Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
Jo löytyi! Kiitoksia!
Aika kovat postimaksut tulee. 7,15 puntaa...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Jo löytyi! Kiitoksia!
Aika kovat postimaksut tulee. 7,15 puntaa...
Mulle on tulossa sieltä A3-arkki. Tuu hakeen joskus koepala ja voit sen jälkeen päättää ostatko ite. Vaikka tuota nyt on hehkutettu niin perkeleesti niin aika skeptinen oon silti. Mitään käytännön eroa ei 325 ja 400 -mesheillä ole, joten vaikea uskoa et 500:nen mikään maata mullistava uutuus olisi. Eihän sitä koskaan tiedä 8)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Mulle on tulossa sieltä A3-arkki. Tuu hakeen joskus koepala ja voit sen jälkeen päättää ostatko ite. Vaikka tuota nyt on hehkutettu niin perkeleesti niin aika skeptinen oon silti. Mitään käytännön eroa ei 325 ja 400 -mesheillä ole, joten vaikea uskoa et 500:nen mikään maata mullistava uutuus olisi. Eihän sitä koskaan tiedä 8)
Kiitoksia vaan tarjouksesta, mutta mä olin taas niin hätäinen, että nyt on arkki tulossa 500 meshiä :) Mulla ei ollut muutenkaan mitän isoja varastoja meshiä olemassa, niin eiköhän tuo tule ihan tarpeeseen...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Kiitoksia vaan tarjouksesta, mutta mä olin taas niin hätäinen, että nyt on arkki tulossa 500 meshiä :) Mulla ei ollut muutenkaan mitän isoja varastoja meshiä olemassa, niin eiköhän tuo tule ihan tarpeeseen...
Ko. firmalla vaan toimitus saattaa kestää aika helvetin kauan, voi olla et joudut turvautumaan esmokeen varastojen suhteen 8)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Ko. firmalla vaan toimitus saattaa kestää aika helvetin kauan, voi olla et joudut turvautumaan esmokeen varastojen suhteen 8)
Tai sit mä rupeen pyytelee sulta niitä näytepaloja :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Passaa se sekin 8)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
E-Marlboroman
Saattaa täältäkin löytyä tarvittaessa pieni kulmapala ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Maanantaina tilasin A4 #500, eilen tuli postiluukusta.
Alku fiilikset on hyvät, ei ainakaan huonompaa kuin 400:nen. Tosin testissä ton BliSS:in kanssa mistä ei ole aikaisempaa kokemusta.
Maku ja wickkaus kohdillaan ja BliSS:illä saa päivän poskijumpat hoidettua :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
-ih-
Maanantaina tilasin A4 #500, eilen tuli postiluukusta.
Alku fiilikset on hyvät, ei ainakaan huonompaa kuin 400:nen. Tosin testissä ton BliSS:in kanssa mistä ei ole aikaisempaa kokemusta.
Maku ja wickkaus kohdillaan ja BliSS:illä saa päivän poskijumpat hoidettua :D
Mä oon pari tilausta tuolta tehny ja ekan kohdalla kesti viikko ennen ku lähettivät ja toisenkin tulo tais pari viikkoo kestää. Toivotaan et nyt tulee nopeemmin.
Blissin kanssa kaikki melkeen wickaa hyvin kun nesteen kulkema matka on niin lyhyt, sama juttu kuin orionissa. Poskijumpat sillä kyllä saa aikaseksi, mut kokeile dual-wickia niin saa jotain vastinettakin sille jumpalle 8)
Onhan noissa verkoissa varmasti eroja virran ja nesteen kuljetuksessa vaikka olisi saman tiheyksistäkin. Olin aikoinaan töissä muovifirmassa jossa granuloitiin murskattua muovia(eli pillereiksi sulatettiin jatkokäyttöön) ja siinä masiinassa käytettiin noita verkkoja keräämään "kovat" epäpuhtaudet seasta, toiset verkot olivat kovempia ja kestivät koko vuoron ja taas toisia sai vaihtaa
puolen tunnin välein... Tiivistettynä, se materiaalikin vaikuttaa varmasti.
