Et vai? Kyllä sä mulle voit.
Printable View
Mä meen kohta Mirun viekkuun tonne parvelle lämpimään.
Ens viikko hirvilomaa niin ei tarvi töihin mennä. Silti tuplasti raskaampaa ku työn teko ja samaan aikaan ylös mut sou? Mii laik veri muts [emoji106]
Vaihdevuodet mulla ?
Ensin on kuuma sitten kylmä sitten kuuma ?
Sekin voi vaikuttaa kun kävelee sulan metallin liki josta paikkaan missä -50 astetta ja sieltä takaisin sulan viereen [emoji86] [emoji87] [emoji85]
Uneton yö ettekä te huutele normi tahtiin.. mikä vaivaa? :) Tottunut lukemaan monta sivua jäljessä näitä viestejä salaa täältä.
Sinun tarvii alkaa hölöttämään ?
Tarvii uusia naamoja uusiin juttuihin. [emoji15]
Juu
Vois itsekin vetäytyä vain tuohon lukija kastiin
No onko?
Ei sovi tulla sotkeen juttuja :) oonhan jo pari vuotta ollut kärpäsenä tapetilla. Tänään kotio jyväshyvään 600km ajo, nam.
Mitä juttuja? Tänne mahtuu muitakin ku muutama vakionaama [emoji106]
Läppä lentää sun muuta, äkkiä näihin juttuihin pääsee sisälle kun ei oo paljoo inside-juttuja paitsi mun jä äSSän heteromainen salasuhde [emoji13]
Kyllä sitä varmaan äkkiä pääsis jutun juonesta kiinni varsinkin kun on lukenu teijän jorinoita usiamman kun parisataa sivua ;)
Salainen kättely ja Ässän Hyvä ja Paha sormus sitten vain klubimaksun maksaneille.
Yksi klooni per vuosi, ei paha hinta.
lorus kiva että nyt kuitenkin kirjoititkin jotain. :thumbup: Onko täällä muita kärpäsiä katossa jotka lukee muttei osallistu, olis hauska kuulla teistäkin. ;) Varsinkin jos on jo pitkään jaksanut lukea meidän horinoita. Huutakoot kaikki "HEP!" jotka tunnustaa lukevansa tätä säännöllisesti vaikkeivat kirjoita. :D
Hep! Voitinks mä jotain [emoji13]
En lue, mulle tulee apu.