Tulihan sieltä se viikko sitten tilattu paketti :) Nyt on puff ja piff diddyt tankattu ja uusia makuje koettu. Lahjana tuli 510-atomisaattori sekä Pump Cart-niminen härpäke, kiitokset Andylle siitä
Printable View
Tulihan sieltä se viikko sitten tilattu paketti :) Nyt on puff ja piff diddyt tankattu ja uusia makuje koettu. Lahjana tuli 510-atomisaattori sekä Pump Cart-niminen härpäke, kiitokset Andylle siitä
Olen ko kaupasta tilannut useamman kerran ja IKINÄ ei ole tuommosta sattunut! Jaa, otin silmän käteen :)
Vaikuttaa siltä, että syötät tätä hurme paskaa palstan täyteen? Mielipide on, muttei kokemusta? Uskoisin kuitenkin asioitten lutviutuvan, jos viittii yrittää?
Kyllä minulla toiminut.Pitää muuten muistaa kaikki kansallisetkin vapaapäivät ja lakotkin ottaa huomioon.Kiinasta ei saa tavaraa Peleonkaan ainakaan 3 viikkoon mitään ja sieltähän kaikki kama 90% tulee kaikkiin Euroopan liikkeisiin.Voi olla yllätyksenä toimitus ajat ensi kuun aikana.
Peleonilta tilaamani tallaiset G4 härpäkkeet http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1282 vuosivat kumpainenkin, otin siis yhden kummallakin vastuksella ja samanlaisia paskoja kumpainenkin, lisäksi on nyt toin hajalla oleva patteri body.
Lisäksi on ollut kokeilussa pari tällaista G4:sta http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1041, näissä ei taas atolle virtaa neste kunnolla ja parin imasun jälkeen alkaa maistua palaneelle.
Jotta siis ihan vaan varotuksen sanaksi tällaisista leluista.
Hyvin on toiminu Peleonin tilaukset ja ihan hyvää kamaa tullut!! Viimeks meni 6 päivää nesteissä. Tilasin tuon Boldin viime perjantaina ja muuta härpäkettä...josko huomenna kolahtais laatikkoon tai postiin (tai sit pitää alkaa ravistelemaan postimiestä). Sit näkee mikä värkki se on?
Semmonen 8 arkipäivää meni tällä kertaa että kilahti postiin paketti.
08.01 tilaus
10.01 wysylkat
18.01 postissa
ihan siedettävä toimitusaika
Piru sentään, yleensä ollut nopeaa toimintaa nyt ei, 16.01 tilattu EVO ja ei vieläkään wysylkaa...stana.
Jostain syystä menee sivusto juntturaan, enkä pääse ostoksille :(
2012-01-12 19:15:39 tilaus sisään
2012-01-16 14:00:35 Wysyłka
2012-01-19 09:30:00 kamat käsissä..
Ihan jees toimitus
Ainahan toivoa on, jos ei muuta niin epätoivoa..
Itse otin sillä nopeammalla toimituksella
Menee usko Peleoniin 15.1 tilattu ja maksettu, edelleen tilana "maksu hyväksytty" mittään ei ole tapahtunut sen jälkeen. :(
sama vaiva, kaks aiempa tilausta tullu wysylka seuraavana päivänä, tällä kertaa tilaus 15.1 eikä vieläkään lähetettu :/
neljä kertaa tilannut ja wysylkat tulleet aina miten sattuu mutta paketti on aina ollut viikon sisällä perillä tai vähintään suomessa :)
hehheh, toimii :) heti kun kävi täällä valittamassa niin tuli wysylkat :)
Itse en ole jaksanu välittää tuosta wsysulkasta kun ovat kuitenkin aina tulleet n. viikossa :D
jaa että nuo saattaapi tulla vaikka ei ois ees wysylkaa saanu?
Taisin hieman kirjoittaa harhaan johtavasti. Sitä vain tarkoitin että en ole jaksanut reklamoida siitä että Wsylkaan vaihtumiseen on mennyt pari päivää. Mutta kannattaa toki kysellä jos ei vielä useammankaan päivän jälkeen ole vaihtunut. Mulla on kestäny maksimissaan 2 päivää toi vaihtuminen. Hieman kyllä ihmetyttää että sen vaihtuminen kestää niin kauan, tosin pieni yritys :D