Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vaporaattori
Olen suuri The Big Bang Theory tv-sarjan fani
+1
Kaikki vaan ei ymmärrä Sheldonia ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Stoney
+1
Kaikki vaan ei ymmärrä Sheldonia ;)
No en kyllä ole ikänä kuullutkaan moisesta sarjasta, ja miltä kanavalta ja monelta? Jassseri kun menee nukkumaan jo kello yhdeksän.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
No en kyllä ole ikänä kuullutkaan moisesta sarjasta, ja miltä kanavalta ja monelta? Jassseri kun menee nukkumaan jo kello yhdeksän.
Rillit huurussa, SubTV tiistaisin klo 20:00. Huippusarja! Paljon tiede-, tietokone- ja popkulttuuriviittauksia, etenkin sarjakuviin ja tieteiselokuviin. Loistavia hahmoja ja kohu blondi.
Mielestäni paras kohtaus on tämä, ja puhutaanpa suomeakin hiukkasen.
Niin se ärsytys! Aliarvioin cocktailharrastukseni syvyyden ja kohta pitää siirtyä keski-olueeseen. Onneksi on pari häävimpääkin olutta kumminkin vielä. Niinkuin kevätpupu. Hyvää, muttei parhautta. Jatketaanpa siellä toisessa ketjussa, ehkä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Rillit huurussa, SubTV tiistaisin klo 20:00. Huippusarja! Paljon tiede-, tietokone- ja popkulttuuriviittauksia, etenkin sarjakuviin ja tieteiselokuviin. Loistavia hahmoja ja kohu blondi.
Mielestäni paras kohtaus on
tämä, ja
puhutaanpa suomeakin hiukkasen.
Niin se ärsytys! Aliarvioin cocktailharrastukseni syvyyden ja kohta pitää siirtyä keski-olueeseen. Onneksi on pari häävimpääkin olutta kumminkin vielä. Niinkuin
kevätpupu. Hyvää, muttei parhautta. Jatketaanpa siellä toisessa ketjussa, ehkä.
Juuri tuli kuudessa päivässä tuhottua koko ilmestynyt sisälty The Big Bang Theoryä.. AIVAN MAHTAVA...
Siksi tää postaus onkin ihan perseestä, ku tulee kaikkii kivoi sarjoja ja liian vähän aikaa.
Nyt menossa MacGyver.. PRKL! :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Juuri tuli kuudessa päivässä tuhottua koko ilmestynyt sisälty The Big Bang Theoryä.. AIVAN MAHTAVA...
Siksi tää postaus onkin ihan perseestä, ku tulee kaikkii kivoi sarjoja ja liian vähän aikaa.
Nyt menossa MacGyver.. PRKL! :D
StargÅte SG-1 neloskautta tuossa pyörii, melkein kuin MacGyver :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Mielestäni paras kohtaus on
tämä, ja
puhutaanpa suomeakin hiukkasen.
Niin se ärsytys! Aliarvioin cocktailharrastukseni syvyyden ja kohta pitää siirtyä keski-olueeseen. Onneksi on pari häävimpääkin olutta kumminkin vielä. Niinkuin
kevätpupu. Hyvää, muttei parhautta. Jatketaanpa siellä toisessa ketjussa, ehkä.
No helkkari, mehän pojankaa ollaan katottu joka jakso, hämäs vaan toi nimi. Ja on todellakin hyvä sarja, toivottavasti jatkuu pitkään kun noita oikeesti hyviä sarjoja rupee oleen harvassa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
No helkkari, mehän pojankaa ollaan katottu joka jakso, hämäs vaan toi nimi. Ja on todellakin hyvä sarja, toivottavasti jatkuu pitkään kun noita oikeesti hyviä sarjoja rupee oleen harvassa.
Viisi kautta tehty, Subilla nelonen menossa, ja kaksi lisäkautta on sovittu! http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...heory_episodes
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Ootkos muuten vai kysynkö näin että, joskus tuli sellainen sarja olisko nyt ollu flying concordes, siinä parilla muusikolla meni kaikki pieleen, tais olla uusi-seelantilainen sarja voin olla kyllä väärässäkin, mutta se huumori uppos mulle kyllä satanolla, harmi kun se loppui.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Ootkos muuten vai kysynkö näin että, joskus tuli sellainen sarja olisko nyt ollu flying concordes, siinä parilla muusikolla meni kaikki pieleen, tais olla uusi-seelantilainen sarja voin olla kyllä väärässäkin, mutta se huumori uppos mulle kyllä satanolla, harmi kun se loppui.
