-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Nyt vituttaa jo niin moni asia ettei jaksa perkele ruveta erittelemään :(
-
Toi mun kulkuväline on taattua opel astra laatua. :D
Tän päivän tutkimusten perusteella vaikuttaa että mäntä yms ei olis saanut kipiää. Että tulis vain sylinteriremppa. Huomenna auto saa lisätutkimuksia, niiden perusteella sitten määritellään ennuste: soitanko romujepet hakemaan sen pois ja kipaiseen tekemään kauppoja jobbarin kanssa just heinäkuussa katsastetusta samanlaisesta, mutta vuoden nuorempi ja paljon vähemmän ajettu.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Avalanche
Toi mun kulkuväline on taattua opel astra laatua. :D
Tän päivän tutkimusten perusteella vaikuttaa että mäntä yms ei olis saanut kipiää. Että tulis vain sylinteriremppa. Huomenna auto saa lisätutkimuksia, niiden perusteella sitten määritellään ennuste: soitanko romujepet hakemaan sen pois ja kipaiseen tekemään kauppoja jobbarin kanssa just heinäkuussa katsastetusta samanlaisesta, mutta vuoden nuorempi ja paljon vähemmän ajettu.
Ärsyttää että Opel ja laatu mainitaan samassa lauseessa! Toivotaan kuitenkin että pääsit vähällä :)
-
no jaa, kuis moni muu voi kehua 18-vuotiaalla autolla, jossa 325 tuhatta mittarissa, mutta ei ole tarvinnut vielä hitsata kertaakaan. Toi auto on ollut hintansa väärti, sopivan kokoinen mulle, ei ole montaa korjausta tarvinnut tässä parin vuoden aikana. Jos sen korjaaminen nyt on liian kallista, niin kyllä se jo on hintansa arvosta palvellutkin.
-
Ärsyttää kympillä, 2Smokilta tilaamani tribecat 3:ssa päivässä perillä, suomalaisesta käytettyjä levyjä myyvästä kaupasta 1.9 tilaamani levyt eivät vieläkään perillä.... :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Avalanche
no jaa, kuis moni muu voi kehua 18-vuotiaalla autolla, jossa 325 tuhatta mittarissa, mutta ei ole tarvinnut vielä hitsata kertaakaan. Toi auto on ollut hintansa väärti, sopivan kokoinen mulle, ei ole montaa korjausta tarvinnut tässä parin vuoden aikana. Jos sen korjaaminen nyt on liian kallista, niin kyllä se jo on hintansa arvosta palvellutkin.
Pistän paremmaks; 29 vuotta vanha auto, jota ei ole tarvinnut hitsata, kilsoista ei tietoo, kun on vaan 99999 mailia näyttävä, mutta ainakin kaksi kertaa pyörähtänyt ympäri. :D
Sitten asiaan: Ärsyttää tämän ketjun aloittajan asenne, kun yritetään ystävällisesti neuvoa.. Moisten kohdalla pitäisi jälkiabortti sallia.. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Ärsyttää tämän ketjun aloittajan asenne, kun yritetään ystävällisesti neuvoa.. Moisten kohdalla pitäisi jälkiabortti sallia.. :D
Suoritimme kyseisen operaation ko. adhd-jantterille. (anteeksi oikeat oireyhtymän omaavat)
"kato ku emmää jaksa vittu selata ni laitoin tänne mihin mua huvittaa"
"JOKU AUTTAA KOHTELIAASTI"
"vtu te ootte mulkkuja kerran aikasemmingin yritin jotaan kirjottaa ni pilkkua vaan nussitaan ja haistakaa vitu!!!1111"
:D
-
^ :D:D :D
Edit. Muutenkin jo ärsyttää sellaset tyypit, jota ei edes vähää kiinnosta aihealueita tai topicceja vilkasta, vaan laittavat (yleensä vielä hyvin sekavasti koodatun) viestinsä sinne mikä ensin sattuu vastaan tulemaan ja sitten itkevät kun kukaan ei vastaa..
