arskahan ollu tyylikäs :D ohhoh tuli taas tilattua akkuja perkeleet ku on aina vähissä. ohhoh että tää some on hieno paikka ku varastetaa nimimerkit..
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
arskahan ollu tyylikäs :D ohhoh tuli taas tilattua akkuja perkeleet ku on aina vähissä. ohhoh että tää some on hieno paikka ku varastetaa nimimerkit..
Jos tukka kasvaa niin antaa kasvaa. Vähä villiintyy luonnonkihara pidetessään. Usein parturissa sanovat että tästä riittäs kolmelle ihmiselle.
Joskus ihmetellyt miten ne parturit saa sen leikkausajan kulumaan näiden "asetellaan niitä 3 hiusta päälaella ja jutellaan mukavia"-ihmisten kanssa.
No, kaljuksi tai siiliksi voi aina nykyisin vetää. 70/80-luvulla olit vankilasta just päässyt jos oli nykyajan lyhyt hiuskuontalo päässä.
mä otan yleensä taistelu ananaksen jos meen parturii. toki onhan toi fleds ollu joskus melkee perseesre asti. joo sehä ärsyttää ku jotkut käy partutis et lyhennetää sentti js siihe menee tunti :D
Miks kasarilla miehilläki oli permikset :confused: Onks täällä ketään jolla olis ollu, tunnustakaa ja ennen kaikkea kertokaa että MIKSI
.
ohhoh kylläpäs taas tulee valvottua. mut jäin koulkuun tähän daredevil sarjaan.
Pitää se välillä valvoo :teaching:
joo ja viel ku ressaa liikoja
Ressata valvomista vai muita juttuja? Ei saa murehtia liikaa, nautit vaan siitä Daredevilistä nyt :thumbup:
jep niin nautinki. lähinnä tää muutto rumba ressaa aina. toki nyt tämän muuton jälkeen ei tuu pitkää aikaa muuttoa.. toivois vaa et ois muuttopäivä jo ja vois sykkii tavarat pakuun ja rum rum kaasu pohjaan :D
Ei mitään permiksiä, se oli kevyempi malli, pehmennykseksi sanottiin. Etutukka kiharalle. Ja miksi, no miksi nykyään nuorison edustajilla roikkuu housujen haara polvien korkeudella? Miksi kamalin kampe ikinä, haaremihousut? Ja housuhame? Ja siksi ku se oli tyylikäs... :laugh:
Pehmennys, kuulostaa ihanan kasarilta sekin... :D HAMEHOUSUT! Siihen trendiin minäkin pääsin jo mukaan, se oli varmaan ekoja muoti-ilmiöitä mistä pikkutyttönä innostuin :wheee: Se oli ysäriä se! :eek:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...5fcf8e9f61.jpg
Siellähän se :)
Lätsä päässä...
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
EN USKO :lol:
jasso suomen charlie ;)
Kasarilla kaikki oli niin pitkiä, että parimetrisen jassonkin tarvi tollain yrittää kurkkia yli.
Vituttaa kun ennen oli nuori ja nätti.
Nykyään vaan komee [emoji13]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
jassohan pistää jo ulkonäkö paineet kehiin ;)
Joo, ennen mullekin tytöt hymyili - nykyään ne suoraan nauraa.
Mitenkäs tuon niksan tilaaminen nyt menee? Onko viimeinen takaraja nyt tuo 15.8 vai vuoden loppuun rajat ylittävästä verkkokauppamyynnistä, tässätapauksessa 100mg potut mixandmatchilta. :thinking: Vai onko tilanne vielä auki?
Noh, ei tarvii miettiä miten lomarahat "sijoittaa" :)
Tää on vallan mainio tapa
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...ec94a8135b.jpg
vino oho isoja pottuja!
uskaltaaks tollasii isoi edes tilaa?
näytti isommilta ;)
sorruin taas syntiin ja hain olutta. ku yksin kotosalla :D
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...b6962e747e.jpg nyt olis sit varastossa näitä :)
Saako tiedustella mika tama keskimmainen on?
joo 200W istick. piti ottas testiin ku 30€ maksoi. toisen picon ostin varastoon ku vanha pinkki herättää hilpeyttä :D
Taas tulee Ulvilan Aueria joka saatanan tuutista
joo.. kyllä se akka syyllinen on!