On se kumma kun rekisteröidyn ni oli mielessä että hakisi vaan neuvoa välttämätömiin asioihin ja tarkkailla kirppistä. Mutta nyt vaan on jäänyt kiinni tähän mahtavaan porukkaan ja seuraa kaikkea mahdollista. Kiitos kaikille ootte mahtavia.
Printable View
On se kumma kun rekisteröidyn ni oli mielessä että hakisi vaan neuvoa välttämätömiin asioihin ja tarkkailla kirppistä. Mutta nyt vaan on jäänyt kiinni tähän mahtavaan porukkaan ja seuraa kaikkea mahdollista. Kiitos kaikille ootte mahtavia.
Mä tiedän syyn miksi naiset on kadonnut mutta jätän sanomatta ettei komisariot suutu :D
Minäkään en muista miksi alunperin tänne tulin, mutta välittömästi jäin vaikka avun sain. Ehdottomasti paras foorumi jolla oon 💪💪💪
Tästä leppoisuudesta foorumilla on mun mielestä hyvä esimerkki herrat Jamo ja taas sama. Kyseinen kaksikko kun pääsee vauhtiin chatissa, niin taatusti tempaisevat mainioilla viesteillään muitakin mukaan - ja takuulla viihdyttävää luettavaa piisaa. Nämä "fix it" ovat jo melkein klassikoita... :D
Alkaa oma tilanne olla siinä vaiheessa että eipä paljoa neuvoa tarvitse kysellä. Mutta jos tarvetta tulee niin tietä mistä ainakin apua saa. Itse tullut harmittavan vähän autettua nyt vuorostani foorumin puolella muita mutta lupaan koittaa parantaa tapani ja koittaa neuvoa muita enemmän.
No kovasti oon yrittäny saada tuittua tänne hyökkäämään mutta taitaa olla pörri niskan päällä 😕
Huomasin tuossa muuten just, että oon tuossa joulukuun aikana kasannu höyryttelytavaraa ostoskoreihin melkein neljälläsadalla..:laugh: Pitäsköhän joskus tilatakin nuo :thinking:
Tähän olisi tavallaan sopinut "en tykkää" painallus, koska näinhän se valitettavasti on - en kuitenkaan sellaista tehnyt, olisi voinut vaan aiheuttaa turhia väärinkäsityksiä.
Ehkä täällä foorumilla on sittenkin liian äijämeininki; se (siis ei "se" ;)) ainakin tulee ensimmäisenä mieleen, miksei täällä naiset yleensä pitkään viihdy...
Ei se pakko ole. Voihan toki niitä sielläkin pyöritellä :)
Mä en henk kohtasesti tohi pyöritellä enää mitn ostokorissa, vaan on pirun vauhtia kiiruhdettava kassalla. Jäi kauhia trauma ku en viimeks saanu k sen 2 putelia pirtelöö :crying: Oli muuten paha paikka! Ja nyt se vasta paha onkin ku se on loppu ja seuraavat tulee aikasintaan keskiviikkona laatikkoon :crying:
No tulee itsellä aina kaikki oikeasti tarpeellinen tilattua heti, mutta kaikki ylimääräinen hilpetööri ja ynnämuu jää aina tuonne ostoskoriin odottelemaan noutajaan :lol:
Jos nämä on niitä uusia "tulkitse miten haluat" hymiöitä? Käyvät joka tilanteeseen ja: eikä siinä vielä kaikki... ;)
PS. Eihän me tuossa taannoin tulkittu väärin sitä mun "ikäloppu viestiä"; sen osoitin itselleni , en kenellekään muulle, ja sitäpaitsi vastahan tässä vauhtiin ollaan pääsemässä joten ei mitään ikäloppuja vielä olla :)
Nyt mä sit jumituin taas tänne. Mun piti mennä nukkuu mut ei mua enää väsytä.
Tiätteks tyypit.. :blushing: Pakko Tsupata tässä välissä yks olut, on sen verran hyvä meininki :blushing:
"TSUP"
Kiitos että sain jakaa tämän kanssanne. :blushing:
Aaaa vicious antin phenomin ja chaplin drip tipin seurantatunnus pläjähti just sähköpostiin.
Mä tein vaan sen mikä mun piti :mellow:
http://static.iltalehti.fi/fiidifi/m...51214HA_fd.jpg
Ja sain sut mukaan :evil:
http://i62.tinypic.com/eprvi8.jpg
Jamo: kuten päivemmällä sovittiin, niin tää eka testierä lähti just tulemaan Kokkolaa kohti - perillä varmaan aamusella. Siihen sovittuun hintaan en kyllä ala pullottamaan, sen saat hoitaa itse...
Liimasin hämäyksen vuoksi tuohon säiliön kupeeseen kilpailijan tarrat, ihan Räsäs-varauksella. Menee sitten kilpailijalle ukaasit ja sakot, jos Päivi tämän kuljetuksen sattuu tien päällä bongaamaan :)
Hauiksia ne kai oli :thinking:
Pirtelöä ei oo mullakaan ollut yli kuukauteen, lahjominen ois ollut ihan turhaa :D