Isoin vaje 6 kk ajan joka vaikuttaa myös parin muun imeytymistehoon nautitusta ruuasta :thinking:
Printable View
Lääkäriin yrittäny päästä asian tiimoilta, mutta eihän täällä minnekkään pääse. Pitäis vähän selvitellä, että tuleeko yöllä edes hengitettyä.
Eipähän tuo pahaa kellekään tee jos Omega 3, D ja c, Myös Seleeni ja Jodi ovat Suomessa Tarpeellisia.
Löytyi taas saman elitkureseptin alkuperä:
http://www.misterbelly.com/sites/def...0-bears-31.jpg
Suomessa ainoa tapa päästä Tohtorille, on mennä Yksityisella tai Piipaa autolla.:popcorn:
Eipä mahdottomia..Mä tilaan itte Muilta mailta. Fitnesstukusta otin Omega 3 800 Pillerin satsin.
B 12 myös aikas tärkeä..:laugh:
Ai pommikoneko :rolleyes:
Täyttelen tässä ketjun innoittamana juuri iherb.comin ostoskoria, en oo muuta liikettä kaivannut :thumbup:
No mikäs sitten.:facepalm:
Painonpudotuksessa ainoa sääntö on, et kuluttaa enemmän kuin syö. Itte Välilevyn pullistuman jälkeen 2005 pudotin reilussa 3kk 32kg. ja voinen kertoa et ei päivää ettei Pizzaa tai Kebappia. ja muutenkin söin aivan vitusti. Kuntopyörää ja Punttia pikää sarjaa.
Itsellä putosi aikanaan opiskelun ja porukoilta muuton takia paino parin vuoden aikana 97 -> 82 kg kieppeille.
122-90 ja rasvaprossa oli 12-14% välissä seuraavat 2 vuotta.:)
Huh huh, olipahan vähän helvetisti sakkia salilla:o..Noh helmikuussa taas alkaa mahtuun sekaan, kun suurin osa luovuttaa :).
Nyt paino pyörii 95-98 välissä.:unsure:
Onkos Pörri valvottanut, vai miksi väsyttää :confused: Sano Pörrille et oottaa aamuun.:popcorn:
Onhan näitä tammikuun ryntäyksiä nyt muutama tullu todistettua, aina se vaan yllättää, vähän niinku talvi autolijat :D. Noh jalkapäivä ja kyykkyräkki vapaana joten ei nuo ihmiset liiaksi haitolla ollu :D.
Hyi mikä olo, ehkä pitäis juoda useammin tai sitten vielä harvemmin :lol:
Banaania kostoksi vaan. Meinaan et jos nihkeä olo.:laugh:
Olisit ottanut kunnon kännin. Nukkusit vieläkin.:)
Muistan olon, vaikka siitä 10 vuotta kohta.:teaching:
Mitämitä, onko Paavo ryypännyt? Nauttinut vähän toisenlaista Pirtelöä vaihteeksi? :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=jYg8L8mdSxM
Jos joku tulee yhtä kipeäksi viinasta, kuin minä. niin on kipeä todella pitkään. Makasin yleensä vessan lattialla, seuraavan päivän.:facepalm:
Vodkaa ja giniähän siinä uppos ja taas tein sen virheen että join liian nopeesti + appelsiinimehua vodkan kanssa joka alkaa aina mulla närästämään. Laatta ei sentään lentänyt mutta lähellä oli :lol:
Eli seuraavaksi voisi paavolle laittaa absinttia (aitoa) potullisen :)
Viimeksi olin 3 päivää kipeänä kun "maistoin" keijujuomaa [emoji87]
Kyllä se on ihan parasta kun 2h laskuhumala unien jälkeen herää vitulliseen tärinään,päänsärkyyn ja kuvottavaan oloon. Vasta seuraavana päivänä tohtii jotain syödä :D. Kerran oon vastaavan olon kokenu, ei muuten helpottanu sekään että oli kyseisenä iltana nakannu selälleen portaikkoon -> selkä yhtä mustelmaa. 3v tapahtumasta ja aina sitä lämmöllä muistelee.
Kerran oon jenkkipontikan ansiosta heränny sängystä omasta oksennuksesta, never again.
~ 15 päivää tiukkaa ja heräsin itkien viinakrampissa lattialta sohvan viereltä, 100 € per päivä oli budjetti ja 16 päivä lasketeltiin rauhallisesti viinipullolla ja muilla pienillä. :)