+1
Printable View
Heräsin puol tuntia sitten, nenä ja nielu aivan tukossa ja kipeenä, ja olen käynyt 3 kertaa ripuloimassa siitä asti kun heräsin.. :(
Mä olen harkinnut pakettiautoa. Normiarjessa kakspaikkainen diesel menis oikein hyvin. Talvi ja liukkaat kuitenkin vähän arveluttaa. Pitäis olla sitten hiekkasäkit perässä antamassa painoa. Mutta maalle mennessä mulla on aina broidin lapset huomassani. Enkä uskalla luottaa että talosta löytyy henkilöauto silloin kun tarvitsee.
Noh, loppu hyvin, kaikki hyvin. Näyttää siltä että auton vauriot olivat lievempiä. Joten se korjataan. Ja siihen ei hyvällä tuurilla mene älyttömän kauaa. Ehkä mä alkuviikon taas vekslaan autoa edestakaisin kaverin kanssa. Ens keväänä voi sitten miettiä millaista autoa sitä tarttee, ja millaisella budjetilla on liikkeellä.
Sen jälkeen kun viime syksynä onneksi sain irtisanomislapun kouraan, mä olen työttämänä ollessani/uudessa työpaikassa keväästä lähtien ekaa kertaa vuosiin onnistunut säännöllisesti säästämään pieniä summia. Tosin noita rahanreikiäkin olis. Saa suositella hyvää ja edullista sähköurakoitsijaa Kerava/Sipoo alueelta. Pakastin, tietokone ja uus kännykkä jäävät taas kerran jonon jatkeeksi odottamaan päivää parempaa. Samoin kuin provari :esmoke:
Harmittaa ainaiset viikonlopputyöt. Ei kerkeä tekemään mitään kivaa.
Tilasinpa ihan vaan lekkikaluiksi magneetteja :)
Mutta jälkeenpäin tutkiessani paypalin ilmoituksia piti kurkata sivua uudestaan mitä oikein tilasin 8-)
yleensä ne on pcs ja tuon aluksi niin ymmärsin 20 pcs vaan mitä hittoa... siinä lukeekin 20 LOT!?
olenlo siis tilannut 20x20 kpl? no sen näkee sitten kun saapuvat :D
piru, olen tilannu erilaisia magneetteja noin 1000 kpl ??? perkele, no ehkä niille löytyy käyttöä on "disk", "block" ja muutama ring (8x1)
Pääni meinasi räjähtää, kun pidättelin naurua, jotta vieressä tuhiseva muksu ei heräisi.
Eip lopu magneetit kesken sullakaan sitten!
Koko ilta valmisteltu pihaa yms talven tuloa varten.Pistinpä sitten pihasaunan lämpiämään,kannoin perkeleesti kaivosta vettä,puitakin sen verran että sain pukuhuoneen ja saunan sopivan lämpöiseksi.Kamppeet pois ja istahdan pukuhuoneen sohvalle höyryttelemään olut kourassa.Olin kuulevinani jotain rapinaa sohvasta joten vaistomaisesti tälläsin kyynärpäällä selkätyynyä,viisi vit... ällöttävää hiirtä kirmaa tyynyjen välistä juoksuun 2 jalkaa pitkin,2 selkää ja olkapäätä ja yksi totta vitus.. hyppää suoraan kulkusille.Perheessä on 2 tyttöä mutta voin kerto että niiden joskin melkoisen kimeät huudot jäi hopea sijalle,hyi ..... että vitut....
Meinasin että josko lähtis kattomaan Steveä (ai Steveä, Vai?) oikein Helsinkiin asti lokakuussa. Ja eikun tsekkaamaan junavuoroja kun on keskellä viikkoa se, että jos kummiski olis yötä ja eka junalla Kupittaalle niin ehtis avaamaan labran klo 0815 hundred hours ihan normaalisti, ehkä ohuesti antiikkialkoholilta tuoksahtaen.
