Vähä luulen että jos sieltä eristeitä sulaa, seurauksena on oikosulku eikä hotspot. Mesh-reiän eriste ehkä?
Printable View
Vähä luulen että jos sieltä eristeitä sulaa, seurauksena on oikosulku eikä hotspot. Mesh-reiän eriste ehkä?
No nyt sain taas toimimaan.. On nää välillä henkimailman juttuja
Paljos ootte mitannut droppeja Diablosta? Mulla näytti noin 0.6~V droppia, 0.7-0.9ohmin kuormalla, täydellä akulla, AW imr 18650
Minusta tuo droppien mittaus on vähän turha asia ja ei oikeasti kerro kovinkaan paljon putkesta. Noita akkuja ei ole tarkoitettu kuormitettavaksi noin suurilla virroilla ja ihan varmasti osittain mittaustulos alle 1ohm kuormiin johtuu akun kyykkäämisestä. Mitatkaa jännitehäviöt esim 4ohm tai suuremmalla kuormalla niin kertoo huomattavasti enemmän. About 4A taas on liian pieni virta paljastamaan oikeasti heikot liitokset.
Eipä niitä kauheasti jaksa mittailla. Jos putki ei kuumene muualta kuin aton kohdalta, niin hävikki ei ole ongelma. Diablojen kanssa tämmöistä en ole havainnut, edes pulssitellessa.
Vähän aikatauluinffoa niille jotka ovat tilanneet Reaverin ennakkoon:
Henkilö joka oli vastuussa rakentamisesta konepajan osalta rikkoi kätensä pari viikkoa takaperin ja siitä johtuen osat ovat vähän myöhässä. Kaikki messinkiset osat menevät tällä viikolla hopeointiin ja yritän saada kaikki ennakkotilaukset eteenpäin ensi viikon tai viimeistään sitä seuraavan viikon aikana.
Kun tilauksesi on lähetetty niin saat sähköpostiin seurantanumeron.
Näin se homma etenee :)
Tuollainen viikon-kahden viivästys arvioituun tuskin haittaa ketään, kunhan siitä infotaan reilusti, eikä tartte pää maksanvärisenä huutaa postimiehelle.
Josko se olisi sen verran hyvä että kannattaa odottaa ;)
Mahtuuko toho hybridiin aw imr18490 ja evolvin kick2? Vai tarviiko keksiä jotain erilaisia ratkasuja? Ajattelin semmosen tilailla...
Kyllä sen saa sinne mahtumaan mutta putkien väliin jää rakoa.
Noppa,mihin tarvit kikkiä mesh laitteessa? Meinaatko silicalla tai pumpulilla ajella? Sori OT, mutta kiinnostaa...
No, kikki antaa vähemmän tehoa pihalle mitä minun mielestäni mesh vaatii. Omaan makuun gennyt on parhaimmillaan siinä 20w hujakoilla, eikä kick taida antaa lähellekään sitä. Antaakos uus kikkuli 12 vai 15w, omaan makuun ei sellainen wattimäärä riittäisi. Pumpulille ja silicalle kickin tehot varmaan riittäisi, mutta onko Diablo hybridi siihen tarkoitukseen järkevä laite? Mene ja tiedä.
Ahaa. Kiitos tiedosta, nyt alkaakin setupointia pienemmillä ohmeilla ennenku tullaa tänne taas huutelee ;D
Joko kohta saa alkaa jännittämään reaveria?
Ensiviikolla tulee,tieto tuli Gixxxseriltä ma tai ti
mitäs kaikkea pitää hinkata tästä v1.2 hybridistä ( hopeoitu koteloitu nappi , jousiprikalla ) ? Tuntus olevan hävikkiä, kokeiltu täysin uudella akulla
Kaikki hopeoidut pinnat ja kierteet. Ts. ne liitokset joiden läpi sähkön tarvii päästä, kuten muissakin putkissa. ;)
Tymä kysymys, mutta milläs tuo hopeointi olisi paras putsata?
Itse en ole raaskinut kuin saippuavedessä liottaa ja pyyhkiä kuivaksi, ettei pinnoite kulu.
Parasta on hopealle tehdyt puhdistusaineet, ei kuluta sitä pintaa.
http://www.hopeatukku.fi/tuote/hopea...2/SLH+HP1-HP2/
Tuo vai riittäisikö pelkkä puhdistusliina
http://www.hopeatukku.fi/tuote/hopea...iina/50000005/
Et saa sitä pinnoitusta siitä pois muuta kuin hiomalla
Eli pesen putken ja napin , hiekkapaperillako sitten hinkkaan tota tai.. ? Hopeapinnoitteeseen mulla on tarvikkeet..