Miksi minun pitäisi viitsiä vastata henkilölle, jonka oma viitseliäisyystaso on täysi 0?
Edit2. On muuten aiemminkin tainnu olla tästä puhetta. :laugh:
-
Vitu...taa taas kun kaikkialla myydään ei oota...ei mulla muuta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Avalanche
Opel astraksihan tuo on kyllä hintasa haukkunu ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Miksi minun pitäisi viitsiä vastata henkilölle, jonka oma viitseliäisyystaso on täysi 0?
Juuri näin..
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...20III/face.jpg
Itsehän olen ajoittan melko kärkäs sanoissani (kuvissani), varsinkin jos apinointia tulee loop1:n esimerkin mukaisesti 'jeesin jälkeen'.
Eli suomeksi - Laiskuus vituttaa :D (ja ainakaan ko. acc:lla ei aikaisempia viestejä ollut, mikä viittaa toiseen sääntörikkomukseen : multiaccount)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Sitten asiaan: Ärsyttää
tämän ketjun aloittajan asenne, kun yritetään ystävällisesti neuvoa.. Moisten kohdalla pitäisi jälkiabortti sallia.. :D
Ärsyttää kun en ehtinyt aiheeseen vastaamaan...hauska nähdä millaisia ihmisperseitä tässä maassa riittää...nuff said!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Avalanche
Tohon en pääse, mutta mulla on 16 vuotias, ajettu kohta 140 tuhatta, eikä ole vaihdettu pakoputkea eikä etuiskareita. Ei ole hitsattu, ei, ei sinne päinkää. Auto on lähes kuin uusi vielä!
Humuketjuun kuuluisi tämä kyllä. Tänään vaihdoin siihen pelkääjän puolen sähköpeilin, kun menin peruuttamaan sen parkkihallin pylvääseen tossa aiemmin. 120 maksoi uusi käytetty purkaamolta (tai kaksi: yksi rikkinäinen oikean värinen, ja yksi toimiva väärän värinen; niistä yhdistämällä yksi oikean värinen toimiva :P). Uusihan olisi maksanut Debiilissä yli 500...
-
Voipi sullakin pakoputki 300 tuhannen jälkeen mennä vaihtoon :laugh:
Mä tossa tuumailen että pitäiskö hakea joku halpa pikkukosla vara-autoksi. Ens viikko on ihan persiistä, jos koko viikon pyörittelee kamun autoa ees taas meiän väliä. Mä ajan illalla, kaveri yöllä, mä kävelen aamupäivästä hakemaan, kaveri illalla. Tossa nettiautosta kattelin että vanha, mutta just katsastettu nissan micra lähtis viidelläsataa. Mä luulen että pari kaveria vois lähteä kimppaan. Niilläkin kun meinaan autot tartteis välillä saada huoltoon. Mutta töihin pitäisi päästä kulkemaan.
-
500 Micra?
Pyöräile ennemin, vituttaa vähempi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Avalanche
Voipi sullakin pakoputki 300 tuhannen jälkeen mennä vaihtoon :laugh:
Mä tossa tuumailen että pitäiskö hakea joku halpa pikkukosla vara-autoksi. Ens viikko on ihan persiistä, jos koko viikon pyörittelee kamun autoa ees taas meiän väliä. Mä ajan illalla, kaveri yöllä, mä kävelen aamupäivästä hakemaan, kaveri illalla. Tossa nettiautosta kattelin että vanha, mutta just katsastettu nissan micra lähtis viidelläsataa. Mä luulen että pari kaveria vois lähteä kimppaan. Niilläkin kun meinaan autot tartteis välillä saada huoltoon. Mutta töihin pitäisi päästä kulkemaan.
Juu polkupyörä vituttaa vähemmän..mopon moottorilla olevat surkeat pikkukoslat..niistä saa vain ahdistusta..perhana kun ei aika mies mahdu etes penkin ja ratin väliin...