Niin se palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Ja niin se on joka saatanan kerta kun yrittää aikatauluja selvitellä.
Paavo hei, mitä jos lopetetaan Kansallisoopperan ja -teatterin tuet kokonaan ja ostetaan niillä rahoilla ulkomailta uusi netti veeärrälle? Kotimaasta sitä ei näemmä saa.
Lavatube 2.1 tornado lensi tänään romukoppaan ja vituttaa niin paljon vedellä nyt jotain olemattomia sauhuja boltilla.
Tekis niin mieli huutaa koko päivä :D :D :D :D :D :D :D :D
perkeleen olot
No kaikki alko kierreongelmilla käytin takuussa, lähettivät valmiiksi rikkinäisen, lähetin takas, tuli toimiva, kunnes se nyt 2 vkon jälkeen lopetti toimintansa.
Ei oo kartosta kiinni, eikä akuista.
Näyttö vaan vilkkuu muutaman kerran kun painaa höyrynappia ja joutuu laittaan lavan takas päälle :D
Joo itekki miettinyt kun karto ohmit näyttää oikein ja näyttö pelaa ja nappulat mut kun antaa hanaa niin vilkuttaa, mut ilman "LO":ta.
Voiks tota korjata?
Teki muuten satunnaisesti jo ennen sitä mutta nyt on ihan OUT
http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=3208.0 tuolta löytyy varmasti keinot korjaukseen
Kaveri oli sit hommannu P***S*** vehkeet. No sano et ei polta enää kun 5 kessua päivässä, ohan siin yli askillinen vähennystä jo. Pitää laittaa ago akut ja pari pumpulitäytteistä meneen testipaketiks.
GS 510-vehkeet kovassa nosteessa.
On kuulemma halpa kokeilla toi 510-setti. :o
Pitääkö tässä laittaa paikalliseen Palvelut-puolelle Sähkötupakkakonsultti-ilmoitus vai missä mättää, HÄH?!
ykkös version mini lavasta hajos prikka korkista ja nyt ei pysy millää kii, hitto vie pitäs korjata jollai tavalla, kuumaliimalla? :(
Tuli ostettua penelope rouvalle caravelaan niin ei kuulemma miellyttänyt silmää joten jatketaan zenin etsimistä rouvalle ja latetaan pene kiertoon :(
Sinne jäi provari radio rock risteilylle. :'( ja helvetin mukavaa tehdä töitä ja juosta oksentamassa 15min välein...
Lavan takia meni 6,99€ rahaa tarjoustaloon, mutta korjas ongelman.... :D
Helvetin hirvikärpäset:D
vapistin amatööri :(
Edelleen saa nyppiä noita hirvikärpäsiä joka paikasta...kohta pääsee saunaan onnex^-^
Huomeaamulla useamman tunnin reissu lintujen perässä ja sit kotiin...
Mamma varmaan tykkää nukkua viekussa ku eihän nää helvetinperkeleet häviä muuten ku
nälkään kuolemalla:D
Tykkäävät karvaisista paikoista
Ja meikäläinen ei oo maksanu parturista kymmeneen vuoteen:))
(sponsored by gilette;) )
Mikäs se on? Toimiiko 18xxx pattereilla:D
Noihin ei pure mikhän:D
Kiva vielä loppuviikosta kaivella munista täin näkösiä ökkömönkiäisiä:(
Eikä oo muuten satiaisia:D
Kaada kossua karvoitukselle. Jos ei siihen kuole, sirottelet päälle vielä hiekkaa, niin kivittävät kännissä toisensa hengiltä.
http://servut.us/lokki/randoomi/ba%20dum%20tsih.jpg
uutta tarjoilee hän. ;)
EDIT: vähän sama kun wanhaa huutelis, eli bannia poliisille 6vkoa + lomat
:(
Kokeilin muttei auta:D
Nyt on munat kuurattu mut sama vika???