http://i.imgur.com/EKzIjPN.jpg
postipäivä. kiljun kuin pikkutyttö.
e: toi vapefest eire 30ml tuli kylkiäisinä. kivaa :3
Printable View
http://i.imgur.com/EKzIjPN.jpg
postipäivä. kiljun kuin pikkutyttö.
e: toi vapefest eire 30ml tuli kylkiäisinä. kivaa :3
Työhaastattelu takana joka meni hienosti ! odotellaan varmistumista vielä loppu päivä :angel:
*nestettä menee*
Capella custardia 250ml kypsymässä, Nam Nam
http://www.youtube.com/watch?v=bpTtyJpCSos
Ilmeeni kun Long Bottom Leaf. Enää tarvitsis sen parran ja tollasen Gandalfin piipun tyylisen modin...
Tuli tänää puhelu, että olis opiskelupaikkaa tyrkyllä :wheee: Tälläkertaa jos sais kunnialla loppuun suoritettua!
Jumankauta, nyt on kyl pakko humuttaa ihan kunnolla :wheee:
Tänään tuli Härdelliltä lahjoituksena Cube 18650+ ja Copper ja tää Copper on aivan mahtava datausputki! Misfireä tulee kyllä usein ja kaikki muut paitsi 510- ja 306-dripperit näyttää tikkareilta, mutta ei tartte tapella noiden pohjanapillisten lukitusten kanssa ja sen verran kevyt jousi, että voi antaa modin olla pöydällä ja käyttää vaikka ilman käsiä (jos tarve vaatii) :D Tää on kyl niin ehdoton drippailuputki, et miksiköhän Luupponen on tästä joskus luopunu?
Ja Cube 18650+ Sigelein Kickin kanssa jo pelkällä ulkonäöllä jyräsi Lambon 10-0. Eikä näiden bogejen kanssa ees huomaa tuota kalkkaropiiriä ainakaan kun painaa täysillä tehoilla.
Nyt on kyllä jätkällä hymy herkässä :)
Kyllä sillä taju lähtee ja kyllähän se sai höyryteliät kuriin kun vilautti pamppuaX-(
Defu tää ei ollu sit mikään vitsi.
Mä tiedän, mutta jonon perälle vaa. :D
Emmä ole mun rakkaasta Gepetosta vielä toviin luopumassa, katsotaan sitten kun on muutkin vermeet tulleet ;)
http://i.imgur.com/OHonbXV.jpg
parhautta <3 viski toki olis ehkä parempi kyytipoika mut en mä sitä osaa juoda. sivistyneesti siis.
ps. en tajuu miten toi mun tippi on noin paskasen näkönen. on siinä ainakin yks koirankarva ihan oikeesti.
edit; ja kyllä, piti laittaa tää kuva tänne ennenkuin korkkasin oluen. hyi minua.
15 vuotta sitten sanottiin vaimon kanssa "tahdon" Korpilahden kirkossa. Tänä aikana on ollut itkua ja naurua, ylä- ja alamäkiä.
Hyvin kuitenkin kaikesta huolimatta ollaan toisiamme jaksettu katsella ja vain yhden kerran olen meinannut tuon laittaa vaihtoon, mutta onneksi tulin järkiini. :love:
Tänään ekaa kertaa RSST mukana kodin ulkopuolella ja tippaakaan ei vuotanut :)
Mäki oon joskus viettäny yhen viikonlopun Korpilahden opiston asuntolassa... Parissakin eri kämpässä. Mut ei siitä sen enempiä..:facepalm: :whistle:
Se tunne kun avaat paketista ensimmäisen provarisi :punk: Ei keriinny r-kioskin myyjä edes avaan liikettä kunnolla kun hyökkäsin heti ovesta sisään noutamaan V2:sta.
Oltiin poikien kanssa mummolassa käymässä..
Lähin ulos sauhuttelee ja puhumaan paskaa naapurin kanssa kunnes veli tulee poikien kanssa juosten ulos sanoen; TiedätteksteEttätalopalaa.
Katoin piippu niin vittu sieltä tuli savua enemmän kuin silverdogistani.
