It's a LIVE!!!
Printable View
Ei vittu että tuo on just ärsyttävää. Kerran olin kuskina kavereille ja porukka meni baariin, niin tuli nähtyä siinä yksi tuttu mikä oli myös kuskina kavereilleen ns. superturbo mersulla. Lähdin sitten sen tutun kyytiin ja se vähän näytti miten se liki 500hv mersu kiihtyy. Oli tapaninpäivä ja asfalttitiessä oli kaistalla just sellaiset 30cm sulat urat renkaiden kohdalla. Vauhtia siinä kertyi sellaisella tiellä sitten aika nopeaan sen 240km/h mitä se mittari näytti ja kyllä vittu ahdisti kun auto vielä pomppi vähän urissa ja "luirusi" samalla. Kyllä kun vauhti laski alle sataseen nii sanoin kuskille että kato saatana että on viimeinen kerta kun vammailet noin kun kyydissä olen tai löydät itsesi teho-osastolta jos muuten kyydistä hengissä selvitään ja mieli teki kyllä ottaa pillistä kiinni sekä irrottaa muutama hammas samantien.
Kyllä silloin mietti että on se saatana vauhdin hurmaa. Melkoista hengellä leikkimistä.
Tämä on taas niin typerää kuskilta [emoji35]
Höpöpö taas. Milloin viimeksi olet pyörällä tai autolla ajanut 250km/h tai yli. Ei siinä mitään eroa enää ole kun mennään 250km/h paitsi, että pyörällä se tuntuu pahemmalle. Kiihtyvyys toki voi joillakin yllättää mutta miten se on ongelma jos nopeusrajoituksia noudattaa?
Sama se on 150km/h samassa mutkassa Corollalla kun huomaat ettei taitu.
No mutta eihän kukaan mene siihen mutkaan 150 km/h corollalla.
Viimeksi tyyppasin kaverin Hayabusaa moottoritiellä ja käytin lähellä, ehkä ylikin 300 km/h.
Pari vuotta sitten kaverin kyydissä ajettiin MB 500sec 220 pikkutiellä ja ei voi edes verrata kokemuksia,
Mersulla olo oli kuin herrankukkarossa, pyörällä kuin radalla.
Olipa paska tyyppi!!
Kaverin isä (tosi komee semmonen :P ) mua kyyttäs pari vuotta onnettomuuden jälkeen oman pyöränsä kyydissä, varmaan sillä et ei mulle jäis kammoo. Oli kyllä tooooosi varovainen, pihatien päässä jo kysyi että oonko mä ok, sitten seuraavassa risteyksessä ja seuraavassa... Käytiin naapurikunnassa kaffilla ja mä olin siel huoltsikalla vaan tosi miestä et mullapa on noin komia miäs :D Ei jääny kammoo ja hyppäisin koska vaan uudelleen kyytiin :) Kaikki mp-vaatteet ja varusteet on vielä tallella.
Ei se aina se kypäräkään kaikilta lentäviltä pelasta. Muutamia vuosia sitten tuli nimittäin itsemurhaan taipuva harakka päin pläsiä satasen vauhissa. Oli muuten sen jälkee naamassa vekkiä kun osa tuli visiiristä sisään ja niskat kipeet kauan.
E. Ei tainnu se pöpelikössäkään pyöriminen kaukana olla.
Kyllä autolla tuntuu paljon pahemmalta kun mennään yli 200kmh
Noniin. Ollaan päristelty ihan tarpeeksi! Tissit?