Vs: FinnVape: Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
No nyt näyttää melko hyvältä, mutta toinen akku ois ihan hyvä olla varalla.. ;)
Hmm...tai sit jos vaan jätän ton aloituspaketin itselleni, niin sittehän mulla on 2kpl vara-akkujakin.. ;) Se mitä jääpi sit turhaksi on 5kpl eGo:n atomisaattoreita, tai no eikai ne turhaksi jää jos käyttääpi ne pois ajan kuluessa!
Däämn sais jo paketit tulla ;)
Voi tosin olla että bogea maistettuasi vielä pienellä VV ominaisuudella ei enää paljon eGo atot maistu :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juzzi9
Voi tosin olla että bogea maistettuasi vielä pienellä VV ominaisuudella ei enää paljon eGo atot maistu :P
Se voi kyllä olla! ;) Noh, onpahan sitten pari vara-akkua olemassa tosta starter kitistä.. Katotaan vaan niin parin kuukauden päästä löytyy jo ProVari.. :D Tuo karto reiänteko vehe ois kyllä varmaan ihan kätevä hommata anyways, jos joskus on valmiiksi rei´itetyt loppuunmyyty..
Eipä se puncheri itseään ainakaan kauheen helpolla takasin maksa, mutta ite tykkään käytellä, kun sellanen tuli hankittua ennen noita valmisreikäsiä Bogeja. :) Edelleen tarvii reikiä välillä vääntaa, kun emäntä käyttelee cartotankkia; itse siirtynyt noihin korjattaviin. :)
Noita atoja voi ihan hyvin käyttää maistelussa drippailemalla, jos uusia nesteitä etsiskelee. Ei mee sitten cartot roskiin, jos ei maku miellytäkään. ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Eipä se puncheri itseään ainakaan kauheen helpolla takasin maksa, mutta ite tykkään käytellä, kun sellanen tuli hankittua ennen noita valmisreikäsiä Bogeja. :) Edelleen tarvii reikiä välillä vääntaa, kun emäntä käyttelee cartotankkia; itse siirtynyt noihin korjattaviin. :)
Noita atoja voi ihan hyvin käyttää maistelussa drippailemalla, jos uusia nesteitä etsiskelee. Ei mee sitten cartot roskiin, jos ei maku miellytäkään. ;)
Niin tosiaan sinäpäs sen sanoit, uusien nesteiden maisteluunhan ne sit meneekin.. Mites muuten sit kun on nuo Twistit ja boget ja tankit postista tullunna ja käyttöön ottanut, niin säilyttäminen? Kun ei höyryttele, kannattaako se purkaa tankki irti akusta, vai onko sen sama olla kiinni siinä koko ajan?
Ite oon säilyttäny aina akussa kiinni, ja hyvin on skulannut. On kai siinä ihan minimaalinen riski, että pääsisi vuotamaan akkuun omineen. Tosin en tiedä onko mahdollista että cartolle tai tiivisteille tapahtuu itsestään jotain niin merkittävää.
Enpä mäkään noita jaksa irrotella (tai siis jaksanut, silloin kun vielä käytin), parhaimmillaan varmaan viikon putkeen ollut tankki paikallaan, eikä mitään ongelmia. Toki teoriassa on mahdollista (varsinkin jos carto ei ole ihan toimivaa mallia) että nesteet menee carton keskiputkesta akun navalle ja sitä kautta akun sisään, eli jos varman päälle haluaa ottaa, niin ruuvaa vaikka yöksi irti. Päivällä kun höyryttelee, ei mun mielestä maksa vaivaa ruuvailla jatkuvasti irti ja kiinni, johan siinä kierteetkin kuluu.
Niin näin minäkin vähän ajattelin, korkeintaan yöksi irroittaa jos silloinkaan.. Tosin ulos kun lähtee niin taskussa säilytys voi olla mitä pitää vähän fundeerata, ettei hajota koko vehettä. eGo-C kotelo on kyllä tuloillaan myös, että siinähän sitä jo ratkaisua on, saa nähä vaan miten saa mahtumaan höyrykamat siihen.
Mä irrotan tankin (+bogen) silloin kun se on tyhjä, samalla putsaan kierteet, ja täytän tai vaihdan uuden bogen. En mä ainakaan jaksa niitä irrotella.
