtää, koska kaikkialla maailmassa ei ole esim. sananvapaus ja ihmisoikeudet ihan samalla tolalla, mutta tätä meteliä en oikein ymmärrä. Hävettää kun analysointikoje näkee joka viikonloppu ostetut kaljat?
Cooperia vaan ;)
Itsellä ainakin kortti menee pois käytöstä ellei tietosuojavaltuutettu puutu asiaan. Jatkossa esim. vakuutusyhtiö(t) voisivat tsekata ruokailutottumukset ynnä muuta ennen vakuutuksen myöntämistä ja jne. Välttämättä innokas kortonkien ostaja ei ole kovin mielissään oli mies tai nainen jos dataa kerätään ihan tuosta vain.
Tietosuoja on melkein sama asia kuin verhot ikkunan edessä. Harvalla on verhot ostamatta ja aika moni myös käyttää rajoittaakseen näkyvyyttä sisäänpäin.
Samaa mieltä, urkkijoita riittää. Facebookin kommentit, Googlen selailuhistoria, sähköpostiviestit, puhelin, Windows...Mitä hittoa kilo perunoita ja nippu sipuleita näiden supervakoilijoiden verkko- ja puhelinliikenteestä saatuihin tietoihin verrattuna haittaa. Sitäpaitsi olut on ollut aiemminkin ässän tuoteryhmä ja ostojen määrä tiedossa.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...ee605f7e5a.jpg
Missähän se ukkonen?? Tai myrsky?
Kyllä meillä ukkosti aamusta iltapäivään ja eiköhän lisää vielä tule. Semmoinen harmi siitä on, että hälytysajoneuvot alkaa huutaa. Varmaan jotkut varottimet laukeaa.
Mulla kyllä tepsii banaanikärpäsiin kova kuri hedelmäjätteiden kanssa ja balsamico + tiskiaine lasin pohjalla. Balsamico siksi kun en hirveesti tykkää siitä mutta sitä on kaapissa. Viinaetikka ajaisi saman asian.
Kokeilin btw erikkaa ku löyty vielä pari ni joha nuukahti :D huhhuh täällä on kyllä synkkiä pilviä mut vähä tulee mut ei sada tai jyrise.. No kerkes onneks käysä 8km lenkin vetäseen :)
Perhana olis kyllä unelma päästä harjottelijaks vapeliikkeesee mut tuskin on mahdollista! Möx.. Nyt ku ei oo töitä vaikka on kesä ni ei aika kulu millää :D
Meilläkin on koko päivän satanut kuin jäppisen naimavuonna. Enpä ole pahemmin valitellut. Viime vuonna meni parissa kuukaudessa istutusten kasteluun saman verran kuutioita kuin koko vuonna muuhun vesitalouteen. Summarahat maksettiin pohjavesien kartuttamisesta puhtaalla vedellä. Meillä kun peritään jätevesien puhdistamisesta korvausta saman verran kuin hanavedestä.
Banaanikärpäset, ei punasilmäiset tai pitkäsiipiset ja niiden risteymät eikä Mendelin lait ole haitannut sitten koulun biologian tuntien. En syö hedelmiä.:facepalm: