Kyllä, niille joilla ei lasta satu olemaan saattaa olla melko paljon turhempikin. :D
Edit. Niin ja kyllä varmasti jokainen hengissä pysyy, vaikka julkista liikennettä ei olisikaan..? ;)
Printable View
Kyllä, niille joilla ei lasta satu olemaan saattaa olla melko paljon turhempikin. :D
Edit. Niin ja kyllä varmasti jokainen hengissä pysyy, vaikka julkista liikennettä ei olisikaan..? ;)
No pysyy toki, mutta nyt vittu... :D
^Sulla tais mennä mun alkuperänen pointti aika lujaa ohi? :D
Meinasin lähinnä sitä, että ottaa päähän sellaset ihmiset, jotka on kieltämässä jotain asiaa kaikilta vain koska ei sitä itse koe tarpeelliseksi tai ei ko. asiaa/palvelua/tuotetta käytä. Onko se sulta jotenkin pois, jos joku siellä baarissa notkuu aamu neljään?
Ps. En itsekään baareissa oleile, miittejä lukuunottamatta. Tänä vuonna olen tainnut miittien ulkopuolella baarissa käydä kerran ja sekin oli kaverin synttärijatkoilla. ;)
Eihän se toki multa mitään pois ole, mutta ei se hyväksi kenellekkään ole.
E: Ja melkein asiastakin, neljä päivää takana, nyt riittää :D Piti tilata keltaista parantajaa oikein kebulasta saakka.
^OK, eli sun mielestä kaikki mikä ei ole hyväksi on kiellettävä, eikä kellään ole oikeutta päättää mitä kaikkea kroppaansa tunkee?
Lopeta nyt tuo sanojen laittaminen mun suuhun. Puhuin baarien aukioloajoista, enkä KAIKESTA.
Mitenkäs baarien aukiolo eroaa periaatetasolla muista jutuista?
Edit. Niin ja itsehän sanoit että vois kieltää, kun ei ole sun mielestä hyvä juttu, eikä hyväksi kellekään.. ;)
Taidampa avata wiskiplon ja seurata tätä :D
Alinopeuksien ajaminen pitäisi kieltää myös... ja germaanit..ja..
No voi Jeesuksen villapipo sentään, kyllä teillä taas on väännöt.
Kahden jälkeen mennään jo rähinäviinan puolelle, kyllä se rytminkorjaus tekisi kotimaiselle baariskenelle ihan hyvää,
Voi olla omanapakeskeinen kommentti, mutta aina, kun baarissa menee sinne neljään, tuppaa tulemaan vastaan isojaossa tyhjän arvan saaneita rähinäviinan ystäviä vastaan.
Imo niitä jatkoaikabaareja saisi karsia isolla kädellä,
Itse taas kannattaisin vähän out of the box ajattelua ja porrastusta paremmaksi. Ei se ongelma ole se, että klo 2 jälkeen lähtee rähinäviinaksi, vaan se, että kun siellä snaggarilla ja taksitolpalla on se lauma ihmisiä ja kaikki haluaa palvelua itselleen nyt ja heti ja haistakoot vitut muut. Jos kaikki menisi kiinni viimeistään klo 2 niin suomalaiset vaan kittais rahansa kurkusta alas kahta nopiammin ja taas olisi samat tappelut snaggarilla ja taksitolpalla. Porrastus taas vaikuttaisi siihen, ettei siellä snaggarilla ja taksitolpalla olisi niin paljoa ihmisiä samaan aikaan haastamassa riitaa ja jokainen saisi palvelua nopeammin.
On muuten hyvää tää vanhempien jääkaapista löytyny Weltenburger Kloster Barock Dunkel. Kannatti taas käydä kastelemassa kukat.
Juu, ja siksipä niitä jatkoaikoja tulisikin jakaa nykyistä nihkeämmin.
Olisivat vaan kuppilat 24/7 auki niin ei olisi näitäkään ongelmia :D
Mulle kyllä ihan sama, ei tässä enää nykyään koskaan kapakkaan kerkeä muutenkaan (paitsi joskus piipahtaa alkuillasta pubissa, jossa ei ole ketään) :D
Ennemmin yksilöisin aukioloajat baarin historian mukaan eikä jaeltaisi mitään jatkoaikoja. Jos otetaan vaikka Turku esimerkiksi, niin joku entinen Galaxy luultavasti saisi olla auki vaikka viiteen kun taas sakkoliha-allas Marilyn joutuisi menemään kiinni jo yhdeltä. Isot paikat esim. alkoholiviranomaisen säädöksestä sulkisivat oviaan tunnin välein ja pienemmät puolen tunnin/vartin välein, niin saataisiin hyvin vähennettyä sitä väki määrää jonoissa.
Oma villi ehdotukseni tähän olisi, että alkoholitarjonta loppuisi klo x mutta itse jouttola saisi olla pidempään auki ja tarjoilla vaikka holittomia drinkkejä yms loppuajan. näin hyvään vauhtiin päässeet saisivat jatkaa vielä hetken hauskanpitoaan jos siltä tuntuu eikä välttämättä olisi pää niin pipi aamulla :)
Eiku olisi vain hyvä saada varoitus, että ehtii popparit säteilyttää.
^^ :D :D
Ei mun höpinöitä kannata liian tosissaan ottaa, yleensä ne on kirjotettu pieni pilke silmäkulmassa. ;)
ai ai ai kun kalja maistuu
Olipa yllättävää... :D
"Viimeisin kirjoitus: EGOman"