Tänään saimme lisää eGo-C aloituspakkauksia (musta, 900mAh).
Virgin Vapor -nesteet ovat juuttuuneet tulliin, toimitusta luvattu perjantaille, jos tulli suo O0
Electra-Pipes -lähetystä ei ole vielä(kään) kuulunut...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
FinnVape
Electra-Pipes -lähetystä ei ole vielä(kään) kuulunut...
Eikö ???? Tämäpä vallan outoa :D :D
Mä oon tässä nyt seuraillu finnvapen paketin tilausseurantaa tuolta correos.se osoitteesta.
11/09/2012 Accepted
11/09/2012 In transit
11/09/2012 In transit
13/09/2012 Dispatch from the point of origin international office
Siis, mitenkä mun korviin kuulostaa tuo uusin päivitys että se ois vasta nyt lähtenyt espanjasta?
Ja huomenna ois perjantai...aaargh meneekö se nyt viikonloppu vielä odotellessa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
larryy
Mä oon tässä nyt seuraillu finnvapen paketin tilausseurantaa tuolta correos.se osoitteesta.
11/09/2012 Accepted
11/09/2012 In transit
11/09/2012 In transit
13/09/2012 Dispatch from the point of origin international office
Siis, mitenkä mun korviin kuulostaa tuo uusin päivitys että se ois vasta nyt lähtenyt espanjasta?
Ja huomenna ois perjantai...aaargh meneekö se nyt viikonloppu vielä odotellessa.
Itsellä kun tuli toi ilmotus ni katoin muistaakseni seuraavana päivänä samalla koodilla suomen postin sivuilta niin oli saapunut suomeen...ja siitä seuraavana päivänä olikin jo turussa haettavissa aamulla
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NikKe
Itsellä kun tuli toi ilmotus ni katoin muistaakseni seuraavana päivänä samalla koodilla suomen postin sivuilta niin oli saapunut suomeen...ja siitä seuraavana päivänä olikin jo turussa haettavissa aamulla
Voihan video, melko epätodennäköiselle siis tuntuu että huomenna jo löytyisi postikonttorista.. Se menee sitten maanantaihin. Jotain ku oottaa paljon sitä on sillon niiiin malttamaton!
Lieköhän finnvapelle voi odottaa joskus tulevan muitakin nikotiininestemerkkejä, näitä käyttäjien suosituimpia jägerbombeja sun muita...?
Eipä varmaan jollei ole ollut tänään suomessa lajittelussa?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NikKe
Eipä varmaan jollei ole ollut tänään suomessa lajittelussa?
Ei tolla samalla seurantakoodilla ainakaan löydy vielä suomen postin lähetysseurannasta mitään tietoa. Mut mun käsittääkseen ne tiedothan saattaa päivittyä viiveellä...(?)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
larryy
Voihan video, melko epätodennäköiselle siis tuntuu että huomenna jo löytyisi postikonttorista.. Se menee sitten maanantaihin. Jotain ku oottaa paljon sitä on sillon niiiin malttamaton!
Lieköhän finnvapelle voi odottaa joskus tulevan muitakin nikotiininestemerkkejä, näitä käyttäjien suosituimpia jägerbombeja sun muita...?
Tosiaan kannattaa kuikuilla Itella.fi -sivulta tuolla seurantakoodilla. Koodi aktivoituu tuontiskannauksessa ja heti kun se näkyy oman postikonttorin kohdalla, voi mennä sillä koodilla noutamaan sen konttorista. Ei tarvitse enää odottaa siihen seuraavaan päivään, kun saavat sen saapumisilmoituksen jaettua luukkuusi O0
JagerBombia on tulossa nikotiinillisena, seurantakoodin mukaan lähtenyt Ameriikoista 5.9., ei vielä tarkempaa infoa saapumisesta :)
Onko tietoa/käsitystä/arvausta milloin tulisi täydennystä Liguan 18mg/ml 30ml Energy Drinkkiin?
Siis mitenkäs tuo seurantakoodi käypi itellan lähetysten seurantaan? Tuo RR-alkuinen seurantakoodi. Eikö ne suomalaiset seurantakoodit ole FI -alkuisia..
^Juu, silloin kun lähtevät suomesta.. ::)
Sama koodi toimii Itellallakin, jos on ylipäänsä suomessa seurattavissa. ;)