Veitkö sit kylille? :unsure: Tarina jäi kesken, en voi nukkua.
Printable View
Toivottavasti ei vienytX-(
Vein..Seuraavana päivänä...kysyi kyllä samana iltana et vienkö. sanoin et en..liikaa plutinaa yhdestä 2 min hommasta..:teaching:
Ae ae ku on hyvää giniä
Jokos Jamo perät tarkisti?
SHHHHHHHHH Polliisi tuli takas aiemmin ku piti...:whistle:
Eri tarina, sama opetus:
Mies tulee töistä, rojahtaa sohvaan ja vaimo sanoo: "Aita on rikki,
viitsitkö korjata?"
Mies vastaa: -Vittu mä mikään timpuri ole!
Seuraavana päivänä vaimo sanoo: "Pesukone ei toimi, viitsitkö katsoa?"
Mies. -Vittu mä mikään sähkömies ole!
Seuraavana päivänä kaikki pelasi; aita oli korjattu, pesukone toimi.
"Kuka ne korjasi?" kysyy mies.
-Naapurin Jarmo.
Mies kysyy:"Paljonko tahtoi?"
-Ei mitään! Kysyi vaan että annanko pullaa vai pillua!
Mies:" No, sä sitten teit pullaa?"
Johon vaimo:"Vittu mä mikään leipuri ole!"
Nyt riittää tämä netissä roikkuminen, öitä :hatsoff:
Pikkuisen erillainen.. Mies ja nainen menossa vihille. Pappi kysyi onko nyt vielä jotain, mitä haluatte toisen ehdottomasti tietävän. Mies sanoi, Juu se Golfklubin perjantai, on sellaine etten voi jättää mitenkään väliin. Ja se tenon Lohireissu Juhannuksen kupeessa kaveriporukalla..ja korttirinki Pubissa Lauantaisin.
Pappi kyseli olikos Neidillä jotain. Neiti siihen ei, tai no 1 juttu olis. Meillä nussitaan kotona joka ilta klo 21 oli mies kotona tai ei.:)
No älä rietastele sitten :laugh:
Mitä tapahtu? Tuliks muualle Suomeen maailmanlppu? Ollaanks mää ja Jasso ainoot selvinneet? Vai selviskö Jassokaan? :confused:
Ei kukaa uskalla enää laittaa mitää ettei vaan tuu banaania
Pihalla kun käy höyryllä, niin kuulostaa kyllä maailmanlopun (tai uuden vuoden aaton) menolta. Tuolla lähimettässä käy sellainen pauke, että jää kiinalaiset ja tykärit toiseksi...
Oli uteliaisuuttaan pakko googlettaa, mistä moinen ilmiö johtuu - puuthan siellä "halkeilee".
Mää meen kyl nyt nukkuu
Mut mä en nukkunu viime yönä yhtää. Aamulla nukuin pari tuntii.
Kävihän paavo täällä kurkkii jo silti.
Voinhan mä täällä vielä hetken olla jos keksii jotain jännää.
Banaanit jaetaan vasta aamusella, kun virkavalta potee krapulaa ja purkaa huonoa oloaan viattomien viestien kirjoittajiin... ;)
Oon mie täällä maalla jo 10 vuotta asunut ja ko. pauketta ennenkin ihmetellyt. Nyt vasta tuli mieleen laittaa googleen hakusanaksi pakkanen paukkuu, selvisipähän sekin ilmiö...
Jaa mitä keksitään. Mihin taas sama katos? Tilaamaan parit G-tubet lisää? Pettikö lakko?
Ei mitään baareja, kallista paskaa. Kavereiden kanssa pokeria pelataan :D
En minä teitä bannaa, rakkaat ystävät 😚
Täytyy kyllä kompata sitä, että foorumin ilmapiiri on nykyään aika rennon letkeä. Pientä nahinaa ("kuuluu asiaan" näin isossa porukassa?) on ajoittain, mutta sellainen jatkuva naljailu ja riidan haastaminen on jäänyt täällä aika vähiin - hienoa :thumbup:
No sääntöjä jos rikottu niin sit täytyy ryhtyä toimenpiteisiin :D mutta muuten ihan lepo vaan
Tän leppoisan ilmapiirin takia täällä jaksaakin olla päivästä toiseen, vaikkas ei aina kirjoittelisikaan (pitäsköhän aktivoitua..). Kirjainmerkkipalkissa yksi klikatuimmista osoitteista :D
No niinhän mä just sanoin. Nyt siä on tajuton mies ja tyytyväinen emäntä :D
Mä kans tykkään. Täällä viihtyy nyt liiankin hyvin :eek:
Niin ja nekin mitä viä on, on sivuutettu aikas kivuttomasti! :)
Toivon todella että näin jatkuukin :)
Kirjoteltua ei tuu itekkää kauheesti mut luettua lähes jatkuvasti
Joo, itelläkin lähinnä aalloittain nää viestit tulee kirjotettua.. Jos kirjotan, kirjotan vähän jokapuolelle samalla. Muuten vaan lueskelen :D
Mutta naiset on karkotettu pois. Tuittu vielä postailee, mutta muut on aika lailla hävinnyt...