Juu velat pois + vähä pyöritysrahhaa
Muusta en ees haaveile[emoji4]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Printable View
Jasso vaikka en mikään hirveen vanha pieru olekkaa ni ennemmin pojalle talletan ku itelle :) ompaha vähä hälle tulevaisuudeks pesämunaa. Toki velkaa on itelläkii mut poika ensin sit minä
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Kerrankin jotain mistä pitää kio ja nauttis[emoji13] [emoji106]
Jasso mulle ei paista edes kuu tähä risukasaan. Eka avioliitto teki jo paskat.
Jasso joo siis onneks ei oo lapsia ex:än kanssa. Mutta entinen ku teki paskat ja teki seläntakana velkaa ja sitä pitää maksaa vielä ku työt maakalaudalla. Mut paskat mulla on höyry vermeet,terveys,lapsi ja v"tusti uskoa.
Voi helevetti et ärsyttää omistaa elisa läpsy kasvoillr ja ryöstö..
Käväisin etupihalla höyryillä ja lehdenjakaja hurruutteli autolla ohi. Useasti bongannut aikaisemminkin ja ihmetellyt kun tabletti loistaa kojetauluun kiinni viriteltynä. Kerran mielenkiinnosta "pysäytin" kaverin ja kysäisin mikä homman nimi. Kattelee jakaessa tabletin kautta leffoja, menee kuulemma lenkki paljon jouhevammin. :D
Ei kai se täällä maalla ole niin nokonuukaa, ja ennen kaikkea: turvallista matkaa... ;)
Pottula mä teen samaa öisin ja kaupungissa. Eipä siin yöllä pysy välil muuten hereillä. Muistaa vaan katsoo tietä. Toki reitit tunnen ulkoot
@Pottula joo en mä sitä räplääkkää netflix pyörii ja paussin painan aina terminaalissa. En kuitenkaa aja kuin sokko.
Helpottaisi kummasti harrastaa kuusysiä, jos kokoero ei olisi kolminkertainen
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...46125abf29.jpg
Sattana, moon happimyrkytyksen kourissa(pojan koira hoidossa), hieman shokkiakin pukkaa! Täytyy näköjään lisempää hoidella näitä ulkoilutuksia, paremmin sieltä pimppua löytää kö tinderistä :eek:
En tiedä ehdinkö perimään ennenkuin kuolen, mutta joka asiasta pitää löytää se positiivinen puoli. Elikkä mun ei tarvii säästää ainakaan rahaa mun lapsille koska ne perii sit viimeistään aikast paljon :)
Se olis sit lomat lusittu :(
Aamulla tarttis raahautua sorvin ääreen....
Viikko viel ni sit alkaa kuuden viikon kesälomat :yeah:
Huhhuh tänää lenkkeilly 15km! Perhana et teki hyvvee :)
En sitten tiedä onnistuiko tuo liikuntapuoli kuitenkaan pokemonissa, kun istua nöpöttävät keskellä tietä nenä puhelimessa. Ehdin siinä hetken ihmetellä väkeä kunnes ajatus mahdollisesta pokepesästä tyssäsi ala-asteikäisen yöntimon kiljaisuun: "TOI ON RARE!!".
Kevyeksi iltapalaksi Maatiaispossun BBQ fileepihvi 4 kpl | Snellmanin tuotteet mutten tiedä oliko se pippurimarinoitu nyt kuitenkin parempi.
No mä kävelen.. Kylhä tossa kirkkonummen kirkolla nuoret kittaa kaljaa ja istuu pokestopil mut ite ennemmin kävelen. Toki jos hirveet helteet tulee ni jätän reippailut vähemälle ku nytki oli niin kuuma.
Mää en niin enää marinaadeista välitä. Jasso puhu yli mut ;)
Kyllä kunnon verenpainediabetesmarinaadi pitää olla! Eihän liha oikeastaan edes maistu miltään vaan mausteet.
Pitäähän lihaan nyt marinaadia laittaa, varsinkin jos grillaa. Kuten Naamis sanoikin, niin ei maistu muuten miltään. Sit on eri asia, jos uunissa paistaa ja tekee vaikka kastikkeen lisukkeeksi.
Mä teen aina dipin lisukkeeks lihalle. Ei mua verenpaineet haittaa mut lähinnä ällöttää nykyajan marinadit.. Varsinki bbq ku menty laittaa joku ihme resepti. Kokis marinadi oli ija karseeta
Noi valmismarinadit ei oo kyllä mistään kotosin, itse tehtynä (lue = hallitus) tulee parempaa. :p
@Pottula siks meillä hallitus tekee välikysymyksen jos en tee dippiä :D
Huomenta! No ei vaan heräsin puoli tuntia sitten miehen kiroiluun. Oli leikannut sormeensa ananaspurkin kannella vissiin luuhun asti. Kaikenlaista sitä sattuu. Passitin miehen päivystykseen tikkaustsekkiin ja siivosin veret. Mitähän sitä sitten tekisi :thinking: Oiskohan sitä ananasta vielä kun hiukoo...
@SVK mis sä asut??
Kuopiossa. Ei ole pitkä matka KYSille.
kohta pääsee töihin paistumaan. + 12 Tuntia auringossa, niin ukko ei tarvi yhtään marinaadia. Iltasella kun ajaa töistä kotiin +100km niin voi unikin tulla.. Sigelei kesti ajella 2000kg kaivurilla yli jokusen kerran.. On tuossa helteessä hyvääkin. Ei ole nesteet liian kankeita. Anteeksi että häiritsin teidän rauhaa.
3 viikkoo ois töitä -> loma part II
Tikithän siihen miehen sormeen tuli, kuulemma ehdottomasti tikattava. Ite ei aina osaa arvioida, mikä vaatii ammattihoitoa, mikä ei, mutta jos verta suihkuaa voi ehkä päätellä jotain. Melko nopea oli vielä koko keikka. Hieman on kyllä hankalaa näillä keleillä pitää haava kuivana.
Naapuritalon tyyppi pitää taas jotain pihakonserttia äänestä päätellen klarinetilla. Pitänee hoitaa kauppareissut tällä aikaa.