Flight of the Conchords? Ei ole tuttu, mutta pitää hankkiutua tuttavuuteen!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Et kyllä tule pettymään, on oikeesti pirun hyvä.
Piti taas kokeilla pelaako toi dct-karto, voi HELVETTI MUNA :(
Ei pelaa ei, ei imeydy liemi villoihin millään.
Pitänee hakata bogeen reikä vasaralla, kun toinen poika ei oo palauttanu lainaamaansa kartonreijitintä ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Peep show voi olla kans tutustumisen arvoinen. Brittihuumoria, jossa myös kahdella miehellä (kämppikset) enemmän ta vähemmän vastoinkäymisiä... :D
Edit: Pepe - Peep
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Pepe show voi olla kans tutustumisen arvoinen. Brittihuumoria, jossa myös kahdella miehellä (kämppikset) enemmän ta vähemmän vastoinkäymisiä... :D
No onhan tää nyt vähän OT,mutta britti huumori on aina uponnu meikäläiseen kuin kuuma veitsi voihin, mistäs tällaista huumoria löytyy?
Siis Peep show, eikä mikään Pepe.. :-[
Ittellä on 6 ekaa tuotantokautta dvd boxilla, mut niihin ei saanu suomalaisia tekstejä.
Sub näytti noita joskus putkeen yhden kauden jonain itsenäisyyspäivänä tms.
Mtv3 komedialta näköjään tulis kans: http://www.mtv3.fi/komedia/ohjelmat....3823/peep-show
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Pepe show voi olla kans tutustumisen arvoinen. Brittihuumoria, jossa myös kahdella miehellä (kämppikset) enemmän ta vähemmän vastoinkäymisiä... :D
Brittihuumorin kanssa on tullut vähän varovaiseksi, kun lähes kaikkien humuttama Pikku-Britannia on minusta ihan paskaa. Jotenkin tuntuu että yleinen taso on laskemaan päin.
Black Adder kaudet 2-4 on kyllä mainioita (ykköskausi ei, kun niissä se oli tyhmä ja ilkeä, lopuissa fiksu ja ilkeä), samoin kuin vaikka Big Train ja 'Allo 'Allo.
Kakkosen (YLE) joskus näyttämät aussisketsisarjat oli kyllä kans hyvejä. Comedy Inc, vaikka.
Nyt ei muuten ärsytä mikään, sori OT!
EDIT: Comedy Inc ja Lapinlahden linnut samassa ympäristössä... hiukan on tuota kulttuurieroa :D
Vittu alko autostereon romu vittuileen ja ei kasetti puoli toimi ja kuuntelin adapterilla Tabletista musat sen kautta.Onkos jollain ehdotuksia hyvään FM lähettimeen joka toimii jotenkin,.,Hinnalla ei väliä.Pitää saada Tabletista musa kuuluun nyt radion kautta
Helvetti. Mun ainoa Windows kone jota käytän pelaamiseen, noin 6kk vanha Asus G74SX läppäri alkaa nyt sitten vidduilemaan oikeen kunnolla.
Ihan sama mitä tällä tekee, jos 3d kortti joutuu hommiin kaatuu koko roska. Eli huomenna pääsee tekemään winblowsin korjausasennusta ja maanantaina pitää käyttää masiina töissä diagnostiikassa josko olis rautavikaa tullunna. Onneks on 3 vuoden takuu. Ärsyttää vaan kun ei edes näin kallis läppäri voi sitten kestää kassassa pitempään. Edellinen Windows läppäri, HP pavlion paukahti vuoden sisään kolme kertaa, ensin muistit, takuuseen, sitten kovo, takuuseen, lopuksi emolevy, takuu jo ummessa - roskiin.
Taidan vetästä Bazinga paidan päälle ja mennä paikalliseen karaokebaariin ärsyttämään vanhoja herroja laulamalla pelkkää heviä koko illan! PRKL!
Kerrankin kun meikäläinen oli pitkäripaisessa ostoksilla, niin Sorbusta® ei saa enää :( Mitäs minä spuget nyt juodaan IPAako :D
Lotto jäi laittamatta, siinä meni miljoonat. Vi**u saa**na.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Kerrankin kun meikäläinen oli pitkäripaisessa ostoksilla, niin Sorbusta® ei saa enää :( Mitäs minä spuget nyt juodaan IPAako :D
Teistä spugeista en tiedä, mutta me cocktailharrastajat kyllä suosimme IPAa. Esim. tämä Stadin panimon American Amber IPA on erinomaista!