Lähdin sitten juoksemaan olettaen,että koko keittiö on tulessa.
Tulos oli 2muropakettia ja mikro tulessa,liesituuletin,liesi vääntynyt hehe..mokkamasterilla sammutin jonka jälkeen totesin,että poika oli laittanut hellan kutoselle ja se sytyttänyt muropaketit tuleen...
Humutus oli se että ei ollut koko keittiö tulessa:D
Toivottavasti on vakuutukset kunnossa...
Ja omat humutukset: La Liga alkaa taas :wheee:
Muija töissä, muksut päikkäreillä. Bruce springsteen soimaan, kuppi kahvia ja vanilla custardia terassilla sateen ropinaa kuunnellen. Mahtavaa saada välillä olla ihan omassa seurassaan!
Kyllä kelpais. Nyt ei voi humuttaa mitään muuta kun omaa kärsivällisyyttään, just kerroin emännälle miten mukava olis ku 9/10 ei olisi niitä kertoja miten se kertoo kuinka turha ja saamaton nahjus oon niin osais suhtautua kehuihinkin. Nyt se on loukkaantunu, ja mä oon taas tehny väärin. Sama skenaario usiamman kerran päiväs pienillä eroilla. Aijee mä oon hyvä jätkä. <3
Jos on niin vaikeeta olla parisuhteessa niin eikö olis parempi erota? Näin minä ite pähkäilin 4 vuotta sitten ja se tais olla elämäni paras päätös.
Ei niiden lasten takia kannata olla yhdessä. Parempi olla kaks iloista erillään asuvaa vanhempaa kun kaks yhdessä asuvaa vittupäätä.
Mä oon selkeesti kärjistäny vähä liikaa, ja valitettavasti pari kertaa hölöttäny täällä kännissä näistä. :D Just olin tänne tulollaan kertomaan että vitutuksen aallonharja väistyy, sopu synty ja emäntä laitto pyykit kun katto että isäntä on vähä rätti. Nyt saan hetken huokasta kun otti pojan mukaan suihkuun, ja elämä rullaa taas.
Juttuhan on siinä, että mä vihaan konflikteja, varsinkin niitä turhia mitä syntyy kun ollaan väsyneitä ja kiukkusia, ja nämä mun ison pyörän juntturoinnit ei oo helpottanu ollenkaan, vaan oon entistä herkemmin pahana pienemmistä asioista. Tää meidän yhdessäolo on välillä aikamoista vuoristorataa, mutta vikaa on molemmissa jos sitä nyt pitää lähtiä kaivelemaan. Tää on vaan just tätä, kun en mä täällä niitä hyviä asioita käy huutelemassa, ne jaetaan muualla, tämä nyt vaan on turvallisin paikka purnata omaa pahaa oloa, vaikka sitten sitä joka on ihan syyttä läsnä. Kaverit kun on suurin osa yhteisiä, en uskalla luottaa siihen että jos kunnolla päräytän miten paljo joku vituttaa, varsinkin jos tulee liioteltua, ettei se kantautuisi emännän korviin. Pahimmat höyryt päästää täällä tai jossain muualla, vetää henkeä ja kattoa peiliin. Aina sitä vikaa löytyy siitäkin suunnasta.
Pitää ihan pahootella kun sotken jollain vitun foorumilla näinki henkilökohtaasista asioosta, mutta ei oikein muuta kanavaa oo. Täällä ainakin porukka tarttuu näihin hyvässä ja pahassa, ja vaikka mä mielipiteitä arvostankin, niin koskaan kukaan parisuhteen ulkopuolella ei voi tietää millanen se parisuhde oikeesti on. Mutta jospa jäpikät ja tyttölöiset tehdään niin, että Barole-setä käy täällä kertomas enemmän niistä hyvistäkin hetkistä, eikä manaa pelkkää kurjuutta, niin ei tarvi kenenkään pitää tuota emäntää täytenä ihmishirviönä? ^^
Nyt Barole-setä on taas suhteellisen seesteinen, ja pukkaa ehkä uutta videota yön pimeinä tunteina jos ootte kiltisti. ;) Ja vielä lopuksi, tässä on muutama päivä ollu poikkeuksellisen kurjia, mutta siihen aika suuri syypää saattaa olla se, että mulla on jääny lääkkeet syömättä vähän aikaa. Ihan puhtaasti unohtunu, kun olo on ollu niin poikkeuksellisen hyvä. Ehkä mitään ongelmaa ei oo ollukaan, vaan mömmöjen puutteesta ja vieroittautumisesta johtuen sellasia löydän kaikkialta, tapojeni vastaisesti?