Huh. Sainpahan tehtyä kerrankin kunnolla toimivan dualcoil-setupin DIDin... Napakat 0,7 ohmia ja pelitti kuin unelma. Järkyttävän hyvä wickaus (tämä yllätti) ja arvatenkin aivan tolkuton nesteenkulutus, mutta samalla aivan kaamean hyvät löylyt. Mutta mutta... Kun kokeilijaluonne olen, niin pakkohan se oli kokeilla miten kahdella akulla sarjassa tuota ajellaan :D No ajeltiinhan sitä noin viisi sekuntia aivan helvetin kovaa, mutta sitten sanoi coili ja Papsin jousi pelin poikki :) Mutta oli kyllä aivan järkyttävä usvakin! Pakko lyödä seuraavaankin setuppiin nuo samat systeemit. Ja en ajale sarjaan kytketyillä akuilla :D
Eli jos jollakin on vinkkejä, miten noihin n. 100 watin tehoihin päästään käsiksi ilman vehkeiden hajoamista, niin mielelläni kokeilen jo huvin ja urheilun kannalta :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
butler
Eli jos jollakin on vinkkejä, miten noihin n. 100 watin tehoihin päästään käsiksi ilman vehkeiden hajoamista, niin mielelläni kokeilen jo huvin ja urheilun kannalta :D
Ei akut enään kestä. LSVap pasko AW IMR:n "vaan" 90W tehoilla, vaikka ko. akun pitäs vielä tommoset ampeerimäärät kestää.
Tämä linkki on kyllä pakko laittaa tänne. Toki jokainen tekee setupit mitenkä tekee mutta omasta mielestä tässä on kyllä esimerkkejä mitenkä setuppeja ei kannata tehdä (liian kapeat wickit ja ei nouse neste, alkaa hehkumaan heti kun ei ole vähintään vaakatasossa laitteet).
http://www.youtube.com/watch?v=M31_l...eature=g-all-c
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gixxxer
Tämä linkki on kyllä pakko laittaa tänne. Toki jokainen tekee setupit mitenkä tekee mutta omasta mielestä tässä on kyllä esimerkkejä mitenkä setuppeja ei kannata tehdä (liian kapeat wickit ja ei nouse neste, alkaa hehkumaan heti kun ei ole vähintään vaakatasossa laitteet).
http://www.youtube.com/watch?v=M31_l...eature=g-all-c
Mä kattelin tänään ihan samaa, että olipa äijälle helvetin paskat setupit jätkällä. Mut jos itsellä on luja usko et saa parhaimmat höyryt ikinä niin antaa pojan uskoa :)
Kaikki zenfidel-apinat tekee wickinsä noin koska jumalakin tekee ja jumala kieltää tekemästä mitenkään muutoin.
http://www.youtube.com/watch?feature...AmIcs70#t=786s
http://www.youtube.com/watch?feature...7BRcOCI#t=500s
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Tossa ekassa videossa taitaa tulla joku 3ohmin vastus kun on kierroksia varsin riittävästi. Tolla tyylillä kun tekis jonkun 1.3ohmin setupin putkimodiin niin se ois alle sekunnissa lanka poikki kun kuivana hehkuttaisi.
Jokainen toki tyylillään ja niin kauan kun itsellä toimii niin mikäs siinä :)
Toi wicki näyttää niin ohkaselta, et se menis varmaan mun mini didin wickin sisälle :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
butler
Joku riittävän vahva muuntaja? Jos tuolla 0.7ohmilla haluaa päästä 100W, niin tarvitaan vähintään 12A @ 8.4V, että noilla spekseillä olevaa virtalähdettä vaan etsimään. :P Tiedä sitten mitä virtalähde tykkää melkein oikosulun kaltaisesta tilasta. :D
Eriasia sitten onkin, että miten vastuksen saa moista rääkkiä kestämään.
Mä en kyllä nyt ihan heti huomaa mitään isoa ongelmaa tossa vanttilan ekana linkkaamassa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Ei helvetti :D