TODAY on omasta mielestäni paras kalenterisofta. maksaa kyllä vähän mutta on joka euron arvoinen. Kokeiluversio ilmaiseksi...
Printable View
TODAY on omasta mielestäni paras kalenterisofta. maksaa kyllä vähän mutta on joka euron arvoinen. Kokeiluversio ilmaiseksi...
Itellä luurina pelittää grafiikan alan takia ja omasta halusta Samsung Galaxy Note 3. Hyvä luuri ja kynä lisänä plussaa
Business Calendarille ääni täältä.
Noita katselin niin kyllä omasta mielestä Googlen oma vei kalentereista voiton.
Ihan hyvää jälkeä tällä Z3 Compactin kameralla tulee:
http://hoyrywiki.net/images/7/7c/G-Tube.JPG
Mulla käytössä aCalendar, samantapainen kuin kuukkelin oma, mut parempi... Erona noihin ehdotettuihin mm se, että kk-näkymässä näkyy suoraan mitä merkintöjä päivällä on, ei tarvii tökätä päivää auki tms. Toimii mulla kun päivillä ei normisti ole montaa merkintää... Widget myös aika hjuva tässä...
Mjaahas, taasen jökkii jokin Youtube-videoiden toistossa Ompulla.
Hyviä korjausliikkeitä/korjaajia Helsingin suunnalla? Plussaa jos saa nopeasti omansa takaisin. Meni sonyn Xperia z3 compactista näyttö paskaksi.
Ei saatana, eikö sulla oo se puhelin ollu vasta viikon? :lol: Mitä tästä opimme, kännätessä varakännykkä mukaan.
Matkapuhelinhuolto | Pyydä ilmainen korjausarvio puhelimestasi
http://www.screenfix.fi/etusivu
http://www.smarthuolto.fi/
Ja toivottavasti sulla on laaja kotivakuutus, tulee muuten hintoihinsa.
Ei ole kotivakuutusta, eli lätää menee tiskiin :( Mutta tänks :)
Ja vähän reilun viikon se puhelin on juu ollut. Just sain operaattorilta uuden nano-simin tähän uudempaan ja vanha isompikokoinen sim kuoletettiin, varaluuri löytyisi mutta ei pysty oikein soittelemaan...
Sen nanosimin saa aseteltua isompaan simpaikkaan niin et se toimii, ainaki mä sain ku muijan puhelin alko temppuilemaan.
Jos meinaa olla ongelmia niin adapteria kehiin, jos ei oo adapteria niin ostaa vaikka prepaid liittymän, siitä saa adapterin isompaan korttiin :)
Auts.
Adapteri Nano-SIM kortille - Matkapuhelintarvikkeet - Gigantti
Tuossa on halpa lisäinvestointi seuraavaa reissua varten. Mulla on itselläni vastaava mutta microsim-koosta tavalliseen. Jos tulee lähdettyä viihteelle niin nappaan laatikosta kymmenen vuotta vanhan nokian :D
Kukaan törmännyt Spotifyä tai mitä tahansa käytettäessä bluetooth kaiuttimien kanssa pätkivään musiikkiin jos wifi yhteys käytössä?
Mulla pätkii rootattu cyanogen modilla oleva Galaxy S2, vakio Galaxy S3 ja nyt Oneplus One.
Googlailin ja jossain väittivät Android 4.3 ja uudempien versioiden bugiksi..
Mulla on oneplus one ja bluetooth kuulokkeet ja wifin kautta kuuntelen nettiradiota bussimatkat jne. Oon huomannu et tietyissä kohdilla se saattaa pätkästä mut koko netti pätkäsee sit, eli ei avaudu sivut jne. Puolen tunnin koulumatkalla saattaa sen 2 kertaa pätkästä, et joku peittoalue niissä kohdin luultavasti.
Ennen oli luurina huawei g530 tms ja sillä pätki paljon enemmän samoilla matkoilla.
Minkälaista pätkimistä sulla on?
Kuuntelet wifin kautta bussimatkat?
Mulla 20/1 adsl ja kaista riittää, eikä pätki läppärillä windows 7 64bit yhtään.
Toimii hyvin kännyn kautta joitain minuutteja, mut jossain vaiheessa alkaa katkomaan melko tiuhaan. Korjaantuu katkaisemalla wifi ja käyttämällä 3G yhteyttä.
Joo wifin kautta kuuntelen, mikä liittymä sulla on?
Joillain (isolla osalla) opon käyttäjistä on saunalahden kanssa ongelmia, mut taas mulla on saunalahti ja hyvin toimii.
Tuskin wifin kautta larmaseni. Varmaankin 3G/4G kautta.
Ja bluetoothilla headsettiin?
DIT: Jos sulla ei tietenkään mokkula ole taskussa koko ajan.
:facepalm:
4g:n kautta joo, joku ajatuskatkos kävi päässä.,
e; itseasiassa himassa tulee kuunneltua wifin kautta kännykällä kans samaa nettiradiota ja eikä se pätki mitenkään, ei vaikka olis 4 betoniseinää välissä.