Ei, olo oli yhtä epänormaali kuin normaalistikkin. http://www.buddy-icons.info/img/smile/1760.gif
Printable View
Ei, olo oli yhtä epänormaali kuin normaalistikkin. http://www.buddy-icons.info/img/smile/1760.gif
Poika pasko PS3:n levyaseman. Nyt muuten sieppaa..
Menin suihkuun aamulla ja ei tullut lämmintä vettä sitte millään, joten oli pakko pestä suhteellisen viileällä vedellä koko ukko...Vaimo meni mun jälkee suihkuun ja ihmetteli mun huonoa tuuria kun sillä tuli lämmintä vettä. Prkle kun en tajunnu lukea kämpän ohjeista, että lämmin vesi on oikean hana ja kylmä vasen. Näin jenkeissä.
-Otin varman päälle ja jätin tankin kotia ja päätin ostaa paikanpäältä liemet ja tankin (olin katsonut kauppojen sijainnit jo valmiiksi). No, eihän niistä sitten yksikään ollut enää olemassa tai olivat muuttaneet, oli sitten pakko ostaa Walgreensilta kertakäyttönen vekotin. Pakkotilanteeseen ihan välttävä hankinta...nyt jättäisin senkin pois kun löytyi Vaporsin kauppa. Vivi Nova 2.0 ja Vaporsin liemi mukaan. Oli niin saakelin hyvää, enkä tajunnut ostaa enempää kuin normi kulutus on. Eipä se riittä kun tupla määrä menee, niin hyvää noiden preemiumit on.
Voi v... että osaa olla taas tympeen olonen maanantai.
Missasin Quasarit taas muutamalla minuutilla inTastelta :facepalm:
Tiedän että kun jotain haluaa, se on pakko saada... Mutta, mikä siinä Quasarissa niin kovasti kiihottaa?
Ulkonäkö + portaaton ilmansäätö. Mua esimerkiksi Origenissa ärsyttää suunnattomasti se porrastettu driptip-osio hatussa, kun siihen ei sitten noi widebore tipit sopis yhtää ulkonäön puolesta.
V*tuttaa kun paketit ei liiku.
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:28.2.2014 klo 19:24:41
Paikka:ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
EDIT: Perutaan, ei vituta enään :)
Rekisteröinti:3.3.2014 klo 14:46:57
Paikka:HELSINKI 53/HAKANIEMI 00530
Katso toimipaikan tiedot
Kirjattu lähetys liikkuu nykyään 2. luokan nopeudella.
Olin itse siinä uskossa, että kirjattu lähetys tulee seuraavaksi arkipäiväksi. Kysyin sitten asiakaspalvelusta ja vastaus oli,"Kirjattu lähetys liikkuu nykyään 2. luokan nopeudella. Lähetyksesi liikahtaa lähipäivinä"
Joo yllätyin itsekin kun postin sivuillakin nykyisin lukee että kirjattu kirje noudettavissa vasta 2. arkipäivänä :( Onneksi paketit liikkuu silti seuraavaksi päiväksi :D
ITEM RECEIVED IN FINLAND 26-Feb-14
20:56ITEM DESPATCHED FROM DUBLIN MAIL CENTRE, DUBLIN 12 26-Feb-14
03:56ON ROUTE TO CUSTOMER CORK MAIL CENTRE, CO CORK 24-Feb-14
21:44ON ROUTE TO CUSTOMER CORK MAIL CENTRE, CO CORK 24-Feb-14
21:44ON ROUTE TO CUSTOMER ENNIS, CO CLARE 24-Feb-14
17:59ON ROUTE TO CUSTOMER ENNIS, CO CLARE 24-Feb-14
17:59ITEM RECEIVED ENNISTYMON, CO CLARE 24-Feb-14
16:28
Eipä oo näkyny. Perkele. Vituttaa muutenkin tuo käytäntö että kun jotain tilaa niin se paketti viruu vähintään kaks päivää jokaisessa välietapissa, paitsi jos käyttää kuriiripalvelua, ja kuriiripalveluihin olen muuten vaan vittuuntunut.
Vitun nemesis ja sen putket. Joka vitun kerta aukeaa väärästä kohdasta.
Mikähän vittu siinä on, että pitää itseään kiusata näillä korjattavilla, kun näkö on kuin myyrällä ja koura kelpais leipälapioksi?!?
Olipa taas ihan julmetun hyvä idea purkaa kaikki srtupöit kerralla ja kasata uudet.
Meinasi lähteä vehkeet naapuripitäjään perkeleiden saattelemina, meni tunti saada yksi perkeleen micro edes paikoilleen, miksi näissä ei ole ihmisille tarkoitetut ruuvit?
Ollaankohan tultu vanhaks :thinking: Täällä samat aatokset :( Ja vitutukset välillä,,,, tai melkein aina X-(
Oisko Trolli sulla ollu mitään mielenkiintoista :D
Vituttaa, eilen juurihoidossa olevasta poskihampaasta pala irti :(
Tänään hammaslääkärissä korjauttamas ja ny särkee puolta suuta :mad:
Tuskin mun vehkeistä sulle mitään innostavaa on, jäänyt tuo keräily vähän vähiin mielenkiinnon lopsahdettua.
Putki kun ON vain putki, genny genny ja reguloitu reguloitu.
Olisi riktig jepa taas innostua jostain kuten gennyjen ja modien alkaessa virrata.
Kuten Leningradin lehmipojat osuvasti sano, "Those were the days my friend".
Mut sehän on pelkkää plussaa, itsellä kans rupee tulemaan mieleen et ton voi myydä ja ton ja tuoki kerää vaan pölyä tossa. Kattellaan sano entinen poika aikoinaan :confused: