Ei se Ekikään nyt bro codea menis rikkomaan.
Printable View
Itse asiassa keskikokoinen hevonen painaa 500kg. :teaching: Hyvä pointti, kun mutkin on kuskattu kaviokkaiden toimesta kerran jos toisenkin ns. luvatta auringonlaskuun. :lol: Mutta, hevonen ei ole yhtä nopea kuin moottoripyörä eikä ihottuma mene luuhun asti jos tippuu, ja myös riski osua/jäädä alle isompien tiellä liikkujien kanssa on paljon pienempi. Onhan ne moottoripyörät upeita. Oon vaan jänishousu. :D
Hyvä on sulla sentään itseluottamus tallella pisteet nousivat :)
Muistakaa jätkät sitten ne kypärät! ettei vaan kävis pahasti. Ei menis sitten se amppari silmään :lol:
Tuittukin just sano, että käyttää kypärää, jos ori ei oo ihan tosi tuttu ja luotettava!
No sitä tappeluhommaa meinasin, mutta olen näköjään liian hidas kirjoittamaan :)
Ja takaperin ajelussa kannattaa sitten muistaa että pakoputkesta saattaa irrota inhottavasti karstaa...
Vielä pahempi kun enemmän massaa. Olen minäkin joskus ratsastanut ja kärryjä ohjastanut mut totesin, ettei oo mun juttu kun joskus hevonen säikähtäessään autoa tms. veti kärryt pystyyn puuta vasten. Hyvä kun ei sattunut mitään :D
Osaisin varmaan vieläkin satuloida hevosen ja saisin kuolaimet ja kaikki muut ihan paikoilleen :)
Peräpohjolan lääni, maaherra Pera Pohjola.
Ja Rovaniemihän on muutenkin ihan keinotekoinen kaupunki, yliopisto kuuluis ilmanmuuta Tornioon, Rovaniemellä ei oo yhtään mitään, Tornio on sentään luonteva paikka kansainvälisyyden kannalta.
Hei muuten olen sitten vähän humalassa, että ei permabanaania kiitos.
Viina on viisasten juoma eli toivottavasti juot vain kaljaa.
Muistakaa hyvät ihmiset kun ootte kakspyöräsillä liikentees, että te jäätte aina toiseksi nelipyöräsen kanssa törmätessä. Siinä ei ees kypärä välttämättä auta.
- Moottoripyöräonnetomuudessa puolisonsa menettänyt :(