Minkälainen ato on ?
Printable View
Juu tiedän aton kyllä mutta suorituskyky / maku ja fiilarit tieks
E : lisätää tulinen kuva ÄLÄ TESTAA
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...f1c81dfe8e.jpg
Jotkut näköjään facessa ansaitsevat itse viikkorahansa kun diy nesteitä tehään 0mg ja myydään 10-25x tiivari + vg hinnalla :thinking:
On siinäki bisnes..
Kehh... Hyvä myyjä on ainaskin jos tuohon hintaan saa Capellaa kaupaksi. Tai sitten idiootit ostajat...
Idiootit ostajat / semmoiset jotka ei jostain syystä pysty verkkokaupoista tilaamaan (alaikäiset).
20-40€ näyttää olevan desihintana 0-3mg niksoilla olevat capellat. 7€ tulee ainakin mun laskuilla hinnaksi kun itse tekee. Joku siellä on ihan selvästi myyntiä varten ostaellut flavourX laatutiivistettä, 10€/30ml alkaen hinta ja niksan määrän mukaan nousee. Tuolla kybällä tekee jo yli 200ml noista flavoreista :D
Jos siellä jotku sankarit niksallisia nesteitä myy niin https://www.poliisi.fi/nettivinkki on aika kova sana.
Tai jos ei poliisille tahdo vinkata niin Facebookille sitten edes.
Hmm... Mulla olis kyllä pari litraa pohjia ja pahoja tiivareita repullinen. Kiitti vinkeistä pojat! Mersukaupoille mars... :wheee:
Minäki voisin Pirtelöä mennä faceen kaupittelemaan aina kun Vapetalon saldot on nollissa, 30ml valmista tuplamaulla + nollaniksoilla = 25e. :lol:
Nomskista. Iso satsi ruokaa, jälkiruokahöyryinä defun ryynästä :) Kylläpäs elämä hymyilee jälleen :)
Huomenta kaikille. Tulipas nukuttua huonosti. Heräsin noin tunnin välein. No nyt töihin.
Huomenta!
https://www.youtube.com/watch?v=ZvV9EYfuaHA
:yeah:
Jes pääsi paketoimaan taas jeesusteipillä meni vajaa rulla [emoji106]
Höpö höpö rölli :P
Ei noilla muutamalla kymmenellä muutaman kympin dripperillä paljoa juhlita, kodin ja pajan väliä mennään enkä noihin paikallisiin juomakojuihinkaan juuri viitsi lähteä enää.
Molempia kotimaisia tulee jonkin verran seurattua mutta kirjoittelu jäänyt hieman vähemmälle.
Tuosta toisen forkan jupakasta sen verran että se tuli hoidettua kohtuu huonosti omalta osalta, itse en tuosta kovin kauaa jaksanut murehtia ja ei ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan.
Kukas sää oot ja mitä siellä toisella forkalla nyt on nahistu :thinking:
Sanooko tuitulle 201 mitään :D
Noup. :D
Helvetisti kaikki paisui, eikä selät antanut myöden kenelläkään...siinä se oikeastaan sitten oli. Hetki sitten krib laittoi kuvia forkalle eli ei ihan totaalista hiljaisuutta ole pitänyt.
Piti ihan googlettaa tuo 201 ato, niin pitkälle ei jaksanu arkistoja selata et ois tuo saikkina jostain löytyny.
Minä lueskelin tuosta atosta joskus ja anteeks vaan mutta en todellakaan ymmärrä mistä hype johtuu. Näyttää ihan semmoiselta dripperiltä mitä on 13 tusinassa... :confused:
Nykyäänhän noita on kuin sieniä sateella.
Vuosi pari sitten oli eri mallilla kumminkin asiat, aika harvassa oli dripperit gennyjen maailmassa, ja vielä harvemmassa M20x1 jengalla olevat..
Tänne kelpais ainaki kyseinen ato :)
E : sopis mukavasti tuon mörkö G:n kanssa 20x1 cäpillä :)
Se oli niitä alkuaikoja kun drippereitä ei kauheesti ollut ja kribin oma oli vielä meshille tehty. Vähän sama kun kysyis miksi caravela oli/on niin hypetetty.
Nyt kun pistäis jonnekkin kansainväliselle myyntiporukalle viestiä että ostetaan 201 niin ei tulis yhtään vastausta, mutta jos ilmoitat että saattais olla myydä/vaihtaa 201 johonkin niin pian olis loota täynnä viestejä :D
Kiitos selvennyksestä :D
201 olis kyllä se ainoa dripperi,jonka tähän talouteen kelpuuttaisin ja jota jopa käyttäisin.
Edit. Meinasin et Luxe olis jääny viime dripperi-kokeiluista käyttöön mut tuone laatikon perälle sekin lens..
Yippee-ai-ay. Vai mitens se Becos Bill sanoi? Anyway. Kaalipata loppu. Noin niin kuin tiedoksi.
Nuoriso veteli norttia kun tosta oli juttua ;)
Sääli kun aikoinani luovuin caravelan kera tosta vehkeestä :(
Kenellekkäs sä sen myitkään? Aika varmaan tulee nimittäin kuva tosta combosta tänne kun harmittelemaan aloit :laugh: