Tuossa olisi laskin jolla voi laskea:
Laskin netissä - Nettilaskin
Printable View
Tuossa olisi laskin jolla voi laskea:
Laskin netissä - Nettilaskin
niin mut suomesta saa siis diy varte niksaa? en viittis kyl enää hamstrata.
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Sitten kun Suomeen tulee niksapitoisia nesteitä myyntiin niin ne ovat maksimi 20mg/ml vahvuisia ja maksimi 10ml pulloissa.
No ei sitä yli 20 mg/ml vahvuista tietenkään tule myyntiin, mutta eikös tolla 5 litralla jo pärjää loppuelämän?
Henkkoht tykkäisin käyttää miedompia vahvuuksia kokkailuihin, mutta luultavasti en tykkää hinnasta, jolla ne tulevat myyntiin.
.
twisted vähä repesin :D joo ei oo tapetteja mut en halua kosteusvahinkoja :D joo 5L/100MG löytyy. mut tekus mieli viel hamstraa lisää jos vaikka jättäs perintönä :D
.
no siis mulla menee 5-10ml nestettä per päivä. ja tosiaa menee yleensä se 1mg niksaa per satsi. pitää joskus jopa luopuu niksasta kokonaan. mut saa nähdä saako puhasta niksaa enää lakimuutoksen jälkeen :( tosiaa höyryttelyy en lopeta ikinä.. pelastanu monesti stressin ja paniikkikohtauksessa.
Siis minulla on 4 dl satasta varastossa ja hieman miedompia. Tällä pitäisi pärjätä 2-3 vuotta. En rupea pakastehommiin ja mistä sitä tietää onko elossakaan parin vuoden päästä.
Plus porttiteorian mukaan olen siinä vaiheessa siirtynyt jo ihan muihin aineisiin.
.
rly ?? :D mä oon ihan paska matikassa :D mut siis ymmärsinkö et diy niksaa ei saa lakimuutoksen jälkeen? lähinnä kaveri kyseli et loppuuko sekotelut sikseen :/ twisted palasti mun päivän ;)
.
Perhanan manaajat. Pakko kai se on tilata vielä varastoa vaikka kerran jo päätin muuta.
Kaipa niille joku käyttäjä löytyy jos parasta ennen alkaa lähetä. Alan vaikka imppaamaan sitä niksaa. Piikkihommiin en rupea.
twisted sellast se on ku on vainoharhanen ja rakastaa harrastustaan mut sit tulee räsäset ja kaput :( kaveri lähinnä kyseli et saako hän enää tulevaisuudes.. toivon et saa koska veti ennen 3 askia westii päiväs :D
Yhen satsin laitan viel tuleen että tulee nätti tasaluku ja 20v. varastot. Älä SVK hermostu näistä. Jos vuosikymmenten röökaaminen vaatii x määrän ihan vaan mielenrauhan takia, se hankitaan, vaikkei koskaan tarvittaisikaan. Halpa hinta siitä ettei tarvii mailaa puristaa.
totta. itse vain mietin et hamstraisko nyt tankkeja varastoo mut kai turhaa hysteriaa.. paniikki iskee kyl tässä.. kaikki hyvät asiat kielletää aina..
Miksi hermostuisin? Kukin tavallaan, ja välillä vaan naurattaa nuo määrät mitä ihmisillä on.
Mutta niin vaan sitten tuli tilattua taas yksi pikkuputeli ja vain koska eksyin tänne samaan aikaan :rolleyes:
Mieskin kävi jotain hönkimässä mutta totesi sitten "ai sinulla on ostohousut jalassa" ja lähti pois. Hyvin koulutettu.:p
Mullaki oli tänään ostohousut jalassa kun marssin stockkalle silmissä kiiluen DKNY:n lompakko jota oon katsellut jo jonkin aikaa sillä silmällä. MUT JOKU HOMO OLI OSTANU SEN!!! :crying: X-(
.
no pitäähän se olla ;) joo bo tää harrastus pelasti mun elämän ja terveyden ja tuonut paljon uusia kavereita jotka tukenut muissakin asioisss kun höyryttelyssä
Voi saatana mikä pitkätukkahippi sitä oli 1987 😂
Teemalta Popedan 1987 keikka saapasjalkarokista ja sieltä itteni bongasin [emoji106]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Minä vaan mietin, mitä sitten tapahtuu, kun ne niksanesteet tulee myyntiin Prismoihin. Kukaan ei osta niitä ekaan puoleen vuoteen. Tai ehkä 2 sadasta ostaa kokeilumielessä tai myöhäisherännäisenä. Ei pitkään Prismaa kiinnosta. Vuoden 2018 alussa voidaan todeta, että ei meillä Suomessa ole ollenkaan tätä höyryongelmaa, ja eiköhän kielletä höyry kokonaan.
svk voi olla totta. mut aika näyttää.
Täällä katotaan haavi auki saapasjalkarokkia vuodelta -87 kans... :eek: :lol: :eek: :lol: :eek: :lol: :eek: :lol: :eek: :lol: :eek:
NOI TUKAT
NOI VAATTEET
TOI... MENO
ennen oli kunnon meno. nykyää vaa jotai jvg ja muuta autotune kakkaa
No kieltämättä, onhan noi vähän pitkähköt...
Liite 27730
Eka popedan keikka -83 himangan urheiluhalli [emoji13]
Festareita tuli kierrettyä 86-91...
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
jassohan oho sullaha ollu kunnon fleda!
Siinä, vuodelta 1972 (ajokorttikuva) :D
Saa nauraa ;)
Liite 27731