No Hitler pisti napin kalloon yli seitsemän vuosikymmentä sitten eikä vieläkään jätetä rauhaan.
Printable View
No Hitler pisti napin kalloon yli seitsemän vuosikymmentä sitten eikä vieläkään jätetä rauhaan.
Olipas ontuva vertaus...
Ehkä. Tuli vaan mieleen, kun haluavat nyt purkaa sen syntymätaloa. Ihan kuin olisi jotain helvetin merkitystä.
Sitäpaitsi näinä kansanvaelluksen aikoina tulee hetkiä, jolloin tulee jopa Aatua ikävä
IIIIIIIIIIIIIIIIIK MÄ EN KESTÄ
SYYSKUUSSA VAPEXPO JÄTTIHÖYRYMESSUT
https://news.artnet.com/app/news-upl...r-1024x768.jpg
LENNOT JA HOTELLI JA LIPUT ON VARATTU APUAAAA :wheee: :wheee: :wheee: :wheee: :wheee: :wheee: :wheee:
tuittuu ota mut matkalaukkuu ja sano et oon modi :D
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
tuittu naamioidaa mut istick200w mut tehää tulli paperit et oon fatstick10000w ja hinnaksi 21,95€
benji perus työmiehen lauantai vai oliks toi kossupullo vitsi :D
Pariisi on kyllä upea kaupunki ja siellä voisi viettää viikkoja kyllästymättä. Good for you, tuittu!
Pariisi on siitä kiva kaupunki, että aivan sama mistä kattoo tai mihin suuntaan niin aina näkyy Eiffel eikä siellä sitten oikein muuta olekaan.
benji kippis siis :D
Ei hitto, Pariisi on täynnä kaikenlaisia muotiliikkeitä, joissa hienoja lompakoita ja käsilaukkuja. Tulee Tuitulle kallis reissu :p
No siellä virtaa seine ja sitten siellä on aavemainen Notre Dame kivimörköineen (pitää kattoo Disneyn Notre Damen kellonsoittaja piiiiitkästä aikaa!) ja sitten siellä on Louvre jossa on Muna Liisa ja sit siellä on Versailles ja ah! Mutta koska tää on nyt pääasiassa messumatka niin tavoitteena on vähintään käydä Eiffel-tornissa. Toivottavasti Notre Dame ei oo jossain perseessä asti. Moulin Rougessa olis kiva kans käydä :rolleyes:
Sitten sun kannattaa pukeutua Eiffel-torniks koska Pariisissa kuulemma joka erotiikkaliikkeessä myydään Eiffelin mallisia dildoja :lol:
Croissantteja hillolla siellä käsittääkseni ainakin saa mielin määrin! :drool: JA NÄITÄ ON SAATAVA
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...6f377c8d26.jpg
Niin siellä kuulemma on <3 :eek: :love: Ehkä mä ostan sieltä jonkun vielä hienomman lompakon kun sen mitä olin kattellu Oulun Stockkalla ja joka oli loppuunmyyty. :rolleyes:
Notre Dame on ihan keskustassa (joka tosin on aika iso :)). Ostakaa Eiffeliin liput etukäteen, jos mahdollista. Jonotukset kestää varsinkin kun kaikkiin nähtävyyksiin on turvatarkastukset, jopa läpivalaisut. Aivan ihana goottikirkko on muuten Sacre Coeur, josta on hienot näköalat kaupunkiin.
Ai niin ja Champs Elyseen kaupat on auki jonnekin puolilleöin, jos ei muualle jouda :)
tuittu mitä helvettiä! tunkeeko ranskikset vaginsands tornia :D ei helvetti lens kaljat kyllä lattialle
tuittu muista myös ranskasta ostaa nesteitäkin!
onkoha lapparin resepti muuttunu vai what mut ei maistu kuselle enää
Ai sinne voi ostaa ennakkoonkin! :o No se vois olla kyllä hyvä idea. Mutta mahtaakohan enää syyskuun lopussa olla tuntikausien jonottaminen torniin? Näytti kuvissa tuo Sacre Coeur melkein yhtä aavemaiselta kuin Notre Dame. :D Ihanaa jos siellä voi shoppailla puoleen yöhön! :love:
Ei varmaan viitsi ostaa, VapeTalon edustajana kun saa passin jo messujen ammattilaispäiville niin tiedän että sieltä saa ilmaiseksi nesteitä niin paljon ettei kaikkea voi ottaa kun matkalaukun painoraja paukkuu. :thumbsup: Mutta jotain ihania laitteita vois ostaa, tuolla on varmasti isommat ja tyttömäisemmät värivalikoimatkin laitteissa :love:
eiku vasta toisen korkkasin. siis oli tarjouksessa 20€ ja yleensä en lappariin koske koska makeaa ja maistuu huonolle.
tuittu haha ;)
Eiffeliin tms. kandee mennä heti kun aukee aamulla, vähemmän ryysistä.
mie haluisin kyl aina köydä ukraina tsrebobylissä vai mite se lausutaan. kaveri kävi siellä kuvaamassa ja sano et oli aika kokemus
jopas ollu hiljasta ;) jokos benji simahtan
jeij :) itsekkin allin maistelee tässä pakkauksen keskellä punkkua voi koituu kohtaloksi :D
Ei nyt sentään yhden kossupullon jälkeen... Vielä olis kaksi isoa nelosolutta juomati...
no mulla on rapajuopon maku mut maguaaria lipittelen.. en jaksa hifistellä oikee. toki kihlajais vuosipäivinä ostan yleensä kalliimpaa :D muutenki ku on yksin ni saa kerranki kuunnella mussa rauhassa