http://www.hilavitkutin.com/ideablog...esarilompakko/
Siitä soveltamaan vaan
Helpompaa olisi teipata luuri suoraan korvalle ? Pysyvämpi vaihtoehto olisi pikaliima ?
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
http://www.hilavitkutin.com/ideablog...esarilompakko/
Siitä soveltamaan vaan
Helpompaa olisi teipata luuri suoraan korvalle ? Pysyvämpi vaihtoehto olisi pikaliima ?
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Ettei nyt olisi huoli siitä, että liitetään laittomuuksia harjoittaviin, mm. salakuljetus, piireihin?!?
Laskuhan ainakin siltä tuntui :D. Vesipumppu uusi ja voiteluaineet kaikki ja mitähän muuta siinä oli. Tais olla kesähessu korjaamolla ku kesti puoltoista päivää. Oli kyllä helpotus päästä omaan pirssiin taas. Vähän pelotti että pysäyttääkö poliisit mut ku ajan mopoautolla motarilla 120 kmh... eiku se onkin Aygo :).
Täällä askarrellaa hp:n vanhasta paskasta htpctä, että vaimo pääsee kattoo katsomoa...
Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
Nyt tuli sellainen Deja vu,että olen unohtanut tämän ennenkin. Nimittäin. Kaksi tuntia sitten pistin uuniin riisipiirakoita ja juuri muistin..... Onneksi olin unohtanut pistää uunin lämpiämään :). Onkohan mulla atsalea?
Se voi tosiaan olla atsalea. Nyt kannattaa mennä nopeasti enkeliterapiaan, energia mikäsenytoli hoitoon sekä laittaa kuumia erivärisiä kiviä kalsareihin! Älä unohda puiden halaamista sekä maahisille rupattelua. Tämän lisäksi
suosittelen nauttimaan homeopaattisia tuotteita. :)
Aika jännää muuten. Tässä sitä kuljetaan yli 800 000 kilometrin tuntivauhtia, eikä tunnu missään :)
^^ Jos on niin hoidoksi rakkautta ja subflooraa vai mikä se helvetin lannoite oli :D
Mä en tiedä mitä, mä teen. mä pelkään että niksa kirvelee..:crying:
Ehken pistä sitä kakkoseen, siispä mun niksat jää pakkaseen, on kärsimys syytä kiinan kikkareen :crying:
Kikkareen.
kikkareen.
siis en laita sitä ykkösee, en edes kakkoseen.
Tankkiin mä kaadan, tän nesteen ja oikein teen..
..Kun olen hankkinut kalliin kikkareen.
ei vuoda pee eikä gee. Vaikka lompakko
tässä ohenee ei se meitä, haitannee
Se kuuluu tähän skeneen
Kun robokulleja alkaa keräileen
Ööö... Runosuoni ehty kun oon hirveissä nousuissa... :D Siis hiilarinousuissa, tuli vedettyy mäkkärin uus triplajuusto ja iso vaniljapirtelö :drool: Parasta!
Tuleeko muilla muuten ikinä jonkun hiilarimätön jälkeen semmoinen olo että päässä humisee ja korvissa melkein soi ja meinaa nukahtaa istualleen :thinking: Mulla se efekti on tosi voimakas, varsinkin näin jos ei oo tullu syötyä sitä ennen koko päivänä mitään :thinking:
Eikös se nyt ole ihan normaalia, kun verensokeri heittelee niin nopeaan. Triplajuusto oli ihan jees, mutta kyllä se tupla taitaa olla paras, koska on parhaassa suhteessa piffiä ja pullaa.
Triplajuustossa ihan liikaa pihviä. Onneksi Hesburger ei sorru tuommoisiin mauttomuuksiin.
"Mauttomuuksiin". Sikäli mielenkiintoinen sanavalinta, koska mäkin käärepapereissakin on enemmän makua kuin hesen burgerintapaisissa?!
Kolme sanaa; Burger king.
Friends burger on kyllä se paras. Ravintoloita vain liian vähän. Jos ei ole käynyt niin käymisen arvoinen paikka.
Vai oliko se friends and burgers.
Mega hamppari paras, kuten myös paprikamajo Hesessä.
Mutta kyllä BK:n ranut on parhaat.
Olen onnellinen asuessani 3km säteellä, Hesestä, Mäkkäristä ja BK:stä!
e. Kyllä mun omatekemä hamppari on kuitenkin paras!
Mäkkäri ja bigmac ilman sipulia, siinä lemppari. Hesen sapuskoista en erityisemmin tykkää. Burger King vielä testaamatta, kun ei sellaista täällä nurkilla ole.
Kun asuttiin Jyväskylässä niin siellä oli joku hemmetin hyvä hampparipaikka, oliskohan ollu grilli 21 tms. Jos pitää valita noista isoimmista ketjuravintoloista niin sitten Burger King. Mut itse tehdyt hampurilaiset on kuitenkin parhaita...
Huomenta, niinhän se kävi että söin iteltäni tajun kankaalle. :rolleyes:
Hesessä on niin pahaa evästä että ihan oikeasti vituttaa mennä ees sillon joskus nälkäsenäkään sinne jos ei matkan varrella oo muuta vaihtoehtoo, ja muut haluu syömään. Viimeks ku tuli käytyä varmaan vuoden tauon jälkeen niin oli järkky todeta taas että niitä pihvejä ei suolata oikein ja ainoa maku mikä siinä paskapurilaisessa on MAKEA ja suutuntuma vetinen liiotellun imelän ällömajoneesin annostelun vuoksi. Lisäks palvelu on huonoa ja hidasta aina. Ranskikset valmistetaan riisijauhosta.
Toi mäkin triplajuusto on erityisen herkullinen kuivasipulin takia. :drool: Burger King on ihan jees ja Friends and Burgers on nam, siellä on parhaat ranskalaiset ikinä kun niissä on kuortakin!
Friends&Brgrsin Aioli ja Cheese&Onion hampparit on parhaat, tossa jälkimmäisessä on karamellisoitua sipulia :drool:
Pitihän se jälleen kerran huomata että naiset ei tajua roskaruoastakaan yhtään mitään.
Kyllä tajuaa. Hese on kyllä niin pikaruokapaikan irvikuva kuin vaan voi olla. Siinä vituttaa kaikki. Siis aivan kaikki. Jos meet mäkkäriin ja sun edessä on jonossa 12 ihmistä tai meet heseen niin että siinä ei oo yhtään jonoa, saat nopeammin mäkistä sun eväät.
Huomaa kyllä kaikesta kumpi on suomalaisten oma ketju ja kumpi maailman menestynein burgeriketju (älä ala tästä vaatimaan todisteita, jooko?) .