Millasiakohan noi sähkösavukkeen vakavat vaikutukset ovat olleet?
Printable View
Millasiakohan noi sähkösavukkeen vakavat vaikutukset ovat olleet?
Verotulojen menetyksiä valtiolle.Ja tietty röökiyhtiöiden tulon menetyksiä.
Media puhuu pelkkää paskaa, sitä kirjoitetaan millä saadaan klikkauksia. Onhan niitä anteeksipyyntöjä lehdiltä ollut mutta yleensä ne on vaan sillon kun henkilökohtaisesti jotain loukataan.
Iltavuoroa koko viikko, se vituttaa. Koko aamupäivä män hukkaan töihinlähtöä odotellessa.
Liite 12928
Siitä vaan kaikki joukolla laittamaan Rautalahdelle kärtyistä postia asiasta. Kannattaa tiedustella mitä nämä vakavat tapaukset ovat, todisteiden kera tietenkin ja lopuksi kannattaa tylyttää siitä että voiko tuollaisessa asemassa puhua mitä vaan paskaa haluaa (ei ole tutkittu väittteet)
Laittaakaa kyselyä ihmeessä mahdollisimman moni.
Eikö julkisen sanan neuvostolle voi laittaa valituksen? Tarkoitushakuista propagandaa vääristellyn faktan siivittämänä :thinking:
edit. Mitähän nämä uutisessa mainitut höyrystimet ovat? "– Niissä on ladattava akku, nestesäiliö ja höyrystin, joka voi toimia lämmöllä tai ultraäänellä."
Ultraäänellä toimiva höyrystin!?!?
Jos lähetätte sähköpostia ko. idiootille niin pistäkää niitä linkkejä mukaan, esim tämä:
Safety evaluation and risk assessment of electronic cigarettes as tobacco cigarette substitutes: a systematic review
Laitoin minäkin Rautalahdelle s-postia, jotta löytyiskös oikeita tutkimustuloksia saadakseni syyn siirtyä takaisin sikareihin.
Taidanpa lähteä modaamaan tuon Pro tankin atopäätä. Tahdon elää vaarallisesti.
Vai pitäisikö modata jotain nestettä? Jos vaikka laittaisin kampiakselin siihen?
Elämä. Tää on näitä päiviä kun miettii että tässäkö tää on, tätäkö tää on.
Eheei oo. Kyl jokainen uus päivä muistaa tuoda uusia vastoinkäymisiä
Vitun fitnesspuput salilla. Saatana. X-( Mä haluan hien- ja paskanhajusen äijäsalin.
Nyt ihan hituisen nappaa kun 14.2. tilattu fasttech-nippu tulee joskus seuraavassa elämässä. Tänään olivat Aqua-kloonille lyöneet varastoonsaapumisajaksi 8.3...... Muu tilauksessa valmiina mutta toi Aqua niin kovin houkuttelee niin tohdi peruuttaakaan sitä.
Tulipa taas mieleen aikanaan poliisihevosten paskojen putsaamisesta käydyssä keskustelussa kuultu argumentti, että tollainen heinäpohjainen paska maatuu nopeasti eikä tarvitse siivota. Kiinnosti nimittäin erittäin paljon sen paskan maatumisnopeus kenkää putsatessa. Samahan se mulle kuuluuko poliisivoimiin hevosia jostain käsittämättömästä syystä vai ei, mutta voishan ne ulkoilureitit valita johonkin missä ei ole ihmisruuhkaa. Tai ainakin sen verran valaistut reitit, että on pimeälläkin mahdollista ne kasat havaita.
Totta, ei muuta kuin leuka rintaan ja nokka kohti uusia pettymyksiä!
Mitä vikaa? :blink: Eiks se oo kiva että vähän silmänruokaa eikä vaan äijien hikisiä perseitä? :laugh:
Edit. Ja nyt mä olin suvaitsematon kun oletin automaattisesti ettei ne äijien perseet vois olla silmänruokaa :thinking:
Ei, jos kaikki aika menee laitteiden ja/tai painojen varailuun kaverin ottaessa instagrammikuvia kun kyykkää söpösti pylly pystyssä viiden kilon painoilla. Painuisivat saatana jonnekin autotalliin ottamaan niitä pyllistelykuvia jos on pakko pyllistellä. Mielummin mä keskityn salilla siihen olennaiseen, tollanen perseily vaan häiritsee turhaan muita :D
Vähän sama juttu ratsastuksen suhteen, ratsastelu on eri asia kuin ratsastaminen. :D
vois alkaa treenailee o:
EU:n viisaat päättäjät, tiedätte kyllä miksi.
Opinpahan myös sen kuinka perkeleen kuumaksi voi China You muuttua kun lukko aukeaa ja tulittelee itsekseen taskussa. Samalla yksi Panan NCR18650B muuttui "ei tästä tiedä pamahtaako" tapaukseksi ja lensi hankeen.
En saanu höyrypesurillakaan läikkiä pois tuolista, nyt joutuu laittamaan aina jonku peitteen päälle ellei tuu täysjuoppokaveri kylään :( :laugh: :mellow: