Kerro parempi kamerateline. Ei sitä kameraa ain muista sammuttaa
Printable View
Tissejä?
Ihan kilpailutapahtumia auto- ja traktorikilpailussa. Mä nään tissejä, en tosin paljaita, ihan kyllästymiseen asti kotona. Meillä on katos hevostila, ja ratsastajia käy jonkin verran. Ikäluokaltaan 17-30 ja suurimmaksi osaksi ihan kivan näkösiä. Kyl tuolta intternetistä sit löytyy noita paljastissivideoita
Juu, ei tässä mitenkään tuomitsevia olla, kuvaavathan jotkut lintujakin, ihme zoofilistit.
Harrastushan on ihan perseestä jos siihen ei saa menemään IHAN kaikkia rahojaan.
Joskus joku viisas sanoi että töissä ollaan vain jotta olisi varaa harrastaa.
Näin mäkin olen asian nähnyt.
Ei elämässä ole mitään järkeä jos siinä on vain työ.. Tiesti propsit niille jotka ovat onnistuneet valitsemaan työnsä niin hyvin että näin ei ole.
Vaikka harrastustani rakastankin yli kaiken, haluan kuitenkin pitää sen harrastuksena. Epäilen että jos siitä työn tekisi, olisi sekin jossain vaiheessa "vain työ" ja sitä en halua.
Töihin on ihan pirun hankala nousta seitsemäksi, mut ei tänäänkään tehnyt lainkaan heikkoa herätä viideltä harrastuksiin. Näin sen haluan olevankin. Kontrasti, kontrasti, minkä isompi, sen paremmalta se tuntuu. Vähän sama kuin Suomen kesä ja talvi.
Niinhän se menee.
Talvella erityisesti itseltä tuntuu vaikealta herätä aamulla töihin. Mutta viikonloppuna ei mitään ongelmaa ku pääsee tekemään sitä mitä oikeasti haluaa.
Oravanpyörässä on mukava olla :D
Liite 27708
Ei auta muu kun raksia ruutuun. JOS tärppäisi. Tai sitten sääriä pitkin vaurauteen :D.
E. Säärien iällä ei ole väliä jos kova hinku on.
Tuli tuossa mieleen että onhan nykyään meillä aika helppoa elämää. Ennen ei ollut jääkaappeja tai muita elämää helpottavia elektroniikkaa. Töitä piti kait tehdä 10+ tunteja joka päivä ja oliko edes sunnuntai vapaita? Nykyään pääsee harrastamaan mitä ei ehkä entinen renki tai piia päässyt.
Nykyään valitetaan jos ei saada kahvia muussa muodossa kuin mustana ja perkele jos ne koirat paskoo jalkakäytävän viereen ja ei kerätä pois.
Kehitys kehittyy [emoji12]
Välillä kelaillu, että minkälainen elämä on mahtanu olla isänisällä mun iässä... Oli kumminkin syntyny 1907 (muistaakseni). On kyllä ollu niin eri meininki silloin. Ja kuinka paljosti ehti senkin herran eliniän aikana tuleen kaikkia elämää helpottavia keksintöjä.
Jälkikäteen harmitellu kun ei ehtiny/ tajunnu kysellä-jutella, että minkälaista oikeesti on elämä ollu 1900-luvun alkupuoliskolla.
Toisaalta oravanpyörä pyöri kyllä hitaammin. Jos renki teki hommansa hyvin, sai vetää Työmiehen (siis tupakkamerkki, ei hanuriin työkaveria :D ) rauhassa ilman että isäntä kyttäsi sekuntikellon kanssa. Jos kyttäsi, oli hyvälle rengille kyllä paikka naapuritalossa. Piikaakin saatto päästä tuikkaamaan joskus.
Jääkaappina toimi kellari. Nolla energiankulutus,niin kuin nykyään on tavoite. Kaverilla on jemmassa vanha sähkösopimus jossa "Oikeutetaan käyttämään kolmea 40 kynttilän lamppua pimeän aikana ja yhtä radioapparaattia" Nääs sähkömittareitakaan ei ollut vielä keksitty.
Sukututkimusta ja kirkonkirjoja tutkimalla voi havaita,että kuolo korjasi aika taajaan nuorempaakin väkeä ja silloin kuoltiin sellaisiin tauteihin johon nyt otetaan muutama pilleri ja tauti ohi.
.
Ja Twisted itse oli iältään... :D
Penskana mökillä jäähdytykseen toimi maakuoppa. Kauhunsekaisin tuntein piti sieltä hakea maitoa, kun ympärillä pyöri itikka-armeijan lisäksi hämähäkkejä ja jotain tuhatjalkaisia. Kaupunkilaispenskan elämysmatka.
Nykyään kehitys on liiankin helppoa.. keksitään kaikkea härpäkettä ettei ihminen toimi kuin sähkön avulla.. paras oli se kun kaverilla oli yleiskone ja väänsi sillä jauheliha kastikkeen.. meni 20min aikaa.. meni vähän yli hilseen. Tein itse kastikkeen pannulla 10 minuutissa sipuleineen.. ja sitten huvittaa tää kännykkä teollisuus kohta on varmaan samsung s100 jolla ajat partasi ja se ohjaa sinut vessaasi toki varmaa osat jo käyttä navia siihenkin.. 😂
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Juuri tässä tapasin nuoren polven edustajia. 9-vuotias halusi nähdä, miltä tukkansa näyttää, ja pyysi äitinsä puhelinta, että voisi katsoa etukamerasta. 28-vuotias hermostui, että ettekö te herranjestas tiedä sellaista kapinetta kuin peili. (Itsehän en enää hämmästy mistään nuorison kotkotuksista.)
Kaikista naurettavin keksintö mihin törmää jokapaikassa.. selfiekeppi..
Se on totta :D kannoin pinkkiä picoa ni tytsyt kyseli bussipysäkillä et onkos iphonesta tullut tupakka laite
Mukavasti jyrisee mökillä😄
Täällä PK seudulla ei ukkosta ikinä...
Sataa, pitäs varmaan kauppaan kävellä, jotain liha klönttiä voisi uunittaa....... On se helppoa, kun kaupat on "aina" auki
http://i386.photobucket.com/albums/o...psmix0zgoh.jpg
Oli tarjouksessa, hot wings, joista kaikki on näköjään koipia:laugh:
Tuli ja meni, oli kyllä lyhyt ukonilma😯 en nähny yhtään salamaa😑
kummalista kyl tääl pkseudul oltava liikaa taloi ja nosturei ku noi ukkoset kiertää aina.. perkele..
Hyvin nuo meni, korjataan nyt senverran, että tuote nimi on buffalo wings(liiteri nääs). Meinasin pyörtyä, kun huomasin siellä myös Italian parasta olutta, peroni(nastro azzurro):eek: Otin vain 4, taidan vielä setin kipaista :) aka "iltalenkki". Äkkiä katsomaan, olihan se 21 auki?
Kiinni, voe helevata:crying: No prkl, alepaan sitten, muistini mukaan sieltäkin pitäs löytyä?
Ne nuijat on kyllä siipeä kans, jos ei oo tullu vahinko tehtaalla. Se on siiven tyviosa, littana palanen kärki. Koivet on vähintään tuplasti isompia nuijia. Toki noihin välillä menee väärääkin tavaraa, yhdessä paketissa oli rintaleikkeen puolikas. Ja ne kärjet on parhaita, meilläkin emäntä syö nuijat, kun tykkää niistä enemmän. Kolme varttia grillissä ja nam.