Ja onhan jotkut unohtanut muijansakin (vaimonsa) huoltsikalle. Tahallaan tai ei :)
Ei silti, mulla muutaman kerran käynyt et esim. kaupasta tulessa kaivellut taskuja et missä hitossa ne auton avaimet on. Joo virtalukossahan ne oli ihan paikallaan :(
Printable View
Joo mut kyllö jos saatana on kiire ja koira kii autos ni katotaan.. Siinöhön se on ku elukan hankit ni kannat vastuun!
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
https://www.youtube.com/watch?v=xEQlry8YqVY
Puin juuri ylleni 70 luku kostyymin. Edelleen toimii,vaikkain hiusmuoti on mitä on.
En jasso meinannut sitä muikkia, mutta nyt kun sanoit niin joo..vihaan siis 2 muikkia[emoji13]
Jos kyseessä oli vahinko niin tuolla logiikalla olisi pitänyt aikoinaan vissiin ajaa yhden tytön yli autolla kostoksi kun unohti hevosen boksin oven auki, tai lyödä toiselta lekalla jalka poikki kun oli tyrinyt ja tarhannut yhdessä hevoset jotka ei olleet kavereita.
Kyllä mä olen nähnyt useemmankin kerran, huoltoasemalla, mökillä... Ja syitä miksi ei ilmoittaudu on varmaan suru ja häpeä, ja pelko näistä netissä mölisevistä lynkkauspartioista jotka uhoovat pistävänsä auton perään kiinni.
Tuittu mites on go mennyt? Tuleeko nää viestit ku tää tapstslk herjaa acces denied.
Kyllä mä uskon, että on voinut olla vahinko unohdus niin uskomattomalta kuin se tuntuukin[emoji17]
Paitsi että hevoset varmaan säily hengis... oon kans joskus illalla menny tallista sammuttaan valoja, ja siel on ollu hepo käytävällä naruissa kiinni. Ratsastaja unohtanu laittaa takas tarhaan. Onneks ei ollu siinä ko vajaa 10 tuntia, ja rauhallinen hepo kyseessä
Hei onks tääl ketää ketä ymmärtäs kaapelimodeemin päälle?!? Vai onks tää tapatalk nii solmus ettei mikää mee etiäpäi
999nge9lå9m9oåiååa 9ååha9n 9v9åtudrtå9å
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Face & kaikki...
Ketää ketä osais neuvoo kaapelimodeemi asiassa?!? Votun elisa ikinä enää..
@Pottula vahinko tai ei mut liia usein omistajat syyttää koiraa ku itteeään. Mut otetssn höyryt and be calm ;)
Joo säily ne molemmat hengissä siihen asti että paikalle saapui joku metsästäjä päästämään ne tuskistaan. No foot, no horse.
On tullut nähtyä noita unohduksia enemmänkin, mutta melkein aina ne on onnellisesti päättyneitä niin kuin teilläkin. On multakin joskus unohtunut hevosen harjaus ratsastuksen jälkeen ja samalla suojat/pintelit jalkaan.
Vinokone en mä sitä meinanukkaa.. Mut tollasii vahinkoja käyny joskus ni omistaja aina mutku se koira..
Eikös ne hevoset selvittele vähän voimiaan vain että kuka on se ykkönen? Niinkuin yleensä luonnossa tapahtuu. Kait ne rauhoittuu jossain vaiheessa. Hevosista tiedä yhtään mitään.
Ei se lopulta edes kovin harvinaista ole eikä siihen tarvita mitään hirveää tappelua, riittää että toinen kerran lataa napakasti toista sääriluuhun niin se usein siinä. Tappelevat orit on kyllä aika kinkkisiä erottaa. Orien karjuminen kuulostaa aika jäätävältä. :D Orilaitumelle päästöä on kyllä hauska seurata, eikä siellä yleensä vakavia haavereita tapahdu kun ovat niin nuoria etteivät ihan tosissaan uskalla tapella.
Ohhoh elisa viihde ja maksa ilmasta.. Miksi en pysyny sonerassa saatana..
Jaahas, Kokkolaan osui 4.5 miljoonan lottovoitto. Tunnustakaa heti ;)
Mulla vaan 4 oikein, jolla saa näköjään huimat 20€ tuplattuna :(
Ja onko se raha se autuus?
T: vitun köyhä, eronnu ja velkaantunu mulkku.
Joku muu asia tekee sut onnelliseks[emoji173]
Mulle ois kelvannu edes 1000e lotosta ni oisin pojalle tallettanu
Ei raha tee onnelliseksi, mutta sillä voi ostaa onnellisuutta!