-
Mulla on ollut micra, sekä golf. Kumpaankin on survottu 3 +30 kilon koiraa, kaksi kissanhäkkiä ja reissukamppeet koko populalle.
-
Ärsyttää!
Nicopoint nimisellä firmalla oli ständi täällä Leppävaaran raittikarvenaavelilla. Asiakkaita oli jonoksi asti. Pysähdyin kattelemaan sopimusta, alotuspaketti oli jotain yheksänkympin pintaan ja sitten laskutus noin 65€ / kk, joka sisälsi 20 ampullia (eli noin 10ml nestettä?). "Tämähän ei sisällä mitään hiukkasia niin kuin tupakka, ostakaa!" Lihava vanha ukko ja teinipoika markkinoivat. Pistää vaan niin sapettamaan, kun ihmisiä kusetetaan olan takaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
m3iss3li
Ärsyttää!
Nicopoint nimisellä firmalla oli ständi täällä Leppävaaran raittikarvenaavelilla. Asiakkaita oli jonoksi asti. Pysähdyin kattelemaan sopimusta, alotuspaketti oli jotain yheksänkympin pintaan ja sitten laskutus noin 65€ / kk, joka sisälsi 20 ampullia (eli noin 10ml nestettä?). "Tämähän ei sisällä mitään hiukkasia niin kuin tupakka, ostakaa!" Lihava vanha ukko ja teinipoika markkinoivat. Pistää vaan niin sapettamaan, kun ihmisiä kusetetaan olan takaa.
palakoot syntiset helvettien tulissa! noh, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan...
oikeasti riistäminen paskalla, on mun mielestä epäkunnioitettava teko. ihan missä vitun mittakaavassa vaan ja ihan missä vitun
asiassa vaan. reilu pittää olla! capiche?
(tää vitun voittamisen ja osinkojen nousemisen kulttuuri, mulle kaikki sie oot hölmö!)
en tykkää kyllä taas yhtään mistään :D
attanas! :esmoke:
-
santana?
Juu, tuossa kyllä olis kuluttaja asiamiehellä selviteltävää koska harhaanjohtaminen on aina kaupan yhteydessä ei suotavaa....
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
palakoot syntiset helvettien tulissa! noh, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan...
oikeasti riistäminen paskalla, on mun mielestä epäkunnioitettava teko. ihan missä vitun mittakaavassa vaan ja ihan missä vitun
asiassa vaan. reilu pittää olla! capiche?
(tää vitun voittamisen ja osinkojen nousemisen kulttuuri, mulle kaikki sie oot hölmö!)
en tykkää kyllä taas yhtään mistään :D
attanas! :esmoke:
Nii vittu :D
-
Kirjottelin pitkän vastauksen tänne foorumille ja kun olin lähettämässä, nettiselain kaatu!
Perkele! En sitten kirjottele kun lyhyitä tekstejä puhelimella! :(
-
Eukko ilmeisesti käyny vieraissa. Ei tarvii höyrytellä niin paljoo ku tulee muutenkin höyryä korvista tässä vaiheessa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Avalanche
Mulla on ollut micra, sekä golf. Kumpaankin on survottu 3 +30 kilon koiraa, kaksi kissanhäkkiä ja reissukamppeet koko populalle.
mihin sä itsesi olet saanut mahtumaan vai oletko opettanu yhden koiran kuskiksi :D
-
Eikö kannattais hommata paketti- tai kuormaauto, jos noin paljon kamaa kuskaa :D
sit asiaan: Putkien toimittaja vituttaa, kävin turhaan työmaalla, KUKA MAKSAA :(
-
Harmittaa kun nielu ja kaikki limakalvot nenästä alaspäin on kuivaa ku saharan autiomaa. Mistä lie johtuu, prkl. Vapottelunkin saa unohtaa hetkeksi aikaa. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
mihin sä itsesi olet saanut mahtumaan vai oletko opettanu yhden koiran kuskiksi :D
Pitäis kokeillakin opettaa toi junnu kuskiksi, vois itse vetää sikeitä autossa. Riippuu vähän siitä, jos noi sen aivot joskus saapuu, musta tuntuu että niissä on varsin pitkä jälkitoimitusaika.
