Amen, Paitti et Unreal Tournamentissa teidän perseet on heinää ja minä ruohonleikkuri.
Printable View
Mut peleistä niin Xbox One (??) on tulossa ja mulla on vielä 360:lle ainakin 7 peliä vielä paketissa mitä en oo ehtinyt ees kokeileen... Plus sitten Dark Souls Prepare to Die edt. Mis oon niin lujaa jumissa et morjes.
Ja tietty sit vielä ne pelit, joita saa gold pelaajat joka kuukausi ja ne on pakko imuttaa kun ne on ilmaisia ja kyllä mä pelaan niitä vielä joskus sut kun mulla on aikaa ja silleen kun kiinnostaa.
Skyrim imee melkein kaiken peliajan ja tossa olis monta co-peliäkin mitä kaverit huutelee pelaan aina vkl, mut ei pysty pelaan kun prinsessa nukkuu ja noh, eihän siitä aina meteliä tule kun jätkien kanssa pelataan.
Eipä.
E: Niin ja Nina Gaiden 2 mikä meni pelilaatikkoon+delete "Never play again" osastolle. Tokassa bossissa pari tuntia ja meinasin vääntää ohjaimen kahtia. Emäntä tuli onneks kysymään et "eiks pelaamisen pitänyt olla kivaa...?"
Missäs kohtaa oot Dark Soulsissa jumissa?
street fighter x tekken? toki, varmasti vähintään yhtä kivaa pc:llä ku konsolilla. mahollisuus korkeempaan fps:ään kasvattaa pelaajien eroja nopeuttamalla peliä, ja padit ja fightstickit löytyy molemmille. muut tekkenit taitaa joutua emuloimaan, mut fiksumpi puhua genreistä, kun yksittäisistä peleistä tai pelisarjoista jos puhutaan alustan soveltuvuutta tiettyyn mekaniikka-settiin.
No onhan se nyt, jos Tekken on se ratkaiseva tekijä niin pitäs palata takas tynnyriin asumaan. :D
Fuck over the web ja matchmaking (jälkimmäinen varsinki vituttaa -pelikupeli)..
Sohvalla vierekkäin ja kun alkaa häviö kuumottaa ni nyrkkiä olkapäähän. Se on sitä oikeaa Tekkeniä :D
Joskus peli-illan (ryyppyillan) jälkeen käsi musta ja tunnoton *absinthe ftw*
Ei sitä saa tapettua siitä, ainoastaan häntään ampumalla saa erikoismiekan nimeltä Drake Sword. Jos mielit teilata sen niin tarttee mennä siihe sillalle houkuttelee se alas, mutta sitä en suosittele ainakaa tässä vaiheessa peliä :D Sieltä alakautta pääsee kierroksen ylös, jossa tulee se Demon Boar vastaan; teilaat sen, jatkat siihen portille ja meet sen portin alta ylös tornia kohden. Siellä Boarin jälkeen kun meet alakertaan niin löytyy melko jemmasta tikapuut, joita pitkin pääset kiertään, yrität vaan sitkeästi etsiä niin löytyy. Ja sitä Black Knightiä ei kantsi lähtee haastaa vielä :D
Aahaaaa! Kiitos tästä :)
Tein sulle pienen jeesivideon tuohon kohtaan, uppaan sen tubeen ihan pian :)
Ja tuosta:
http://youtu.be/DqV64U-mESk
-
Heräs muuten tällainen kysymys, että kiinnostaisiko porukkaa jos tekisin playthru' videosarjan Dark Soulsista kommentoinnilla? Pitkään kiinnostanut tehdä sellanen videosarja jostain pelistä ja tää olis aika hyvä vaihtoehto, voisin samalla jutustella vaikka pelin taustatarinasta vähäsen.
:blink:
Tehän olette aivan loistava ihmiseläin! Kiitos! :hatsoff:
Ja kiinnostais kyllä :)
Peli ei vielä ainakaan uppoa... Mutta defu rääpimässä päätä luurangoille kuulostaa mielenkiintoiselt :D
http://i.imgur.com/YYXX9tW.png
Lisää Dark Soulsia... Soul Level 1 hahmolla kaikki bossit alas, ei spellejä. Mitäs seuraavaksi, saa ehdottaa :thinking:
Skyrimiä vaikemmalla ja light armorilla? Sit teet light armorista ja weapon silleistä legendaryt. Tai magiasta, jos käytät. Toki myös stealthista.
Jos saan ehdottaa niin normaalit playthru videot on mun mielestä hiton tylsiä.
"Joo tässä on skelttari.. lyön sitä vähä näin.. tässä olis arkku.. kato ei ollu mitää..".
Kattot youtubesta AVGN videoita pari ja sieltä inspiraatiota videoihin niin meikäläinen ainaki sipsit suussa istuu ja kattoo :).
Asiallisesti leikattu, pientä ragea, häröilyä, niistä on kunnon playthrut rakennettu ;) :)
e: tässä on yksi mikä saa aina mut nauramaan xD
Enviro-Bear 2000 | THE BEST GAME EVER - YouTube
Senpä takia teet siitä legendaryn, niin se putoaa taas nollille ;) Vastustajat taas pysyy samalla tasolla.
Tarkoituksena olikin tehdä sellainen sekoitus ragea ja infoa, eli juttelen mukavia aina välipätkissä, ja sitten kun on tilannetta päällä niin huumorilla höystettyä ragea (AVGN on mun ehdottomia suosikkeja :D). Noh katsotaan mitä tulee, voisin aamusella kuvailla ensimmäisen episoden.