Barolo, vähän hinnakkaita vain mut helvetin täyteläisiä [emoji106]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Printable View
huhhuh tää pakkaaminen o perseestä tuntuu ettei ikinä lopu ja tavaraa ei oikeesti ole paljoa
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
muuttoahan tässä pukkaa..
joo sama homma aina ressaan. varmaan kuolen pian. no paskat enää ei mallua mene. joo ei tässä muuts mutku naistrn pakkaus... se kestää
Muuttaminen on ihan ahterista, skidinä muutettiin joka vuosi kämppää (jostain syystä). Koulua kävin joka luokan erikoulussa :(
Nyt on vähän rauhoittunut. 45 vuotta tässä nykyisessä torpassa ja täältä muutetaan joko vaivaistaloon tai hautuumaalle :)
arska oikee asenne. itekki muutan nyt vikaa kertaa vähän aikaan
ohhoh mietin et mitenköhä ton avocadon seupois et toimis parhaiten
täytyy kyllä sanoa vaan se et nykyään on helppo haukkua muita ja muiden sairauksia. itse kokenut tänään kuinka ihminen ei voi katsoa peiliin vaan voi arvostella muita katsomatta itseään. ps ei ole humalaisen puhetta vaan faktaa :)
^Sedät jaksaa heilua.
Muuttaminen on kamalaa mutta hyvänä puolena saattaa havahtua nurkkiin kertyneen tarpeettoman roinan määrään.
Miksi kaikki muu on paskaa, paitsi Moonshotit & FeV-tuoteperhe vapo-markkinoilla?
Niinpä. V:ttaa etukäteen tod. näk. ensi talvena edessä oleva ruljanssi: asumisoikeuskämppään tulee täysi remontti. Eli joutuu kamoineen muuttamaan pois ainakin 5-6 vko ajaksi, ja sitten takaisin... Siis kaksi muuttoa samaan syssyyn. Ja jostain pitäisi kehitellä se tilapäismajoituskin tuoksi ajaksi. Kaksi ihmistä asunut 20v samassa kämpässä, niin roinaa on kertynyt :/
Olen, en kiellä.
99,9% vain suuntautunut mahdollisimman siisteihin pilviin, se mtl-puoli aika kuollut.
Ei kait se nyt niin mahdotonta olisi tehdä orkkis-Taifunia muistuttava design niillä irtosunteilla, missä sen ilmansäädön saa aidosti tiukaksi ja dekki sellainen, ettei olisi tarvetta metrikaupalla pumpulia vetää?
Avocado24 kiusallisen lähellä, olisivat vain heittäneet tankin yläpuolelle.
se just potuttaa muutos ku on asetellu kaikki lasit rojut paikoillee ja sit noiden lasien pakkaus yhtä helvettiä.
Hirvirata korkattu. Tulos 79 ja ei voinut vielä se maaginen 80 mennä puhki minulta. Tästä se tulos vain heikkenee kohti aloitusta :D. Syksyllä juoksee sitten ohiammuttuja hirviä mettällä :eek:.
joo syksyllä itekki lähössä metälle
Oletko saalistaja vai keräilijä? Eli hirvimettälle vai sienimettälle :D.
Tapasin tänään puistossa kammottavan pedon: pitbullin
Hän yritti tappaa minut nuolemalla ja pieksi hännällään koipeni lähes mustelmille, lisäksi tuo hirviö yritti varastaa ostoskassistani jauhelihapaketin.
Ihme, että jäin henkiin ja jauhelihakin säästyi.http://foorumi.haistapaska.com/image...s/kumimuna.gif
zavuke sienestää sekä metästämään :D rakastan sieni kastikkeita
Tuli muuten marjastamisesta mieleen eilinen. Frisbeegolf radalla kävin joka sijaitsee vanhalla hylätyllä ampumarata alueella ja mustikoita ihan perkuleesti. Kylttejä joka paikassa jotka varoittaa poimimasta mitään. No eikö siellä ollut ei kantasuomalaisia keräilijöitä ihan onnessaan ämpärit täynnä mustikkaa. Varmaan myyvät torilla sitten meille niitä. Mutta pitää tunnustaa että pari kyllä söin itse kun olivat niin ulottuvilla :).
Kiitokset Pavelle.
Nuzit räpylässä [emoji15]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Jaa, onko emäntä lähtenyt lomamatkalle etelään?
Onko tässä nyt aistittavissa pientä homoeroottista hehkutusta?
kesä pistää hormoonit jylläämään ;)
mieki haluisin lähtee hetkeks reissaileeen (Y)
tästä voi moni revetä mut mikä siin on nykyää et naiset alkaa meuhkaa jos vähä vilkaset :D siis nämä ketkä pukeutuu niin että pää kääntyy :D
Ylläoleva lainaus erään kaupan sivuilta. En sinne viitsinyt kommentoida, koska en ko. kaupasta ole itse tilannut akkuja.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja VapeTrix
Täytyy kyllä ihmetellä näitä kauppoja, jotka postittavat akkuja ilman kunnon suojaa. :crazy:
Ei se nyt vaatisi kuin vähän pahvia akkujen ympärille, niin olisi paljon turvallisempaa. Mikään ihmekään, että nykyään akkuja ei monikaan postifirma kuljettele, jos pakkaus/suojaus on mallia: minigrip-pussiin akut ja kirjekuorella matkaan...
mun kirjoitus tuo oli.. meni vaan yli toi touhu ku kaverille kävi sama ku mulle ja 4 akkua joita ei uskalla käyttää ja vaaditaan kuvaa todisteeks ja ei korvausta..
Jaaha. Rättipäällä lähti manni rasasta levittäessään monikulttuurisuuden ilosanomaa...
joo tilaan nkonilta yleensä tai akkulasta mut ovat lomalla vielä ni älytön postimaksu. joo nykyää käytän paypalii poikkeuksetta.