Hyvä hyvä löysin tuon linkin kautta 30 AWG kanthalia itelleni mitä oon ettinyt!
Printable View
Kiva, kun tuosta linkistä oli apua :) Olen itsekin yrittänyt löytää tuota paksumpaa lankaa jo pidempään ja todennut, että se on ollut aikalailla kiven alla. Laittelin viestiä tuolle kauppiaalle sunnuntaina ja hän vihjaisi, että sitä on tulossa myyntiin ma-ti yönä ja näin sitä ehti kerrankin tilaamaan.
Kiitokset E-Marlboroman! Tuota on etsitty! :D
Tuleekos tällä paksumalla langalla tarvetta hehkutukselle, koska käämin pituus pakostakin kasvaa?
Tota käämiä mä oon käytännössä viime aikoina käyttänä joka laitteessa, ja toimii. 0.20 ei vaan jostain syystä toimi mulle, en saa makua/höyryä tarpeeks irti.
Ei sillä niin kauheesti tarvi hehkuttaa. Ekan kerran kun ottaa imut "kylmästä" laitteesta niin ensihenkoset jää ehkä aavistuksen vaisummiks. Näin ainakin omilla, ~1.0 ohm kiepeillä..
Kiitos linkistä vaan täältäkin! :) On tullu kyttäiltyä tuota .25mm kanthalia jo tovi. ::)
Noni. Neljäs setup tuotti maunkin. Ohmit jäi vaan 1.0, joten ei nyt kauheetonta makua tuu. Höyryää kyllä.
Pääasia, että sain yhden toimivan teidän avustuksellanne, kiitos.
Tulen tuossa Diablo introduction part 2 videossa varmaan näyttämään setupin teon niin että wickiä ei hapeteta ollenkaan. Tähän mennessä testatuista menetelmistä todennut tuon parhaaksi.
Nyt kun on tankissa enemmän kuin 1ml nestettä niin wickkaa ihan mukavasti mutta suurin ongelma tuossa omassa setupissa tällä hetkellä on se että tuli se alaosa wickistä tehtyä liian kapeaksi, jos yläosa on vajaa 3mm halkaisijaltaan niin alaosa on alle 2mm.
Joutu ottaa tuota 28awg kanthalia yhen ja 0.2 nichromea kans...
Jos ei ois niin halpaa niin vois myyvä vaikka 10 metriä sekä 0.2 kanthalia, 0.32 kanthalia ja 0.2 nicromea, noi meinaan riittää loppuiäksi asti :D
Jokainen setuppi Picossa toiminut, atomaisterissa ei tunnu mikään toimivan. Menee hermot. Kuka haluaa ostaa?
http://silicawicks.com/products-page...special-3-5-3/
Samassa mestassa jotain GG-krääsää.
Tässä on nyt luettu ja yritetty ymmärtää, vailla sen suurempaa tulosta. Hankin tosiaan ensimmäisen RBA:n, Phoenix Picon, ja olen onnistunut polttamaan sekä omat että aton käämit aika tehokkaasti.
Ongelmaksi muodostuu heti plus-navalta vastuslangan hotspot ja katkeaminen. Alkuun käärin 3/4 säännöllä, joka tuotti liki välittömän katkeamisen. 4/5 näyttäs kestävän hyvin lyhyen aikaa virtaa, kunnes hotspot polttaa langan poikki taas. Melkein kaikkea on tähän mennessä yritetty, mutta en vaan keksi vieläkään missä vika. Wickin tein täysin ohjesääntöjen mukaan, hapetus + nesteenpoltto. Se on oikeastaan ainut joka jää enää vaihtoehdoksi, eli ketuiksi mennyt wicki, kaikesta huolimatta. Vastuslankaa olen yrittänyt niin löysätä, kiristää kuin kaikkea siitä väliltä, mutta siltikään ei homma toimi. Laatikon mukana tulleet kanthalit meni vauhdilla, ilmeisesti ohuempaa 0.16 lankaa. Hain paikallisesta harrastekaupasta 0.22 vastuslankaa, joka tuntuisi kestävän hetken paremmin mutta edelleen katkeaa.
Voiko kyseessä olla huonosti kulkeutuva neste, niin että wickin kärki jää kuivaksi?
edit. niin ja laitteena toimii Don 3,7V.
Kävin tänään Clas ohlsonilla odottaessani kun muija pyöri kaupoilla... Mukaan tarttu uus toho missä liekki noin 7 kertaa isompi mikä vanhassa.
Kaikki ketkä taistelee noiden meshiensä ja hotspottien kanssa, käykää nyt herranjumala ostamassa kunnon laite millä hapetatte sitä meshiä. 30 sekunttia poltettu meshi ja ei yhtään hotspottia ja koko coili hehkuu punasena. Voisin veikata että suurimmalla osalla teistä ongelmat johtuu hapetuksen puutteesta, eli liian tehottomasta tohosta... Samoja ongelmia oli itelläkin aikasemmin.
Meshcompanylta tuli tällä kertaa kylkiäisinä 325 sijaan 500 meshiä ja voin suositella muillekkin. Tosi pehmeetä, helppo kääriä ja wickaa loistavasti.
Pitihän sitä tämän hypen seurauksena tilata pari A4:sta tuota 500:sta meshiä, katsotaan mitenkä toimii kunhan joskus saapuu :)
http://www.themeshcompany.com/acatal...fine-mesh.html
Tuollahan sitä..
http://www.themeshcompany.com/acatal...fine-mesh.html
Tuolta löytyy tuon #400 alta.