1) 42,5ml
2) 50/50 nestettä 1.25ml, 10ml tiivaria ja loput VG.
3) 0.35mg/ml
Printable View
1) 42,5ml
2) 50/50 nestettä 1.25ml, 10ml tiivaria ja loput VG.
3) 0.35mg/ml
Suositelkaas tiivaria, joka olis lähellä tuota space jamin eclipseä? :)
..
Mitäs tupakkamakua suosittelisitte jos hakusessa on suht pehmeä ja vaniljamainen ? Kokemuksia 0 ja en oikein osaa päättää mistä/mitä kokeilisin ensin. :/
Moro!
Pahoitteluni jos tämä meni väärään keskusteluun, koitin etsiä oikeaa paikkaa löytämättä sitä. Laitetaan sen piikkiin, että tämä on ensimmäinen postaus tänne:worship:
Olen mietiskellyt, että missä on vika.
Tilanne: Ostin aloitellessani DIY nesteet sauhupuodista (inawera pohjat 50/50) ja patrikin pirtelön. Maku oli taivaallinen. Seuraavaksi ajattelin tilata suuremman erän pohjia, että säästäisin rahaa 1l pg ja 1l vg lubrisolvea. En vaan millään saa samaa hyvää makua aikaiseksi, muutkin sekotukset maistuu laimeilta. Eilen sain tilaamani "inaweran" pohjat, en tiedä mitä 100ml pullossa oli, kun se saapui vaan kaupan logo 100ml pullossa. Ei vaan maku tule samanlailla enään, koitin pikakypsyttelyä. Osaako joku sanoa missähän mahtaisi olla vika?
Olen nyt kahdella dripperillä kokeillut, uudella TVF4 tankilla (jos muistin oikein, sain eilen illalla:laugh:) ja subtankilla, ei vaan saa sitä vanhaa hyvää makua. Nykyään maistan vaan vanilian laimeasti, avopuolison pakotin maistelemaan niin totesi banaanin vaan maistuvan.
Laitoin kyllä tilaukseen sauhupuodista nyt parit pohjat ja yritetään niillä uudestaan. Onko pohjissa noin paljon eroja?
On pohjissa eroa. Muutoksen olisi pitänyt tapahtua vain toisinpäin. Laitoitko lubrit 50/50 sekotuksella, ja siihen päälle tiivari, vai 30/70 pohjat ja siihen tiivari, jonka lopputuloksena olisi se 50/50 neste. Onko laitteisto vaihtunu välillä? Onko atopää varmasti kunnossa?
eri suhteita olen yrittänyt 50/50 pohja tiivarin päälle, enemmän vgtä, enemmän pgtä ja enemmän tiivistettä.. Ei vaan tahdo löytyä sitä mitä haen. Jalmarin juissi kyllä noiden kanssa maistuu hyvälle.. Vanhalla laitteella istick ja subtank ja uusilla, ei vaan toi patrikki oikeen nyt vaan tule hyväksi. Atot on uusittu ja hyväkuntosiakin lähtenyt roskiin.. Dripperiin vaihdoin langat ja pumpulit ja EI! Ajatuksena on vaan, että mistähän johtuis.. Omituista on, että vain patrikin kanssa on ongelma. Toivon, että nyt viikon päästä onnistuisi vanhalla luotto pohjalla..
Kiitoksia nopeasta vastauksesta, vielä kun keksisi vian. Sano vaan jos vielä tulee jotain mieleen. Lisäsin tänään nikotiinia nesteeseen vähän ja jätin kypsymään viikonlopuksi jääkaapin päälle
Oli ensin aika mitäänsanomaton, mutta nyt parin kuukauden jälkeen maku parantunut huomattavasti.
Päivien päivää. Näitä kysymyksiä on varmaan täällä satoja mutta kaipaisin nyt vähän vinkkejä. Haussa nikotiiniton neste mistä sais vähä suuhun makua ja että höyry myös tuoksuis joltai. Vai onko multa menny haju ja -makuaisti. Oon noita fasttechin ja muiden halppisnesteitä ny höyrytelly ja tuntuu ettei niistä saa niin paljoo irti mitä vois. Eli esim. löytyykö Vapetalon tuotteista jotain kokeilemisen arvosta? Cloupor Mini + Subtank Mini on käytössä. kiitän.
Moro! Kuka mahtaisi tietää mistä saisi pelkkiä vg-nesteitä eri mauilla ja mahdollisimman pienillä nikotiinivahvuuksilla..?(Ei viittis itse ruveta VG-pohjanesteistä maustelemaan:laugh:).! VG-nesteenä 6-12mg/ml löytyy Finnvapelta eri makuja ,muttei omenaa esim ollenkaan.:unsure:!.Hasngsenilta löytyy omenaa, mutta vain 16mg/ml vahvuudella..Onko joukossa muita jotka suosivat edemmän VG-pohjaisia nesteitä..?Kaikki tieto paikoista mistä löytyy valmiita VG-nesteitä mahdollisimman pienillä vahvuuksilla on enemmän kun tervetullutta!! Kiitos etukäteen!!..:rolleyes:
Täältä vois löytyä vinkkejä, http://www.e-savuke.com/vb/tayttones...-nesteita.html
Kiitti Hannu,,! En löytänyt tota keskustelua:unsure: Siirrynpä sinne tutkailemaan..!
