Ton naiset kyllä osaa, niin paljon avioeroja!
Printable View
Pohojanmaa o raaka, mutta reilu.
Täällä kyräillään kaikkia tasapuolisesti kahtomatta rotua ne o kaikki vaa hurreja ja lyödähä vaa kerra ku enempää ei oo tarpeen.
Eikä kurmooteta porukalla tahi potkita maassa makaavia.
Eikös jumala kerran lyönyt avokämmenellä pohjanmaata. Sen takia siellä on niin tasaista.
Opiskeluaikana yksi sieltäpäin sanoi että lapsuus oli ankeaa aikaa kun ei päässyt pulkkamäkeen :D.
Aamulla kuuden aikaan ajelin töihin ja kaupungin kohdalla tuli vastaan poikani. Nopeat moikkaamiset kun ei asu koko aikaa luonani. Oli kuulemma jahtaamassa pokemoneja läpi yön? Niin ne ajat muuttuu. "Silloin kun minä olin nuori,niin ei jahdattiin ihan vaan pil....i farkkuisia tyttöjä" Ja sitä ei pidetty ees outona. Pokemoneja?
olen outo mut mä latasin tämän pokemon go:on kans js lenkillä just joku mimni teki samaa :D pukkasen repesin ku kysyi et joko on napannu saalista :D
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Kai tuo kuitenkin terveellisempää on kuin istua läpi yön kotona pelaamassa jotain kauntterstraikkia sokerijuomien voimalla. Eiköhän tuokin toisaalta meillä kielletä heti ensimmäisen räkänokan jäätyä auton alle pikachua jahdatessa.
Äsken Porissa joku muija meni lastenvaunujen kans keltanen puku päällä ja puhelimes oli kans sellaset ennytiämikäon keltanen pokemonukkokuoret ja lastenvaunuissa oli pokemonkuosinen sadesuoja....
Onhan tuota Pokemonia tullut jo pelattua, vähän paskat servut mutta pikkuhiljaa paranee... Se on huono puoli, että jos puhelin on lukittuna taskussa niin uusista Pokemoneista ei ilmoiteta, pakko olla aina luuri kädessä.
Mä kans alotin toissapäivänä. Tänään keräsin kauppareissulla 26 :)
Itse asiassa olin hieman tyytyväinen kun poika oli liikkeellä. Hällä kun on suhteellisen vaikea ihotauti joka haittasi opiskeluja ja esti intin käynnin. Pojan rytmi on ollut pelata läpi yöt pelejään ja nukkua silloin kuin wanhan liiton ihmiset on töissä. Monasti keittelee aamukahveja kun minä tulen töistä... viiden aikaan illalla. Ei juo eikä polta tupakkaa eikä muitakaan stimulantteja käytä hän. Kummastuksekseni olen jokseenkin tyytyväinen asian tolaan. Tuon ikäisenä vedin tupakkaa ,join viinaa ja hurmasin naisia. Ja kävin töissä. Carpe diem.
Lapualla joskus komennustöitä tehdessä huomasin siellä elävän erilaisia ihmisiä:
-Kaaleja
-Blondeja
-Pohjalaasia
-Jeesus tosikkoja
Hieno monikulttuurinen kylä on kyllä :)
no tuli itse käveltyy 13km lenkki ja samal pokemonia kattelin. jotkut kuuntelee musaa ja jotkut jahtaa pokemonia lenkillä. Jokainen tyylillään. toki pelaan mä csgo:t kotons mut lähinnä juon kahvia ja vishyä ja ihan vettä.. energia juomat vaan väsyttää pommittaa hampaat pois ja aiheuttaa masennusta ja paniikkihäiriötä.
Ei lonkerolla ole tommosta vaikutusta?
Määki haluun olla pokemon! Sitä ei vaan oo vielä julkaistu Suomessa enkä osaa sitä jollain vpn:llä kiertäen ladata, ne mitkä on helposti suomalaisen saatavilla on kyllästetty haittaohjelmilla kuulemma :(
Nämä uutiset tullee lisääntymään?
Pokémon Go -pelaaja kolaroi autolla Yhdysvalloissa
tuittu mä latasin apk:na suoraa ja hyvin toimii :D tuittu lähetää pokemon metsästyksee :D
Tuitulla on iphone, ei onnistu apk:n lataaminen.
Oletteko harkinneen kenties elämää?
Vittu pokemonijahtia 😢
Mä otan haulikon ja lähen kans...
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
IIIK NIITÄ SIIS JAHDATAAN OIKEESTI PITKIN MAITA JA MANTUJA <3 :eek: MÄÄ KANS!!!
Haluun metsästää tän, tää on ihan mun pokemon!
http://abload.de/img/1386270506568rhfzl.gif
Miltä pokemoni maistuu? Saako siitä vatsan täyteen?
Ei hitto, luin uutisen et Power Bankkeja on myyty ennätysmäärä tällä viikolla. Ilmeisesti Pokemonin ansiosta :)
Lähipäivinä pitäis olla suomen vuoro saada tuo katala peli ;)
JEEEE! Ja jenkeissä ja Australiassa on jo viranomaisetkin antanu ohjeita pokemonien jahtaajille että vältettäis pahimmat haaverit :laugh:
Voiko se näyttää että pokemon on jonkun omakotitalon pihassa? Mitäs sit tehään, haetaan se salaa yöllä ja toivotaan ettei siellä oo koiraa tai haulikkoo :eek:
täytyt varoo ku näkee jasson fledan et saattaa haulit vilahtaa kohti ;) tuittu joo hiivitää hakee se :D se onkin paha jos jonku eukon makkarissa on pokemon!
tuittu kysyisin sit et ootko jo maistanu tätä the black tiivistettä :D
Niitä löytyy näköjään oudoistakin paikoista :D
10 naista, jotka Pokemon Go -peli sai erittäin villeiksi ja tuhmiksi