Mikä modi mulle? Vaatimuksena pieni koko (nykyinen on vtc mini ja se on jo riittävän pieni). Tehoa riittää 50w. 0.2ohmin, tai ainakin 0.5 atoille pitäisi toimia. Akunkesto plussaa ja muutenkin saisi olla laadukas. 18650 akulla.
Printable View
Mikä modi mulle? Vaatimuksena pieni koko (nykyinen on vtc mini ja se on jo riittävän pieni). Tehoa riittää 50w. 0.2ohmin, tai ainakin 0.5 atoille pitäisi toimia. Akunkesto plussaa ja muutenkin saisi olla laadukas. 18650 akulla.
sx mini m class olisi ihan hyvä, isompi kuin vtc mini, mutta istuu paljon paremmin käteen. t. molemmista kokemusta.
Noita molempia olen katellut. Saako rahalle vastinetta jos laittaa vähän enemmän. Vesi / pölytiiviitä ei taida juuri olla? Entäs nuo ipv:n modit, tekeekö niillä mitään, esim d2?
Sx mini ml Sarjalainen on vielä vähän pienempi kuin M-sarjalainen. Jos on varaa sijoittaa niin suosittelen lämpimästi. Pico on kyllä hintaansa nähden todella hyvä vaihtoehto.
Ok. No en minäkään tuota lämmönsäätöa alun intoilun jälkeen ole käyttänyt. Maksaako se tuo mini ml tuon kaksisataa kaikkialla ja saako siihen rahaan vielä parempaa?
Kannattaisiko laittaa ennemin ostoilmoitus Kirppikselle S-sarjan Ministä jos et lämpösäätöä tarvi?
Tuo ML saanut ristiriitaista palautetta.
Kuinka tuo s-sarjalainen eroaa m-sarjasta? Muutakin kuin lämmönsäätö, onko isompi, käykö teräsvastus? Onko usb-latausmahdollisuutta hätätilanteisiin? Toptank mini mulla on nyt clearona. Ihmeitähän mä en siis vaadi, kunhan on laadukas ja toimii
Ss-vastus nyt käy (miltei) kaikkiin vw-vekottimiin, koska se toimii myös vw-ajossa,(No shit!).
Tuon kokovertailun sä varmaan parhaiten selvität selaamalla modin ketjua tai tsekkaamalla jonkin M-sarjalaisen revikan.
S on kulmikkaampi, muuten samankokonen.
Aavistuksen kevyempi, mulla ainakin käteen istuu pikkusen paremmin kuin M.
Mulla musta M ja SS/Musta S. M on kädessä pikkasen liukkaampi.
S:ää et taida saada oikein uutena enää, M irtoaa esim PinkMulelta ihan hyvään hintaan.
Q-class joutaa nyt unohduksiin liiallisten korkeusseikkojensa tähden, ja nyt tarvis tilalle korvaavaa ideaa.
Dual, piirillinen, laadukas (hintalappuun 100 - 200+rapiat €), hillitty koko (ainakin matalampi kun SX Q-class), mitäs vielä.. Joku muu kuin Sigelei 213.
Mikä se/ne voisi olla?
Vielä mahtuu yksi modi kotiin, ja tällä kertaa se saisi olla valkoinen, päivitettävällä firmiksellä ja yhdellä 18650-akulla. Mitä vaihtoehtoja niitä mahtais olla? Ite oon pyöritelly vaihtoehtoina Evic Miniä, Subox Miniä ja Vape Forwardin Litea. Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan.
Wismecin presa 75w on varteenotettava vaihtoehto. Tsekkaappa sitä myös valintaa tehdessä.
iStick Pico valkoisena?
Mahtava hinta-laatusuhde ja käytössä mukava.
Itse arvon ostaisiko toisen Encom Voidrayn, jotenkin tykästynyt tähän.
Valkoisena aika ovelan näköinen.
Liite 27253
Nii-in. Mikähän? Mulla on kaksi eleaf istick 40w TC ja yksi minivolt. Vaihtelun vuoksi joku muu hyvä ja edullinen nautiluksen alle. Watteja ei siis tarvita paljoa. Koko saa olla samaa luokkaa kuin tuo eleaf istick 40w TC mutta ei mielellään isompi... Mikähän se olisi hyväksi todettu ja edullinen? P.S. Tai no leveyttä saa olla enemmän mutta ei korkeutta. Vai onko oikea termi: syvyys vaiko paksuus? Saman paksuinen kuin tankki siis saa ja pitääkin olla.
Olisko se sitten tuo pico vaan?
No lisää ehdotuksia että mikä olis nautiluksen alle esteettisesti sopiva? Korkeutta ei ainakaan enempää kuin 77mm. Eleaf istick 50w on mun makuun liian iso.
Sbody Elfin Dna40 kiinteäaukkuinen tai Sbody Macro Dna40 irtoakulla. 40-120e.
Lost vapen tuoteita? esim. epetite dna40 ?
En enään keksi muuta kuin Tesla Nano 60w:
Features
Flush Fit 510 Connector
Sprung Loaded 510 Pin
USB Charging (5V / 2A)
Min Output 7w
Max Output 60w
Max Output Current 25 Amp
Temp Range 200F-600F / 100c-300c
Resistance (Normal) 0.10-3.0 Ohm
Resistance (TI/NI200) 0.05-1.0 Ohm
Tiny Dimension: 70mm x 52mm x 25mm
Built in Li-Po battery 3600 mAh
Netistä löyty kuvakin nautiluksen kanssa:
Liite 27278
Ei tämä pahalta vaikuta? Vai onko jollain huonoja kokemuksia laitteesta? Tesla nano siis. Ja saakohan jostain nopeammin...:D https://www.fasttech.com/products/30...-tc-vw-apv-mod
Tesla Nano 60W Temperature Control Mod-42.99 and Free Shipping| GearBest.com
Gearbestin tarjous mutta odottaa saa. Happyjuicelta tulee nopeasti.
No niin. Tesla nano 60w tuli ostettua. Nyt sitä inhottavaa uuden lelun odottelua vaan :D Kiitos kaikille vastanneille!!!
Nyt olis vielä halvempi mutta en tiedä onko postitus ilmainen..? Eipäs kun sama linkkihän tämä onkin... 36,85 dollarii vaan.
Tesla Nano 60W Temperature Control Mod-42.99 and Free Shipping| GearBest.com
Jos miettii helppokäyttöstä, pientä, ja kaikinpuolin pätevän oloista dual konetta, niin tälle annan vuorokauden käytön jälkeen erittäin vahvasti pisteitä.
Piiri toimii aikalailla Yihin tavoin.
TC testaamatta.
+Pieni. Hyvin käteen sopiva.
+Ohut miellyttävä kumipäällyste.
+Akut vaihtuu todella vaivattomasti.
+Ei helise ja kansi pystyy hyvin kiinni. (Asia jota itse hieman epäilin.)
+Ekat akut ajettu tyhjäksi ja Opus näytti molemmille 3.1V varausta, eli alas asti menee.
+Hyvät, aika herkät napit ja selkeä simppeli näyttö.
-Usb-latauksen puute
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f9fd84541d.jpg
Asmodus Minikin.
(Epäilin tätä heliseväksi muovileluksi, mut yllätti mut täysin.)
Näyttää näppärälle.
Tuleeko jengille mieleen alle satasen mekaanisia laatikoita (ei fetti paskaa,vaan oikeita meksuja,eikä myöskään bf-modeja.), ihan perus paralel loota ois hakusessa..