Riittääkö 60VG Valmiit nikotiininesteet | VapeTalo.com
Tuolla on myös muutamia: 100% VG eLiquid
Hei,
Olen uusi tällä sivustolla ja muutenkin uusi hyöryttely piirissä, sain vasta viime viikolla minun subox mini kitin. Pahoittelut siis jos väärään osioon kirjoittelen. :confused:
Tilailin tuossa inaweralta vähän tiivaareita: Concentrate Watermelon - 10 ml, CONCENTRATE RASPBERRY - 10 ml, CONCENTRATE LIQUORICE - 10 ml, CONCENTRATE TWO APPLES - 10 ml ja E-FLAVOUR "RASPBERRY-BLACKBERRY" - 10 ml ja pohjan VPG. PLUS – 6 mg/ml 1L.
Tässä nyt ajattelin tänään ruveta kokkailemaan, kuhan dhl:lältä saan pakettini haettua.
Kysymys kuuluukin, mistä hyviä laskimia nesteiden sekoituksiin varsinkin näiden tiivareiden sekoitteluun, vai selviääkö se vaan kokeilemalla lisäilemällä silloin tällöin tippaa lisää?
Miten voin miksailla esim. lakritsia ja vadelmaa, että vadelma pamahtaa eka ja jälkkärinä tulee laku? 10 tippaa/10ml pohjaan oli suhteet per tiivari/neste.
Kiitos jo etukäteen teille kaikille! :)
Onko normaalia että neste tummenee tankissa itsekseen? Pari päivää ollut samat nesteet tankissa ja huomattavasti tummempi väri nyt kuin e-neste purkissa oleva neste.
Ihan normaalia, coilin lämpö muuttaa väriä sekä sitten coilista irtoava karsta värjää nestettä.
Pääsin tänään käsiks subohmi tankkiin ja laitteeseen. Mahtavasti kyll tulee höyryä ja ihan eri meininki ku vanhalla eVicillä. Nyt tosin nesteestä muodostu uus ongelma. Oon aikasemmin höyrytelly vanhalla Nautiluksella Mr.Goodvapen nesteitä (Sweet Lovin' ja Melon head), mutta kovemmilla tehoilla noista tuo imelyys hyökkäs ihan liian voimakkaasti esille. Tykkään kyll makeista nesteistä, mutta nuo oli jotenki jo liian imeliä. Olisko kenelläkään suositella jotain hedelmänmakusia nesteitä / jotain muuta, jotka ei ois aivan noin imeliä? Hinnalla ei niin kauheesti merkitystä kuha saa kohtuu nopeesti postiluukusta kilahtaa nuo.
Hedelmämakuja kyll löytyy pilvinpimein, mutta lähinnä just siks ois mukava jos joku osais suoraan suositella jotain. On tullu tilattua ties minkälaisia nesteitä ja tullu pahasti petyttyä monta kertaa.
Ootteko kypsytelly juissia korkit auki vai kii? Alan epäillä jo vapekieltä.
Maku kadoksissa viikon kypsyttelyn jälkeen. Uitin pulloja noin 50c asteessa muutaman tunnin ja sen jälkeen päivittäin ilmannut.
Tänään ja eilen pidin jo korkkia auki koko illan. Tuntuu vain ettei maistu juuri mikään.
Litkut on 75vg, tiivaria 20%. Kävi kyllä mielessä onko eroa nikkeli vs kanthal? Ei varmaan? Entä muji vs Bacon? Yrittelin lemosta ja derringeristä.
DIY or DIE aka ENYAWREKLAW on tekemässä DIY-aiheista digitaalista aikakauslehteä. Julkaisuja viikottain, kolme taalaa kuukaudelta tai kaksi per lehtinen. Vaikuttaa mielenkiintoiselta, tällaisia saisi olla enempikin :)
https://www.reddit.com/r/DIY_eJuice/...x_magazine_is/
https://i.imgur.com/DL5TDXM.jpg
Wayne puhuikin tästä vlogissaan pari päivää sitten, 6:49 ->
https://youtu.be/XH7oDeSYbGg?t=6m49s
Oisko jotain vinkkejä mitä litkuja tilata seuraavaksi? Subox Mini kitillä höyryttelen ja ekassa tilauksessa oli valmisnesteitä Halon Sub Zero (12mg), Liquan Mints (9mg) ja Atmos Labin Green apple 12(mg). Sub Zeroa vetänyt nyt yhden tankillisen ja nyt menossa tuo Liquan litku. 0,5 ohmin alkuperäisellä atolla menty ja tehoja kokeiltu 10-35W välillä. Todella laimeilta tuntuu maut ja kaipaisi vähän voimakkaampia makuja. Lieneekö sit, että makunystyrät vielä jumissa kun analogiset tosiaan lopetin vasta viikko sitten.
