maanantai
Printable View
maanantai
Ärsyttää puhelimen ja liittymät yleensä. Uuden päivityksen jälkeen on oma Galaxy S3:ni mennyt sekaisin, äänet toimii miten haluaa ja sen takia kaksi puhelua missattu tänä aamuna. Asiaa ei auta yhtään se että DNA sulki liittymän syyskuussa tulleen maksamattoman laskun vuoksi (kaikki muut kuukaudet oli maksettu enempi ja vähempi kuten piti, syyskuun laskusta ei vaan ollut tullut mitään muistutuksia). Nyt vaan toivotaan että varsinkin tuo yksi missattu puhelu soittaisi takaisin kun oli vielä mulle tuntematon numero eli mahdollisesti asiakas.
Pitää toivoa että tällä viikolla tulisi taikurikeikoista palkkoja tilille jotta saa maksettua tuon puhelimen auki...
Katsuri antoi passatille hylsyn. Vittu. Samat "viat" ollu viimeiset 3v ja ennen ei oo tullu ees merkintää. Tuulilasis särö, kalvot etuvaloissa, led-rekkarivalot, 1/6 takaparkki pimee ja liian tehottomat sumuvalot. Mä en ymmärrä mikä noista on niin vaarallinen liikenneturvallisuuden kannalta että nyt 3v ollu saman moiset ja nyt sitten tuli hylsy.
Fix Or Repair Daily mondeo on kusinen auto. Alko sit keskuslukko vittuileen, jee kivaa älä päästä mua sisälle, mut sit ku oon kaupassa avaa ovet ja väläytä samalla tietty valojaki et kaikki näkee että nyt aukes ovet itellään! Jee. Eikä pääse vaihtaan renkaitakaan ennenku laakeri on korjattu ku se pitää tehdä talvigummeilla kun ei oo muutoskatsastettu kesätassuille. Ehkä myyn ton hampaattoman mätisäkin jos siitä sais ees muutaman tonnin takas ja ostan ToiOtan avensiksen, siinä on auto joka ei ees tiedä mitä sana vika tarkottaa... Miks mun on pitäny kehittää pakkomielle mondeoista.
Nyt alkaa pahasti näyttää siltä, että tuli Itellan takia kallis paukku.
Vaihdossa tulevat Misterin osat, varmaan 250€ plus omat vaihtokamat noin 150€.
Ei harmita lainkaan, hei!
Olihan kirjattuna? etteviitsis vähäkään kallimpia pistää kirjattuna jookoskookos... reilu 7e kustannus :confused:
No ei se muuten noin paljoa taida tehdä eikä sitä vielä kirkossa ole kuulutettu, mutta pessimisti ei pety.
Noita kuitenkin lähetetty ja saatu ilman isompia ongelmia so far.
En kiellä ja oppirahat tulee AINA maksuun. Onneksi sentään omat tavarat pääsi perille hengissä ja kunnossa.
Oli kuitenkin luotettava kauppakumppani kyseessä, ettei esim. ole "unohtunut" lähettää..? :D
No onha se kiva mennä maanantaina töihin kun käyny viikonlopun aikana toisella paikkakunnalla hakemassa kaverilta sen "korjaaman" modin että voisi tosissaan höyrytellä, niin eiköhän se perkele hajoa akkuja kolmatta kertaa vaihdettaessa. Pahinta tosiaankin se että ehti jo viikonlopun höyrytellä ja vieraantua tupakasta.
Avokki jättäny yhtiövastikkeet maksamatta ja nyt tipahti 1669e lasku postista X-( Ei siinä mitä jos olis eka kerta..
Taidanpa myydä kämpän ja jatkaa ihan omillani (koiran ja käärmeen otan mukaan). Voi että osaa ihmistä vituttaaa!!!
Maanantai jatkuu, olin lähdössä töistä ja noukin maasta jotain tavaraa ja etutaskusta tipahtaa Vamo kovaa lattiaan. CE5-S:ssä ollut muovinen ming-tippi hajalle, onneksi sentään itse Vamo ja clearo näyttää toimivan. En tosin ole varma missä kunnossa nuo 510-kierteet on enää tän jälkeen...