Menthol-sekoitus, höysteenä RRYY44.
6 ml:n tankissa [size=7pt](jonka sielunelämään en tunnu pääsevän sisään)[/size] PS:n lumiukkoa, joka oli melkoinen pettymys.
Printable View
Menthol-sekoitus, höysteenä RRYY44.
6 ml:n tankissa [size=7pt](jonka sielunelämään en tunnu pääsevän sisään)[/size] PS:n lumiukkoa, joka oli melkoinen pettymys.
VR Florida Citrus Explosion, Boge SR @ 5.2V Lavatuben voimin. Kauanhan se kestikin, päätös olla ostamatta vv-modia... mutta kun sain halvalla...
Minnesota menthol ja seurana Larsen vsop
no nyt kun kaikki nesteet pääsivät loppumaan niin tein pienen miksauksen
tossa on nyt caramel, mansikkajugurtti, mansikka, minttu, minttusuklaa, kahvi ja ry4 sekaisin ja ihme kyllä mielestäni on aika hyvää.
kaveritkin ihmetelleet mitä se on kun niin hyvää :D
Libertyn 8 mg päärynää.
Ego-t ja jotain mukana tullutta 18mg tupakka nestettä ei aivan herkku mutta th ainakin kohdillaan :P :P
Tää wizmixin Apple 24mg on kyl loppuunsa ihan jees :P
Omatekoinen mysteerineste joka on kai maistunut pahalle kun oli unohtunut laatikon perälle muhimaan vaan nyt kun otin käyttöön niin onpa hyvää, kirsikkaa tässä ainakin on ja jotain muuta vaan kun en muista että mitä joten jäänee ainutkertaiseksi sekoitukseksi. :D
dekang greenmint - spearmint sekoitusta. on raikasta :esmoke:
PSV Honey Cured Tobacco 12mg, tänään saapuneen Kangerin 2ohm XXXL horizontal coil:n läpi
Ompahan pehmeetä!
Aijaijai El Toro:han se höyryää, ettei eteensä näe.
No mutta kappas! En olisi ikinä arvannut ;) Ei vainkaan, älä nyt peijakas kääntele puukkoa haavassa. Itse joudun vielä odottelemaan El Toroja...
^ Heehee! Kyllä tässä taitaa käydä itsellekkin ohraisesti. Pöljä kun meni tuon eka satsin niin varovaisesti tilaamaan.
Jos tosiaan pari päivää vierähtää ennenkuin Jori saa edes lähetettyä nämä nykyiset ja siihen päälle viikon postimatka, niin johan ehtii toro loppua. Onneksi tuo Papillonin Tobacco on myös laadukasta.
Nyt höyryää Snowman's Kiss ~12mg
Libertyn XO-mansikka 12mg vahvana, ja vieressä pötköttää tankissa DIY-jäksyä täys lasti. Vaihtamalla paranee.
Laimennettuna FS-USA Blueberry pancakea (1 osa) + PG (2 osaa)... Tuntuisi olevan edelleen vähän turhan vahvan makuista...
Ettei vaan olisi pojilta lurahtanut vähän turhan paljon makuaineita =)
Tai sitten mä olen jonkun mystisen "ydinjäte+hyönteinen" kommelluksen ansiosta saanut tietämättäni supermakuaistin =D
Provarin kylkiäisenä Enjuicen Seattle Sunset 18mg, todella kevyt höyryttely päivän ratoksi. Hieman pähkinämäinen ja tupakkamainen maku. Tätä pitää jossain vaiheessa oikein tilata.
Visionissa on itse sekoiteltua Cafe Brasilianoa. Varsinaisen tehopläjäyksen ::) antaa 4,2 V eGo.
FSUSA Hypnotic Mist. Oikeen kiva, mitähän tässä on? Laventelia? Sitrusta?
FSUSA Apple Pie