Tuntuu siltä, että noita tiivisteitä täällä enempi mainostetaan. Ajattelin seuraavaksi tilata diy-setin, mutta jos noita tarvii viikkoja kypsytellä niin tartten kyllä joitakin valmisnesteitä kans mukaan tilaukseen.
Taitaapi olla aika vaikea suositella mitään kun makuasiat on makuasioita. Makukeskusteluja kannattaa lueskella täältä mutta sitäkin kautta tulee satavarmoja pettymyksiä. Jos joku maku miellyttää, kannattaa pitää huoli että sitä löytyy jatkossakin.
Jos nyt aloittelisin, tilaisin eri makuja täältä: LiQuid - Incredibly Awesome UK Made 10ml E-Liquid For £1
Tässä on sitten päinvastainen juttu kuin analogisessa. Siinä kun alkoi polttamaan yhtä merkkiä, kaikki muut maistuivat pahalle. Vapotellessa pitää olla eri makuja kun maku saattaa muuttua kesken päivän. Vapo on silti sata kertaa parempaa kuin perinteinen...
Itse aloitin noilla ja en suosittelis noilla aloittaan, kaikki maistu aika paskalle. Olikohan mulla 7 erillaista noita. Esim. jos noista testaa vaikka mansikkaa niin oikeasti hyvä mansikkamaku maistuu aivan erillaiselle kuin Liquidin mansikka. DIY hommiin vaan suoraan niin ei tuu ne pettymyksetkään niin kalliiksi. Tosin noi LiQuiditkin on tosi halpoja, et ei nekään kalliiksi tule.. Mutta en ole kenenkään vielä missään nähnyt hehkuttavan että "nää LiQuid-nesteet on tosi hyviä!". Toisaalta monet paljon hehkutetutkin maistuu ihan paskalle omasta mielestä.. Ota tästä nyt sit selvää.. :)
Ota selvää, niinpä :D Jotkut täällä älytöntä ylistystä saaneet diy-nesteet ovat olleet todella paskoja. Loppupeleissä taitaa mennä niin että vaikea kenenkään sanoa että tuo ja tuo on hyviä.
Niin ja diy-hommissahan ne pettymykset nimenomaan tulee kalliiksi kun puteli on yleensä kympin luokkaa. Kyllä mua ainakin vähän kirpaisee jos joudun kaatamaan 10 egee pönttöön. Jos taas löytyy niistä vakiohöyryteltävä niin sitten sen ei tule niin kalliiksi.
Mikä on raatilaisten mukaan ultimaattisesti paras DIY e-litku tai e-litkujen sotku. Kauppojen sivuja kun kattoo niissä kauppiaat kehuvat myynnissään olevia tiivaripottuja mutta niiden maku ei ole sitä mitä luvataan nimimerkillä turkkilaisen tupakan(lattialle kaatunut kalja+metsämansikka) makuisen litkun ostanut.
Hiiohoi. Mulla on ongelma: mulla on inaweran vpg 18 mg/ml pohjaa ja inaweran aromia, mutta eivät suostu sekoittumaan keskenään. vajaa 2 vuorokautta ollut korkki auki seisomassa. Välillä on ravisteltu voimakkaastikin mutta kerrokset erottuvat aina uudestaan. Kokemuksia, ratkaisuehdotuksia, selityksiä?
Löysin tuossa colan makusta nestettä laatikon pohjalta jonka oon sekotellu joskus vajaa vuosi sitten jo. Noh päättelin kokeilla makua ja tuli höyryteltyä sitä sitten aika intensiivisesti puolisen minuuttia. Yhtäkkiä alko huippaamaan ihan helkkaristi ja tuntu että ihan just lähtee taju. Mitää kurkkutuntumaa ei tullu ja en muista yhtää miten vahvaa sekotusta mulla tossa oli. Kysymys on nyt lähinnä se, että onko tuoho nesteeseen voinu tulla jotaki "epämäärästä" kun on kuitenki aika kauan seisonu. Ei oo ollu kylmässä vaan lämpimässä.
Joo, totta toi. Mietin varmaan tossa näitä TPA ja CAP ynnämuita jotka maksaa sen 3-4€.. Mulla kyllä ei ole noista "yhteisö nesteistä" mennyt pönttöön kuin ehkä 1/20 suhteella. Ja pari kaverille. Mut yllättävän hyviä ne on, parempia imo kuin halot ja muut "premiumit". Niin se vaan on että jokaisen pitää itse maistella, et tietää mikä uppoo.
edit. wildlord: Niksaöverit ne vaan oli..