Onhan tuotakin tullut höyryttyä, erittäin salmiakkinen salmiakki :D
Mulle tuli mieleen jotenkin se pyllyn näkönen pokemon :confused:
Printable View
Ite oot pyllyn näkönen pokemon
Jaha, Turkissa vipeltää tankit kadulla. Mikähän nyt hiekkaihmisiä noin kovasti hiertää, liikaa jugurttia kebabissa?
Oho. :blink: Onpa kyllä epävakaata meno nykyään vähän joka paikassa. Kohta on varmaan hevostalli.netin ja muiden foorumien etusivut täynnä lankoja joiden otsikkona on "uskallanko lähteä turkkiin vai perunko=!?+" ja sitten ne on kuitenkin menossa vaan johonkin Alanyaan :lol:
tissieläin nappaan sinut!!
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Bunnelby, I choose you!
https://67.media.tumblr.com/735c0f3e...h198o1_400.gif
ihanaa domina pokemon has founded! nyt pitää sit tehä pokemon go ketju :D saanki saanko :D hahaa
Se vois olla kova sana viimeistään sitten kun ei-pelaavilla menee hermot pokemonjuttuihin tässä langassa :thumbup: Määki jauhan jo koko ajan pokemoneista vaikken oo vielä saanu ees peliä ladattua :lol:
Jahas nyt olen nähnyt kaiken. Juutuupi avartaa kyllä tätä menoa maailmalla. 4 koiraa käy suden kimppuun ja missä muualla kuin jossain idän maissa.
E-nestehän ei vaatteilta haihdu, vaan vaatii jonkin sortin pesua tai vesiliotusta. Tankatessa laitteita/kokkaillessa kannattaakin olla tarkkana, ettei nestetippoja roisku vaatteille.
Kiva olla harmaissa verkkareissa ja huomata vasta kylillä, että haarojen kohdalle on näköjään roiskunut muutama tippa. Ei sillä, että minulle olisi näin käynyt... :whistle:
HUAAAAAAAAA :lol::lol::lol:
JAAHA, ELI RYYPPYILTOINA VESSANPÖNTÖN VIERESSÄ OLEVAT TIPAT EI OOKKAAN E-NESTETTÄ?!!!!!
Rapatessa roiskuu, vai miten se sanonta meneekään. :D
Mut joo, iltapäivällä kokkailin ja ilmeisesti sähläilin. Sitten kävin perjantain ruuhkassa Prismassa, ja kotiin tullessa huomasin... :facepalm: Ei siis (tällä kertaa) liittynyt dopinkiin mitenkään.
Laitellaan tännekin varoituksena, kirjoitin allaolevan jo Eleaf Istick-ketjuun:
Nyt ei oo mikään vitsi, Eleaf Istick TC 100W kyseessä:
Reilut puoli vuotta moitteetta palvellut boksi, kunnes äsken sattumalta huomasin kun TULITTI ITSEKSEEN!!!
Onneksi olin vielä hereillä, kun aloin ihmetellä outoa tuoksua ja ääntä torpassa. Kun menin tarkastamaan mistä moinen johtuu, niin huomasin Istickin iloisesti pitävän omaa kivaa, eli tulitus oli mennyt itsestään päälle. Samoin kaikki overheat yms.-suojaukset pettäneet, koska tankki/boksi/akut olivat tulikuumia, eli 10s aikaraja oli mennyt umpeen varmaan jo aikapäiviä sitten. Jos en olisi ollut sattumalta vielä hereillä, niin tiedä mitä olisi tapahtunut...
Eipä ole vastaavaa aikaisemmin käynyt, mutta kaikki on näköjään mahdollista näiden laitteiden kanssa. Olkaa varovaisia. :rtfm:
Aika karmivaa, ja muistelisin ettei oo ees eka kerta kun on outoja kuulunu minätikkujen itsenäisestä tulitustaipumuksesta. :unsure: Mulla on tällä hetkellä Eleafilta Istick Pico ja en pidä kyllä yhtään pöllömpänä ideana jatkossa koittaa muistaa ottaa siitä akkua pois yöksi...
Hakkerit perhana :(
Google väitti et olis mun salasanaa jopa käytetty, mut oli silti estänyt kirjautumisen ???
Liite 27760
toi eleaf 100w TC tuntuu olevan paskin eleaf sitten 50w. @Tuittu ei picossa ole hätää ja ruuvvaa atoa vähä irti ni ei käy vahinkoa. mä teen nykyää eleaf 200w tc kans et otsn yöks atot kokonaa veke tai jossai tapauksis akut.
Eihän se rättipää tahallaan niiden ihmisten yli ajanu. Se jahtas pokemoneja.
^ No niinpä se olikin. Peli helvetistä.
Mitähän varten hommin Teslan puisen boximodin? On melko isokokoinen.... Ai niin. Jossain vaiheessa tuumin,että kovilla pakkasilla olisi akuilla olla hyvä eriste ja tuo puu voisi ajaa sitä asiaa. Jos ei toimi sen paremmin kuin metallimöhkäle boxit,niin ainakin voi polttaa nuotiossa. Aktiivihiilijalanjälki pienenee.
Ei saisi nauraa, mutta
http://i.imgur.com/nZWDjAu.gif
Google onneksi estää normaalista poikkeavat kirjautumiset. Silti: https://www.google.com/landing/2step/
Maaseutumatkailua 😆
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...811bb48fb6.jpg
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Tuittu, nyt se on Suomessa <3http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...b571eb7880.jpg
Mikä tahansa seuraavista yleisistä toimista voi asettaa salasanasi vaaraan:
-saman salasanan käyttäminen useilla sivustoilla
-ohjelmistojen lataaminen verkosta
-sähköpostiviestien linkkien klikkaaminen.
En ole syyllistynyt mihinkään noista, paitsi jotain vapokauppojen (suomalaisten) linkkejä olen klikkaillut..
Ensimmäiseksi luulin et oli huijausta kun googlelta tuli viesti et joku käyttää salasanaani.. En klikannut linkkiä, joka oli viestissä vaan muita reittejä tutkin asiaa ja myös Googletin et onko jotain huijauksia menossa :)
Ajattelin et joku houkuttelee vaihtamaan salasanan ja sit käyttää sitä uutta hyväkseen?
Vaihdoin kumminkin salasanan ja ainakin vielä on tili mun hallussa (näennäisesti ainkin)...
Hitto kun oikein tiedä mihin luottaa :(
Ai niin, tuo 2-vaiheinen tunnistus on varmaan hyvä, mut turhan hankala jos pitää kännykkääkin räplätä aina kirjautumisen yhteydessä :(
avasin nyt virallisen pokemon go topicin saa nähä saako jäädä vai poistetaanko mut siellä sais rauhassa aiheesta turista :)
Voinen kertoo et mulla on joka vapoputiikkiin sama koodi.
Eihän niitä muuten muista. Paypalin koodin vaihdan muutaman kerran vuodessa ja sen pitää riittää. Joku vois sanoo että leväperästä touhua, ei mun mielestä.
Onko paypalilla olemassa tekstiviestivarmennusta tms ostosten maksamisessa? Ite en löytäny.
e. Oon tosin linkittäny pelkän electronin ettei sitten kirpase niin pirusti jos kato käy tilillä.
VOi itku, ei onnistunut armeijan vallankaappaus Turkissa, mutta ehkä tämä oli vasta ensimmäinen erä koska nyt ne on kaapanneet yhden sotalaivan.