Vituttaa kun ei voi auttaa.
Printable View
Vituttaa kun ei voi auttaa.
Mul on camo kuvioiset kroksit :)
Säällä kuin säällä teräskärkinen maihari.:)
Näyttää ihan ok puvun kanssa, kunhan särmää lahkeet hyvin.
Töissä aina teräskärkiset maiharit ja vapaa-ajalla ten pointsin maiharit.
On se silti mukavampaa tuuletta +30 helteillä varpaanvälejä crokseis, saati hautoo jalkoja maihareis
No toki tuo helppous jalkineenvalinnassa TUO erinäisiä haasteita...:D
Juomahaasteet sosiaalisessa mediassa. Varsinkin noiden hevostelevien naisihmisten, ja 14 kesäisten kakaroiden...
Pitikin mennä ostamaan näitä Aspire ET-S BDC clearoja ja hirveet kasat vaihto atoja ennenkun testailen yhdellä että mites toimii. Eihän nää osaa muutaku kurlata ja sylkeä nesteet suuhun... :(
Itsellä noista Aspire ET-S BDC tullut ihan ehdottomia suosikkeja eikä ole ollut mitään ongelmia.
Minulla menikin sitten reilut 2 kk, ennen kuin pääsin törmäämään todellisiin ongelmiin noissa clearoissa. Eli eilen tuli robust lambo paketti pink-muleleta ja muuten ok mutta luvatut CE5 clearot olikin CE4+-tyyppiä eli ei vaihdettavaa atoa ja vuosi suoraan läpi, nyt on modi ja patterit kuivamassa ja clearo lentää roskiin saman tein, saa nähdä mitä vastaavat palautteeseen.
Ärsyttää, kun eilen tulleet tahity ja princess ovatkin hyviä, tuli VFP:lle kilpailija, joka ADV mulle on ollut. Ei auttanyt kaksi kuumaa rommiakaan.
Rokseilla kuljen kesät talvet ja rouva kulkenut mukana... virn... uhannu jättää, mutta muista syistä virn...
Yksistä pikkujouluista pari vuotta sitten taksia odotellessa ravitsemusliikkeen ulkopuolella joku tyttöimmeinen kysäisi, että noissakos olit; juuh, olin, tanssin ja kaikki oli ok, kukaan kattonut tassuihin, kun puhuu, vaan silmiin. Jos hiljenee, niin saattaa katse painua alaspäin virn...
Näinkin: ulkona pari vuotta sitten oli kesällä +30. Rouvan kanssa autolla liikenteessä ilmastointi huutaen lisää kylmää. Puhaltaa kylmän jalkoihin ja mulla villasukat jaloissa roksien lisäksi. Kaupassa käydessäni pari kaverusta supattelivat keskenään mun villasukista, ei rokseista.
Siis roksit, aidot tai feikit on OK. Kesät & talvet.
Ed 1 Siisnytyeiharmitamikkään
Vituttaa. Muija hermostui meikäläiseen ja repäisi latauksessa ollutta ego-c twistiä. Twistiin jäi laturin pää. Muutenkin kommentit oli sen suuntaisia että koko ajan säädän, hipelöin ja tilailen jotain höyrytin-juttua. Vittu, pitääkö tässä ruveta taas analogista savuttelemaan?
Menin ostamaan housuja. Sellon sivuilta tarkistin, että ko. liike on auki sunnuntaisin. Ja paskat, kiinnihän se oli. Mihinkäääään ei voi enää luottaa. :crying:
Mutta komppaan kyllä täysin kaleppoa, jos tuommoisesta asiasta muija vetää kilarit niin parempi se on nakata niska-perse-otteella pihalle ennen kuin mitään pahempaa tapahtuu. Mites se meni, never stick your dick in crazy.
Joo näin se on joskus puoliskojen kanssa. Voi sitä iltaa ja kiukuttelua kun eka rba tuli kottiin :D nyttemmin laantunut kun srtupöi syntyy aika nopeasti. Mulla on onneks se moralisoinnin paikka kuitenkin tässä taloudessa kun toinen vetää analoogista.
misteri ottanut perjantaina jalat alleen kokkolassa ja mukana oli tuliterä pansun 18650 akku saa palauttaa jos haluaa tuntomerkit on aika selvät aluputki hiottu päin vittua!
toivottavasti edes joku tupakoitsija sai siitä helevetin hyvän alotuspaketin
Liite 13225
Tasku auki ja koko perkele tippui maahan ja lopputuloksen voikin nähdä kuvasta. Pahempi vielä kun olin pienellä reissulla eikä varalaitteita ollut saatavilla. Onneksi sentään noita välikappaleita saa esmokelta..