Näyttää olevan eki joka on ainoa täällä järjissään, totta tuo mitä eki koittaa saada porukan ymmärtämään. Eki raakasti on asian ytimessä:thumbup:
Printable View
Näyttää olevan eki joka on ainoa täällä järjissään, totta tuo mitä eki koittaa saada porukan ymmärtämään. Eki raakasti on asian ytimessä:thumbup:
Selkeesti joku taitaa olla vihainen koko maailmalle jostain syystä..täytyyhän se paha olo jossain purkaa [emoji51]
Minulla on paha olo kun söin liikaa karkkia :(
Mutta se hankkiminen on vaikeeta kun ei itse halua kasvattaa.
Nyt asiat korjaantuu kun on uusi hallitus:). Otetaan opiskelijoilta, työttömiltä ja eläkeläisiltä nehän tunnetusti kylpee rahoissa:eek:. Eli kyllä nyt saadaan maan asiat kuosiin:thumbup:
No joo, mulla on peruspositiivinen asenne yleensä ja se tuntuu monia ärsyttävän.Olis mullakin syytä olla naama norsun vitulla mut en jaksa, hoitakoot muut sen mun puolesta [emoji41]
Kas, olipa mukava avata pitkästä aikaa foorumi kun Eki täällä piristämässä iltaa. :thumbup: Riehutaaks huomenna?
Tulipa Turkista tuliaisina mm. mahdottoman kaunis ja sopivan glamour vesipiippu ja turkkilaista teetä omenan, granaattiomenan (tai kranaattiomenan, paven mieliksi) ja persikan makuisina. Väsyttää ihan helvetisti, reissussa ehkä vähän rähjääntyi.
MUTTA OLI NIIN IHANAA! TURKKI <3
Olis se sipilä ottanut maataloudesta tuet ensimmäiseksi pois. Siitä olisi tullut 2,5 miljardia säästöä:cheer:
.
Nyt loppuu LOL: runkosarjat ja voi mennä nukkumaan [emoji42]
Vai semmosta peliä Liite 22456
Liite 22457
Mikä vittu tiedon kulussa on vaikiaa? Tulee info et paluukuorma haetaan tuolta, meen paikalle niin saan kaks lavametriä tavaraa ku kaks muuta firman autoo käyny tyhjäämässä... ajetaan sit tyhjää autoo, eipä ole minun lompakosta pois!
Täällähän tapahtuu kummia. Eki pistäny Suomen talouden kuntoon, ja Kaleppo tuuppas paikalle :thumbup:
Taidan silti lähteä merelle :yeah:
Taidan vetää yllätyskännit tänään ja leikata nurmikon.
Voisin myös käydä naapurissa haukkumassa sen läskiksi mulkuksi, ettei pääse unohtuun.
Eki on varmaan livenä semmonen Flanders. Netissä hirvee uho mutta taitaa enemmänkin olla naapuri joka sulle vittuilee?
naapuri on kännissä 24/7.
Siitä ei ole ollu vittuilemaan yhtään kellekkään vuosiin.
Ja taas istuskelen Töölön tapaturma asemalla. On tullu paikka tutuksi :)
Naapurisovun saa hyvin pidettyä yllä, kun käy kerran kuussa haukkumassa kunnolla. http://www.pp.vikki.fi/Kuvitus/Bon/Laihis.gif
Perinteisen miehen kohtalon
halus' välttää poika tuo
En koskaan osta kirvestä,
enkä koskaan viinaa juo
muuten juon mökin...
Jaaha, jos illan mittaan suunnistas möksälle.
Pitempi vartinen kirves "zek"
viinaa ja olutta "zek"
Selkä itessään kivuton mut eilen alko haava vuotamaan ni nää nyt haluu tutkia. Lekuri kirjoitti lähetteeseen likvor vuoto epäilys, entiiä miten se selkään liittyy..
Mun on nyt kyllä kysyttävä että KUKA TAPPOI KESÄN? :crying:
Vähän kuin kauniit ja rohkeat, riittää että katsoo jakson kerran puolessa vuodessa ja silti pysyy kärryillä? Ehkä yksi tai kaksi uutta hahmoa ilmestynyt.
Voisit kuule yllyttää Pörriäkin ottamaan tuliaisviinat esiin ja leikkaamaan nurmikon. Naapurilla ei näytä olevan kaikki kotona kun ilman paitaa ottaa aurinkoa vaikka tuolla helvettikin jäätyy.
Larmalla iskias taas ? Kun toistuu ja siehän et oo mikään autokuski, kokeileppa pyytää sellaiset ropit että pääset päivän yli kun ens kerran iskee.
Aah Stockholmissa olis 20 lämminta ja aurinko paistaa. Taidan silti mennä salin kautta piiitkille päikkäreille. 4pv reissu vaihtuikin 8passiin ja koko laiva täynnä kiinalaisia :laugh:on ne eri eliöita jesus.