Joku 2000 hiekkapaperi ei paljo pintaa kuluta mutta paska lähtee.
Meshin palasella oon ite pyyhkiny, eikä ole hopeointi muuta kun kiillottunu. :)
Joo unohtu se mainita. Meshi toimii hyvin kans monesti.
Diablo Hybrid button adjustment - YouTube Tuossa kun Gixxer avaa ton napin ( joka on identtinen mun napin kanssa ) niin huomasin että mulla ei oo tota toista jousiprikkaa eikä tommosta toista laatta.. vaan pelkästään yks jousi prikka ja toi akun napaa vasten tuleva nänni... Puuttuuko mun napista jotain ? sn 807
Ääni meshille, 325:ta on jääny käyttämättä varsinaiseen tarkoitukseen, toimii misterin putsauksessa
hyvin, miksei muittenkin laitteiden.
Pari viikkoa ollut Diablo ja muuten on kyllä loistava vehje, mutta hävikkiä on tässäkin yksilössä (v1.3). Nappi lämpenee, ei kuumaksi asti, mutta niin että lämmön tuntee. Tuskin normaalia? Mittasin 0.8 ohmin setuppiin droppia n. 0.6V, mutta kyllä tuon dropin ihan tunteekin käytännössä. Ei iske yhtä kovaa kuin muut laitteet. Akut on kunnossa ja useammalla testattu. Setup pitäisi olla kunnossa, maku ja höyryn tuotto on hyvä (täydellä akulla), mutta olishan se kiva jos vähän kovempaa iskisi. Nyt pitää jossain 3.7V:ssa vaihtaa akku että höyryä riittää.
Kaikki kierteet ja nappi putsattu, kontaktit hinkattu hopeanpuhdistusaineella. Mitähän vielä vois tehdä? Tuo pieni rakohan jää napin ja putken väliin, mutta sillä ei varmaan ole hävikkiin merkitystä...
(olisin varmaan ihan tyytyväinen tähän ellen olisi täältä lukenu kuinka kovaa iskeväks tätä on kehuttu...)
Toi rako ei tosiaan pitäisi vaikuttaa mitään. Oletko kokeillut napin kiristää ihan voimalla kiinni runkoon?
Jos pinnat on putsattu ja nappi on ruuvattu kunnolla kiinni niin näkemättä laitetta ei oikein osaa sanoa mitään.
Ja tosiaan napin ei pitäisi pahemmin lämmetä normaalissa käytössä.
Kyllä oon napin kiristäny niin kireelle kuin menee.
Entäs oletko purkanut napin, putsannut kontaktit napin sisältä ja kiristänyt pinnin tiukalle? Ainakin omissani napin sisälläoleva pinnin pää kerää likaa.
On nuokin tehty, mutta pitänee vielä uudestaan purkaa koko nappi.
Täytyy tässä nyt antaa kiitosta. Diablo on ollut nyt käytössä joka päivä nelisen kuukautta. En kyllä keksi laitteesta mitään negatiivista sanottavaa. Menee rinta rinnan Silverdogin kanssa josta myös kovasti pidän; Diablon nappi on kyllä parempi. Vaijerista olen toistaiseksi luopunut ja pääsääntöisesti teen setupit plain 400 mesh. Ei jaksa enää yhtään leikkiä silican tai pumpulin kanssa tai ylipäätään muilla laitteilla. Eikä myöskään tee mieli hankkia uusi laitteita - onnellinen olotila? :laugh:
Huomenna tulee saldoille ensimmäinen erä Diablo One Biohazard SE malleja.
Huomiset laitteet on "toxic green" viimeistelyllä ja niitä tulee myyntiin yhteensä 15kpl.
Ensi viikolla tulee toinen erä joka on "army green" viimeistelyllä ja niitä tulee myyntiin yhteensä 30kpl. (musta/harmaa pinta joka valossa katsottaen näyttää myös matta vihreää sävyä)
Tarkempaa kellonaikaa ei osaa sanoa tässä kohtaa joten kyttäämiseksi menee mutta aamupäivän aikana huomenna tulee tavarat saldoille.
Ei sattuisi kuvia olemaan jo tarjolla?
Illemmalla tulee kuulemma kuvia noista "army" malleista.. Toxicin kuvat löytyy tästä ketjusta jokunen viesti taaksepäin...
Joo lähinnä juuri tuo örmy mallin kuvat kiinostaa.