Jasso se vaan nauttii elämästä :)
Printable View
Jasso se vaan nauttii elämästä :)
Mä elän vieläkin :D Ja syksyaika on mun lemppari->metsästys kaikissa muodoissaan :)
Pidän kesästäkin mut yleensä keväällä viikko ja syksyllä viikko jossain lämpösessä, ei suomessa ;)
Elämä on ihmisen parasta aikaa :D Tuumas Nykäsen Mattikin aikoinaan :eek:
viddu viimene lomapäivä jo pitkällä X-( - mut ehkä alkaa olla jo töihin paluun aika viiden viikon lomailun jälkeen, kun tän viikon oon pelaillu euro truck simulator 2:sta :banghead:
EDIT
ja siis ny epätoivoisesti koittaa saada karjalalla känniä aikaseks :)
Juon viinaa Helsingissä. Kohta menee baarit kiinni mut kai sitä aina jatkot löytää jostain... PS. Jasso haista vittu.
Kaiffari tuli eilen Virosta nyt olis 5 ltr kossuu ja päkki nallee 5,4 eiköhän sillä yhdet kännit vedä, ainakin:blushing::wheee:
http://media.riemurasia.net/albumit/..._771811854.jpg
Ei mulla muuta. Jatketaan :D
Kalia on hyvää :D Kohta keksustaa kiusaamaa kavereita :)
Minä menen Saunaan ja sitten rommia, palkkaviskin neitsyyden vienti, KALIAAA ja WoTia :D
minullahan itsellä ei ole tätä :
Liite 8518
enkä aio juoda sitä indian waterin kanssa laisinkaan.
pois se minusta. menen kohta iltakirkkoon.
"on kyllä saatanan myöhäset iltakirkot siellä teilläpäin" ;kommentoi joku osuvasti sieltä takarivistä.
:antismoke:
Minä juuri tulin iltakirkosta. Oli aika kuumottava papin saarna, mutta ehtoolliskalja oli hyvää ja viilensi saarnojen välissä.
Slots Guld 5,9% menee päähän kuin väljä pipo 10 työpäivän putken jälkeen.. Ja huomenna Poriin kanssahöyryttelijöitä tapaamaan eli meni kaksipäiväiseksi tämä viikonloppu, kärsitään sit kankkustakin se kaksi päivää..:crying: Oli se nuorempana helppoa kun krapula oli vain lievä janon tunne seuraavana päivänä..
Kopparberg lakka avec stolichnaya :D Pakko treenata huomista varten :evil:
Onneks on Teacher'siä, tummaa Captain Morgania ja Karhua, niin ei tää WoTin noobend tunnu niin pahalta.
E: Tää varmaan aukeaa vaan Luupposelle. Kiva pelata matsissa missä XVM näyttää voittomahdollisuuksiksi 95% ja oon matsissa ainoa yli 950 pisteen effiencyn ja tiimin viimeisenä pystyssä 14 vastustajaa vastaan ja olin tiimin ainoa tier 5 tankki AT 2:lla :facepalm: Saanko nyt vetää ihan kunnon perskännit? :police:
Perseet olalle! Turha tässä on kunnolla pelata, ku kukaan muu ei ees osaa pelata :D Pitää vaan muistaa pitää high-cost-tankit tallissa ja painella halvoilla, joilla ei paljoa häviä.
Holistit :D
3kpl 0,5L nallea riittää. Otetaan sitten taas ma-ti mökillä ;)
Liite 8519
:p ja luentevasti siirryin Garage hard lemonade avec stolichnaya:an joka taas on:
Liite 8520
sinänsä eihän täällä kiusata suinkaan vähemmistöjä. ei. missään nimessä. kippis sille.
Niin aina, senkin ahdasmielinen pampun heiluttelija :D Joko stolkku pullo on huvennut?
Huhhuh, pikkuhiljaa alkaa olla elävien kirjoissa. Puoli pulloa halpaa viskiä, puoli pulloa Stolichnaya Vodkaa ja kasa olutta ja lonkeroa. Huhhuh, ei meinaa kunto kestää..
elävien kirjoissa? saanen epäillä, ainakin omalta kohdaltani X-( tonicit maistuu seuraavana päivänä erittäin messeville. taidan tehdä kaakaon.
Täältä Porista löytyy jokune porilaine, raumalaine ja manselaine hönössä. 😃
Sent from my RM-821_eu_finland_354 using Board Express
Jameson. Ei paremman voittanutta. ;)
Muija on äitinsä luona kissavahtina. Meikä kotona koirien kanssa, purity vodkaa ja olutta menee. :thumbsup:
Ihme puliukkoja täällä ..itse otan sivistyneesti 12 saunaolutta.
Karhunpainia koko ehtoo ja nyt on pakko jälleen todeta että kemia voittaa fysiikan :facepalm:
Muutama pintti, perhe nukkuu ja siirto rommitotiin... Kiitos ja anteeks...
Aika tosi känäs keskustas :/ :D
nonyt on oloja! huomenta! ei kenenkään muun tee mieli SALAMIPITSAA? :blushing:
Katkarapu aurajuusto tonnikala jalapeno kiitos.
Onneksi en juonu eilen ku pari kaljaa :)
Jauheliha, katkarapu, salami, pekoni ja kinkku kiitos! :)
Just läiskin ääntä kohden itsetehtyä salami-katkis-sipuli-ananas-jalapeno-tuplajuusto-aurajuusto-vs-oregano -pitsaa! :P
tein savupalvista, paikallisista perunoist ja sibaleist, kermast, yrteist, mustapippurist, sulatejoustosta sittenkin kinkkukiusausta.
kylmä maito, tota ja punajuuria sekä suolakurkkuja (venäläisiä)
sit ihan vaan pienet siivut, kylmää "valkoviiniä" joksi äsköittäin stolishnaja nimettiin tuolla ylempänä.
ruisleipää ja punasta voita...
:yeah:
toki aamulla paistoin pekonia ja löysiä munia laikaboss koska muuten tämä päivä olisi kuollut. tunnen jälleen eläväni. KOHTI VOITTOA! (ja disney airplanesia wiillä)
:crazy:
Liite 8551
Savulohi puuttuu...