Noup. Mulla Gee mini Special missä herkkä nappi ja sopiva yläcäppi siinä. siinä paikalla H 16. Atlantista en tarvi ku oli 2kpl. Lisää ehdotuksia.;)
Printable View
Noup. Mulla Gee mini Special missä herkkä nappi ja sopiva yläcäppi siinä. siinä paikalla H 16. Atlantista en tarvi ku oli 2kpl. Lisää ehdotuksia.;)
Olis tuossa Mörkö Owl, missä miekkaanieleväluuranko.:laugh: Trollikin vois olla.
Ei mul oo muuta irrottaa :(
Joku noista stinkuista mitä on myynnis, tarvii jotain siihen kylkeen sit kyllä ;)
Musta Rausku. ;) Loput sovitaaan erikseen
Oikeanpuoleinen kuvassa mikä myyntiosiolla.
Inox muuta ei tarvita
Noi pihdit on parhautta kun tehdään settejä menee kanthalit ja pumpulit poikki
Jos sitä joskus panostais tuohon puoleen varustelussa kun muu kalusto alkaa tyydyttää!
Kaunis ajatus.:) Kalusto kun ei vaan tahdo milloinkaan, olla tyydyttävä.:thinking:
Kyllä se joskus, oppinu olemaan tyytyväinen vähempään!:)
Kyllä minäkin pärjäsin Kartongilla Röökiä sen 3 päivää. 5 piti Autossa olla mukana, ettei ahdista.:laugh:
Pyyhin Guruilla kohta persettä ja painun jenkkeihin, pistin jo paperit vetämään [emoji33]
http://www.stara.fi/2015/02/13/charl...n-presidentti/
http://i.imgur.com/3j8Nn8n.jpg
Myönnetään, huono meemi :lol:
Nyt on tyypitetty mini-sub kunnolla rba-pohjalla. Toimii 18-19w tehoilla kohtuullisesti, vaatii vaan kunnon imua ettei pukkaa kuivaa. Pohjaa dremelöity reippaasti ja meinasin vielä vähän lisää höylätä :) Maku on hyvä kieltämättä mut kyllä toistaseks Atlantis vie voiton valmiilla atopäillä vaik maku ei yhtä hyvä oo.
Vielä on tulos normi-sub ja Delta II testiin niin nähdään mikä on tämänhetken paras liero, siis mun käyttöön. Nää on kyllä niin makuasioita, riippuu niiiiin monesta seikasta ja tyylistä miten käyttää :)
Älä vielä j luovuta
Laitan tällä viikolla apupukettia matkaan ja uutuus wickkimatskua ja HE-nipsnips niin alkaa luonaamaan :)
Juu en mä luovuta. Kiva päästä vertailemaan kaikkia rinnakkain :) Tänään kokeilen tosta testipakkauksesta noita viipereitä tohon rba-pohjaan...
Mini-subista otettu mittaa, niskalenkki ja puhdas selätys [emoji9]
Ratkaisuna 2,0mm halkaisija, 6 kieppiä 0,36 kanthal ja 0,71ohm.
26w kärsii antaa runtua ja pelittää hyvin :)
Edellinen muuten sama mut 2,5mm sisäreiällä 0,91ohm johonka ilmeisesti tuli liian paljon mujia decille joka rajotti liikaa wickkausta. Perkele toimii paljon paremmin kuin valmisatot :)
Kuis sää putkiasi myyt?
Mulla on jo Gee :mellow:
Jasso :love: Jamal saapui.
Kulunut parempi.:laugh: Ei tarvi pelätä, et tulis joku pieni naarmu.:thinking:Ei tuossa ole edes naarmuja. Mantan istutin nokalle.:thumbup:
Toi putki on itseasiassa paremman näköinen kuluneena imo :)
Jep. Tarvii imeskellä Manta samaan kuntoon.:angel:
J kirje kotosalla ja toinen ato jo gurulla [emoji13]
Oot sää kurko ukko [emoji106]
Jokos Jasso sai Gorillalähetyksen?
No e, posti tykkää hautoo firman lähetyksiä näköjään ylimääräisen päivän. Viime vuonna sirpsakka sihteeri niias aina klo 8.43 ja ilmoitti että voisitteko ottaa paketin huostaanne [emoji9]
Aamusta riippuen blondi tai brunette [emoji72]
Melkei hukkasin tuan putken omaan käteen [emoji33]
Eiks o peeni :)
Liite 20933
Työcombo, thänks mr Mixxer igen [emoji106]
Muistat varmaan jasso vielä mun osoitteen [emoji8]
Ei oo yhtää sun tyyppinen toi kyllä [emoji13]