miru aika kannustavaa :D
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
miru aika kannustavaa :D
Ässän ja jasson paketit meni perille niinku pitikin, AnttiE:n paketti kävi mutkan Tampereella ja nyt se tuli takaisin Kuopioon? Mitäköhän tuo Posti sählää :confused:
Just tilasin neljä Puffilasta, kun on alennuskoodikin. Somasti kotelossa ja vielä vähän pehmustettuna. Jos näitä kerran vuodessa joutuu uusimaan ja kaksi paria oli 23€ niin aika halvalla pääsee. Kaksi paria periaatteessa riittäisi, mutta mielummin pidän vielä toisen mokoman kierrossa. Kotelo nyt joka tapauksessa kannattaa tilata niin tulee väkisin hyvin pakattuna. Voi sitten 10 vuoden päästä sulatella niistä ylimääräisistä vaikka tekopeeniksen.
No onneks on epätodennäköistä että niin huono tuuri kävis, vaikka kieltämättä tilanne Ranskassa on aika ikävä... :( Monta terrori-iskua yhtäkkiä ja sitten sen Pariisista lähtenyt Egyptiin matkalla ollut lentokone joka hävisi mereen toukokuussa. Terrorismiahan epäillään sen putoamisen syyksi, mä vaan mietin että oikeestikko ne on saaneet Pariisin lentokentällä pommin työnnettyä koneeseen vaikka valmiustila on korkea. Toivottavasti hylky löytyy ja asia selviää.
Turkistakin panikoidaan ja oon sanonut kaikille että kyllä sinne uskaltaa mennä, Pariisiin matkustaminen on vaarallisempaa kuin Turkin rantalomakohteisiin. No nyt oon menossa sinne itse, mutta oon sitä mieltä että todennäköisemmin sielläkin jää auton alle kuin kuolee rättipäiden kepposiin...
Mihin nimimerkki Tycho on kadonnut ? Viimeisin viesti juhannuksen tienoilta?
Sissos saatana sylvi salonen... Eiku 4V 6KK höyryilyä takana :lol:
Juur näi [emoji106]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f8b4cdcbef.jpg
e. mä keulin liian aikaisin, sunnuntaina vasta...
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
joo puffilta ostin itsekkin hätä tilassa akkuja ni ilmaseks tuli suojat mukaan. mut en kyllä enää kyseiseltä kauppiaalta ketä lähettelee kirjeessä ilman suojausta akkuja osta mitään. ja kuullut että näitä tapauksia ollut enempikin.
jasso olen ylpiä sinusta! :)
ei hyväluoja miks naiset on niin perkeleen vaikeita aina -.-
@tuittu siellä taas ranskassa sattuu ja tapahtuu :(
Vaikkei saa yleistää, niin silti...
Liite 27752
pottula lähinnä jos haluaa helpottaa asioita ja nopeuttaa järkevästi ni kauhee säätö ja vinkuminen vastasss
Mirulle mukavaa matkaa:thumbup: Muistathan etteivät "rättipäät" ole se uhka vaan höyryttelijöiden räjähtelevät modit :banghead:
ego c4 ja luoti päässäsi on taattu!
Hups.
Pohjanmalla on mukavaa -> siellä ei pauku ko henkselit:)
Ja puukot heiluu :) Ainakin ennen vanhaan?
Liite 27754
hahaaa reps :D
Kyllä Pohojammmaa on pelottavampi mesta ku Ranska :p
tuittu haha :D
jasso on kylien kingi ;)