Jospa tää nyt tältä erää. Laitteet toimii, osa akuista löyty, nesteet ei oo kaikki ihan perseestä, poika juttelee, emäntä leppyy, ja kohta vietetään isä-poika-koira-koira-iltaa ihan vaan miesten kesken, kun eukkokulta käy tienaamassa ruokaa pöytään. :)
^Veikkaan että oot vaan niitä epäsuomalaisia ihmeitä, jotka puhuu asioista ennen sitä hetkee, kun kaikki hajoo käsiin. Että nyt vähän harmittaa jne. Tai siis, kaikissa parisuhteissahan sitä on. Meillä oli oman kanssa just 3v päivä, ja siihen kolmeen vuoteen mahtuu lukematon määrä riitoja, eripuraa ja itkua. Ei se tee siitä suhteesta huonoo. Päinvastoin. Ite nään asian niin, että kun riitoja ja erimielisyyksiä on, ja kun niistä selvitään, yhdessä, niin se vain parantaa suhdetta toiseen. Se, että molemmat haluaa kaikesta paskasta huolimatta selvittää ja päästä yli niistä epämiellyttävistä asioista, kertoo sen että molemmat haluaa jatkaa sitä suhdetta. Se kertoo paljon enemmän kun hymyily ja ainainen onni.
Jos olisin yhtään vähemmän kyyninen ihminen, valittaisin varmaan itsekin ääneen oman suhteeni huonoja puolia kaikkialla, missä kukaan pysyy paikallaan niin kauaa että ehtisi kuulla.
Njoo, meikä on suhteellisen avoin ihminen, sellasistaki asioista joita monet pitää liian henkilökohtasina. Siitä on ollu kyllä niin iloa ku suruaki, mutta viimeaikoina ku alko keväällä tuo iso pyörä heittää, niin puhuminen siitä on helpottanu toipumista. Eikä tartte selitellä jatkuvasti ihmisille mikä on, kun selvitti sen kerran kaikille joille se kuuluu. Mitä sitä häpeilemään, ihmisiä me vaan ollaan ja prinsessatki käy paskalla. Mutta Barolepa puhuu siitä!
Mutta defu, jos ne läheiset on se asia, joka tekee elämästä elämisen arvosta, niin sehän on ymmärrettävää? ;)
Tänään tasausvapaa ja huomenna alkaa viikon loma ! :yeah:
Emäntäkin lähtee priksi päiväksi reissuun kaverinsa luo niin saa olla ihan ittekseen muksujen kanssa. Tänään jyrätään kämppä siistiksi ipanoiden kanssa, kun ei muutamaan viikkon ole ehtinyt kun nukkumaan kotona. Saa sitten loppuviikon olla vaan ja maata sohvalla.
Jaa, meillä taas vaimon kanssa reilu 12:sta vuoteen oo oikein riitoja saatu mitenkään aikaseks. Ite ehkä pari kertaa vuodessa mökötän jostain tosi turhasta asiasta. Vaikka ei oikeastaan yhtään riidelläkkään, niin en mä näe että meidän suhde huono olisi. Päinvastoin, rakastetaan toisiamme niinkuin 12 vuotta sitten. :love:
Ehkä me sitten vain ollaan friikkejä! :rolleyes:
Eikö me kaikki olla? :D
Nyt on kiva olla töissä kun tabletti on mukana :D
Liite 8171
Vapaapäivä, nainen töissä ja kaikki oleellinen löytyy.
Hyvä päivä tulossa? :p