Mulla tuli jäi päällimmäisenä mieleen armeijasta vain hyviä kokemuksia, ihan hauskaahan se oli. :D
Printable View
Mulla tuli jäi päällimmäisenä mieleen armeijasta vain hyviä kokemuksia, ihan hauskaahan se oli. :D
Tuli muuten äsken huomattua että mulla on menny tähän asti ainakin 1,5kk edestä nesteitä tässä loman aikana pelkästään. :D
Aikalailla sama fiilis. Toki joidenkin perseily pisti välillä ärsyttämään mutta eipä ne nyt maailman loppu ollut. Niin no, jos oli kuninkaallisessa kakkos tassissa niin voiko sitä oikein muuta odottaakaan.. Ja pää-asiassa vielä oppilailta ja alikeilta :D
Itsehän pidin loppujen lopuksi enemmän leireilystä kuin kassulla olosta. Toki viestipuolen tekakuskeilla olikin leireillä ihan miellyttävää. Mä en edes oo mikään eränkävijä tai yleensäkään kulje metsissä mutta vähintään kerran kesässä pitää telttailla metsässä porukalla.
Nähtävästi olit Kajaanissa/sodankylässä? :D
Luovutusta yritetty, osoite virhe.
Rekisteröinti: 20.2.2014 klo 07:27:15
Paikka: ITELLA LOGISTIIKKA, KOTIMAAN KULJET 00230
Ja nyt ne on lähettämässä Fsusan pakettia takaisin lähettäjälle :banghead:
KarPr 2/11 :worship:
Mä olin itseni ja muiden mielestä ihan rento alikessu, en "vittuillu" kellekään yhtä kertaa lukuunottamatta kun oli porukkaa paikalla ja ei kaveri näyttäny lippaa, olis mulle tullu paskaa niskaan jossen olis huomauttaunu :D
Mutta joo, kiero selkä kun on niin kyllähän se vitutti seistä pidempään asennossa, kun rupes kunnolla sattumaan (diag. vasta myöhemmin).
Ärsyttää ihmiset, joille talviolympialaiset on pelkästään hiihto :(
Tai, herra paratkoon, LÄTKÄÄ?!?
Korostetusti pelkästään.
kylla suivaannuin kun tuli ajokielto :(
katsuri sai vedettya avaimen pois virtalukosta auton kaydessa !
itse en tuossa asiassa ole viela onnistunut :D
perus juttuja...
Vissiin aika vanha(ko?) auto sulla? :D miten toi on edes mahdollista? :D
Juu vanha kyseessa, harrasteauto :) uskomaton (paska) tuuri mulla. Tossa moneen otteeseen pihalla testannu ja en saa ihte avainta sitten millaa pois, niiku ei kuuluisikaan, huoh..