On se kyl melkeen parempi, et ne urat on akkuputkessa tuolla alhaalla.
Printable View
Täällä näyttää olevan jo jonkin verran näitä: "ribbed for her pleasure-malleja". Hyvältä näyttää! Pienen huomion tein kun puhdistin misterin napin. Kokosin napin jälleen kerran kokoon ja nappi alkoi julmetusti rahisemaan. Hetken ihmettelyn jälkeen purin napin jälleen osiin ja vaihdoin jousien paikkaa. Siitä se sitten johtui :)
Teinpä taas U-wickin Misteriin, elämäni toisen.
Ja voi että kun oli hyvä. Mutta tunnin päästä kun taas aioin häyrytellä, maistui pirun .palaneelle.
Sitten tei kerettiläisen setupin: Käärin 300 meshistä tangon, laitoin 3/4 kieppia .25 lankaa ja paikoilleen. Siinä sitten pulssittelin hotsopitit pois ja vasta sitten lyhensin tangon ja käänsin päät uriin. Ja toimii edelleen. Wickaa hyvin, häyry sopivan lämmintä ja makua kuin muummon musissa.
Jotta kokeilkaa tuotakin jos se mutakalle vääntäminen on hankalaa.
Mitä mää sanoin. Vika löytyi nesteistä :D Uudella satsilla, 1.2ohm, 4.2v (täysi AW) ja maku aivan huikee. Oiskohan pitäny aikasemmin tota nesteasiaa miettiä :o
Mulla jumiutui tulitusnapin lukitus kiinni asentoon. Ei liiku enään mihinkään suuntaan, millä tuon napin saa purettua jos sen sais vielä pelaan?
Edit. Alkoi toimimaan
Uteliaalla tuli mieleen, että kuinkas isolla muutostyöllä tästä työstäisi Spheroidin tapaisen version meshifillerillä?
Nestesäätö arvaten lähtisi ja ilmareikää tarvisi korottaa, ettei kammion pohjalle valuva neste mene aukosta (malli Prometheus) ja tankki tarvisi fillerille ilmakanavan, johon voisi liittää kiinteän driptipin.
Mutta mitäs muuta?
Lisäksi onkohan toi nykyinen tankki liian iso filleriä ajatellen?
Miksi sinne täytyisi ehdontahdon filleriä lykätä, kun on vuotamaton jo nyt? Mentäisiin takapakkia ja reippaasti?
Noniin nyt alko misterin nappi vittuileen.. pesin ja puhdistin ja välillä ei tulita jos painaa väärässä asennossa nappia.. pitää kämmentä vasten välillä painaa
Nyt en kyllä ymmärrä enää yhtään... :confused:
Uusi u-wicki ja vastuslanka ympärille. Siitä tuli aivan hirveän näköinen rävellys tällä kertaa, mutta ei hot spotteja. Paketti kasaan ja Mountain Dewit sisään.
MD maistuu paremmalle, kuin mistään meshiatosta aikaisemmin! Ja usvan määrä on taas kerran valtava. :cool:
Eikö tähän saa mitenkään tehtyä paskaa setuppia? Vai onko meikäläisellä vain ollut tuuri tämän kanssa?
Niin kauan kun coili osuu meshiin hyvin niin tuo MISTerin ato antaa perkeleesti anteeksi setupointitaitoja. Jännä sinänsä, kuinka tästä muuttui näin helpolla mainio mesh-ato samalla, vaikka alunperin piti olla pelkkää silicaa :D
Mä oon naureskellu ihan samaa. Tuntuu että ihan sama miten tonne setupin tekee niin aina pöhisee niin maan pirusti.
tää on kyl kova peli.
Tästä kun saa vähän painoa pois kirkkaalla tankilla ja lyhyemmällä putkella niin tää tulee kyllä kulkemaan mukana joka paikkaan.
Hellurei. Tuli juuri väännettyä misteriin ensimmäinen mesh setuppi, onnistui jopa liian helposti. Jotain on pakko olla vialla :D
Saatanan ruma paketti tuli, mutta höyryä/makua tulee kiitettävästi!
Joo huomasin heti pedun jälkeen että messinki mustunut. Joten hioin kiiltäväksi teräs villalla ja kävin sillä läpi kaikki napin kierre osat yms. Äsken puhdistin napin jälleen pelkällä talouspaperilla pyyhkimällä ja pyörittämällä niin lähti kauheasti mustaa kiertristä yms.. nyt tulittaa normaalisti. En tiiä miten oli näin äkkiä nuin paskottunut kotikäytössä. Vika oli siis oma moka sori tästä.
^ Hyvä että tuli kuntoon :thumbup:. Messinkiä voi pestä ihan huoletta, kunhan vaan kuivaa hyvin niin ei pääse hapettumaan. Jopa ihan suotavaa vaikka kerran kuussa pyyhkäistä vesihiomapaperilla kontaktit kiiltäväksi, tai näin olen itse tehnyt.
Koskas joku kerkeäisi meille noviiseille vääntämään videon tuosta niin kuuluisasta u-wick setupoinnista?
Sitä minä en ymmärrä, että täysin toimiva setup muuttuu itekseen palaneen makua antavaksi käryttimeksi. Tankin täytin, en muuta.
Nesteessä se vika?