Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Sama vika mut aikaisin nukkumaan ja 7 aikoihin ylös ja päiväx metsään:)
Ikä tuo järkevyyttä hommaan;)
Aamulla puhaltaa nollat niin tohtii auton rattiinki mennä. Nää päivät metsällä tekee sen ettei jaksa paljoa ottaa... Saunan päälle kun syö hyvin niin on valmista kauraa petiin:)
Oon kans kuullut että mehtällä on tapana käydä selvinpäin ;)
re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)
Nimenomaan:D
Ei oo asiaa aamulla pyyntiin jos vanha viina haiskahtaa nykypäivänä ja oon täysin samaa mieltä:)
Illalla malttaa lopettaa 8 jälkeen niin hyvin tohtii johtajan vieressä höpötellä:D
Niin ja oompa itse ollu johtajana torstaista asti kun alkuperäinen on ollu pois:P
Olen ehdottomasti sitä mieltä että aseet ja humala/kaamea kankkunen eivät kuulu asiaan! Noudatan sitä itse ja vaadin sitä muilta myös. Johtajahan on aina vastuussa ja raastuvassa jos jotain tapahtuu:-
No meillä hyvä porukka ja tietävät pelisäännöt;)
Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
"ennen oli kaikki paremmin" vai miten ne sanoo ;)
re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)
Nooh järki se pitää olla kädessä aseitten kans:)
Kuka haluaa omaan kroppaansa 11,7g lyijyä ku kaveri vaan ajatteli et toi rapina tuli hirvestä:-
Eli siinä mielessä olen kyl sitä mieltä et tossa suhteessa asia on paremmin nykyisin;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Nooh järki se pitää olla kädessä aseitten kans:)
Kuka haluaa omaan kroppaansa 11,7g lyijyä ku kaveri vaan ajatteli et toi rapina tuli hirvestä:-
Eli siinä mielessä olen kyl sitä mieltä et tossa suhteessa asia on paremmin nykyisin;)
Järki pitäisi olla kännissäkin...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JPS
Järki pitäisi olla kännissäkin...
Tällä hulivililitkulla vaan on paha tapa sekottaa järenjuoksua, varsinki jos sitä ossaa ottaa oikeen... eli hirrrrrviästi.. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
palssi
Tällä hulivililitkulla vaan on paha tapa sekottaa järenjuoksua, varsinki jos sitä ossaa ottaa oikeen... eli hirrrrrviästi.. :D
Ei hirveästi, mutta aina liikaa :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JPS
Ei hirveästi, mutta aina liikaa :D
Totta, se vaan on paha kun taas huomenna ykski on liikaa rapuloihinsa ja taas mennään... :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
palssi
Totta, se vaan on paha kun taas huomenna ykski on liikaa rapuloihinsa ja taas mennään... :D
Juu, korjauksesta viritys... :D Ötyä :)
Viddu aina tää menee näin... meitsi ku alkais oleen kuppilaan lähtökunnossa, ni johan se kello näyttää sen verran ettei enää kannata :S Tarkottaaks tää ny sitä että pitäis alottaa aikasemmin vai kiristää tahtia???
Edit
Vai meneeks noi juottolat Suamessa liian aikasin kiinni?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ahteri
Viddu aina tää menee näin... meitsi ku alkais oleen kuppilaan lähtökunnossa, ni johan se kello näyttää sen verran ettei enää kannata :S Tarkottaaks tää ny sitä että pitäis alottaa aikasemmin vai kiristää tahtia???
Sekä kiristää, että alottaa aiemmin, nii tulos on taattu..?! Aamulla alotat ku silimät aukiaa, ni oot valamis kuppilaan viieltä.. ja miten se irwini laulokaan?! :D
Ihme holisteja täällä!!! onneks ite oon selvinpäin :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Ihme holisteja täällä!!! onneks ite oon selvinpäin :D
Yritys hyvä, mutta nyttet kyllä onnistunu huijjaamaan kettään...?! :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
palssi
Yritys hyvä, mutta nyttet kyllä onnistunu huijjaamaan kettään...?! :D
Kyllä tämä on aivan taivahan tosi!
Korjaan tilanteen todennäkösesti jo huomenna
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Kyllä tämä on aivan taivahan tosi!
Korjaan tilanteen todennäkösesti jo huomenna
Vaiko jo tänään...?! Maanantaikin toki hyvä päevä ottaa riemulimpparia, onhan ne euronpäevät sentääs kaupungilla.. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ahteri
Vai meneeks noi juottolat Suamessa liian aikasin kiinni?
Mun mielestä sain kyllä mennä paljon aikasemmin kuppilat kiinni.. Miks ihmeessä ne pitää olla aamuneljään auki?? Hyvin riittäis jo menis klubitkin kahdelta kiinni ja pubit vaikka 12.
^Olet siis näitä perinteisiä "kun en minä tätä kyseistä asiaa tarvitse, niin se voidaan ihan hyvin kieltää kaikilta"?
Mun puolesta voidaan kieltää mm. alkoholi, julkinen liikenne, tupakka (nykyään), päiväkodit, kioskit ja paperilehdet ilman että vaikuttaa mun elämään ainakaan negatiivisesti, mutta muut tuskin on samaa mieltä, enkä näitä yritäkään saada kiellettyä tai ihmettele miksi näitä pitää olla.. ::)
Tarvitse? Eikai kukaan tarvitse sitä baarissa notkumista aamuun saakka. Kyllä niin tulee itekin tehtyä, mutta ei siinä mitään järkeä ole.
No, eikai kukaan noita munkaan mainitsemia asioita tarvitse elämiseen.. ::)
Ai esim päiväkoteja tai julkista liikennettä? :D Väitätkö tosissaan että päiväkoti on yhtä turha kuin yökerho klo 2-4 aamuyöstä?