-
No nyt on kyllä niin rankka ja sydäntäkivistävä vitutuksen aihe kuin - jääkylmät drip-tipit! Tosi vittumaista työntää huulille tuollainen hemmetin kylmä alumiini/metallitörö. Brrrrr!!! Muovisia ostan tästä lähin. Tuntuu että oikein hampaita vihloo s*atana.
-
Mites muuten nuo metalliset tipit talvisin. Jäätyykö huulet kiinni kunnes on höyrytellyt tippiä myöden kuumaksi carton ?? :D
-
^^ Samaan päädyin itsekin keväällä.. :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Mites muuten nuo metalliset tipit talvisin. Jäätyykö huulet kiinni kunnes on höyrytellyt tippiä myöden kuumaksi carton ?? :D
Ei itellä ainakaan viimetalven.. Kylläkin SS tippei.
Joku ei anodisoitualumiini joka ollut ulkosalla, saattanee aiheuttaa valolyhty efektin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Eikö kannattais hommata paketti- tai kuormaauto, jos noin paljon kamaa kuskaa :D
Sen verran kokemusta tuosta naisväen kanssa reissuun lähtemisestä että aivan sama onko miten iso paketti ta kuorma-auto niin aina se on täynnä tyhjänpäivästä tavaraa tai vähintään koko vaatekaapin sisältö :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Thyroid
No nyt on kyllä niin rankka ja sydäntäkivistävä vitutuksen aihe kuin - jääkylmät drip-tipit! Tosi vittumaista työntää huulille tuollainen hemmetin kylmä alumiini/metallitörö. Brrrrr!!! Muovisia ostan tästä lähin. Tuntuu että oikein hampaita vihloo s*atana.
Pistä talveksi lohkolämmitin kylkeen :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Sen verran kokemusta tuosta naisväen kanssa reissuun lähtemisestä että aivan sama onko miten iso paketti ta kuorma-auto niin aina se on täynnä tyhjänpäivästä tavaraa tai vähintään koko vaatekaapin sisältö :P
...
I can confirm that :D
-
No kyllä itsessänikin on vähän samaa vikaa; jos mökille lähtiessä ei autossa ole tilaa, niin pärjää ihan hyvin yhdellä repulla (+petivaatteet, jos on vieraaksi menossa), mutta annas olla, kun tilaa löytyy, niin kyllä siihen täytettä saadaan; kitaroita, airsof-tavaroita, tietokonetta, sukelluskamppeita, ynnä muuta "mahdollisesti tarvittavaa". :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
m3iss3li
Noi samat vekkulit olivat Kotkassa meripäivillä, täältäkin tuttu jengi kävi vähän vinguttamassa niitä. Itseasiassa sen verran, että kun itse menin kojulle ja huomasivat mun rintataskussa Provarin eivät edes alkaneet juttusille. Eli jos kohdalle sattuu niin menkää ihmeessä vttuilemaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Stoney
Noi samat vekkulit olivat Kotkassa meripäivillä, täältäkin tuttu jengi kävi vähän vinguttamassa niitä. Itseasiassa sen verran, että kun itse menin kojulle ja huomasivat mun rintataskussa Provarin eivät edes alkaneet juttusille. Eli jos kohdalle sattuu niin menkää ihmeessä vttuilemaan.
Onko tää siis sama asia kuin NuCig?
-
Kyl minusta täälläkin oli nicopointit. Vai oliko toinenkin?
-
NuCigin koju oli ainakin kauppakadulla, melkein satamakadun risteyksessä. Siellä ite kävin ilveilemässä.
-
Jaahas. Tää on sitte vissiin ollut (taas) ihan riittävän päissään ku ei 1) osannu lukea 2) ymmärtäny lukemaansa 3) unohti 2 edellä mainittua.
-
Annettakoon anteeksi koska meripäivät. :D