Vituttaa toi arhinmäen toilailujen toisto mediassa, luulis jo median tietävän milloin liika on liikaa...
Printable View
Vituttaa toi arhinmäen toilailujen toisto mediassa, luulis jo median tietävän milloin liika on liikaa...
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee! Toisaalta osaavatpa olla varuillaan vastaisuudessa, mutta se on tosi ei siitä nyt päivä tolkulla kannattais kirjoittaa. Käteinenkin paraskin puhuja, itse hukkas kansalaisten rahoja Kreikkaan millä ne maksoivat lainansa Saksalle X-(
Vituttaa nää nollapostaajat; "miehet" jotka eivät ole saaneet unta ja jotka kitisevät täällä kun lapsi valvottaa...hävetkää!
E: tai jotain "mulla nousi kuume ja kurkkua sattuu"
"En mä vittuile, mä vain kerron sulle mitkä asiat sä teet väärin ja mikä on väärin sun elämässä". - sukulainen jonka olen tavannut viimeksi 90-luvun lopulla
IT/sähköala, lapsettomuus (oma valinta), vapottelu, aktiivinen pelaaminen verkossa, musiikkimaku, ulkonäkö jne. Eli about kaikki aiheuttivat närästystä tuolle. Naisia en lyö mutta tuo onkin lehmä. Toivottavasti ymmärsi karjutun kehotuksen olla hiljaa ja vittuilulle olevan oma paikkansa ja aikansa. Kumpikaan ei ole nyt.
No se tunti oli vaan heitto, ajasta riippumatta jos kuvitellaan näin kärjistetysti että tarjotaan joko sohvalla makaavaa piereskelevää ukkoa kaljatölkki kädessä ja toinen käsi raapii kasseja/persettä, tai satuloitua hevosta niin olispa kyllä hirrrveen vaikee valinta. :thinking: HEPPA! :wheee:
Täällä ei tollasia 80 luvun stereotyyppisiä miehiä tarjoilla :)
Täällä tarjoillaan vaan Barolea ilman housuja :D
Voihan perkele, havahduin muksun kitinään ja nyt jo kahdet oksennukset siivottu sängystä ja yhdet kaariyrjöt omalta rinnukselta. Nyt en tiedä sitten onko kyseessä vatsatauti vai yskästä johtuva oksurefleksi. Emäntä vaan ihmetteli kun olin kävelly makkarista eteiseen hyssytellen "anna tulla vaan kaikki, ei ole sun syytäs, anna pahan olon tulla vaan...", ukko yltäpäältä oksennuksessa :D
En muista että onko miun kanthal 0.25 vai 0.28. Perk. Laitoin 5/6 kieppiä ja ei wickkaa kunnolla. Möö.
Tusasin dripperin kanssa ja koitin poimia kanthalin pätkää pöydältä ja onnistuin upottamaan 0.3mm lankaa puolentoista sentin matkalta peukaloon. Sellanen ärsyttävä epäkipu niinkun paperiviillossa.
Hitsipuikko reidessä ei satu ollenkaan, mutta haisee
Vituttaa. H-Attyn plussatolppa rikki, kaiffarista ei tule muutakun paskaa makua vaikka kahta eri pumpuliakin jo keillu... Viimeinen armopala, RSST heittää pientä oikkaria ja pohjanappi lämpee... Piti lähteä töihin lama marlboro taskussa ja kaiffari joka maistuu shaibalta.
mikä vittu kun ei puffille kelpaa alennuskoodi.... X-( eikös se pitäis olla 10 pinnaa vaan tulee lukemaan että alennuskoodi hylätty :rtfm:... WTF
Alennuskoodi ei toimi jos tilaus on alle 15 euroa.
Vitun itellan valopäät.. kysyin milloin paketti noudettavissa ja vastaukseksi saan vain et itellalla muuttunut kirjattujen pakettien toimitus aika...blah..blah..blah..
Ei saatana ku eivät osaa ees kysymykseen enää vastata..