Onko jotain mikä toimi paremmin tai yhtähyvin kuin nykyään?
Printable View
jaa..
En tytsystä tai jäbästä tiedä mut ihan mies..
Tuittu kyllä mäki vähän omalle huonolle jokelle repesin. Mutku nykyää tuntuu et tulee 100w lisää kuukaudessa tehoa :lol:
Kynä se oli juu vetauskuva.. kuha heitin senki muutenki vitutukseen ku on nää hienot kiellot tulossa. Tuhansien luvattujen kieltojen maa. Siinähän olis seuraava hitti biisi..
Jassolla on sateenkaaren juuressa yllätyslaatikko aarteena pahanpäivän varalle ;)
Juu ei hädän päivää... katiskaverkkookin löytyy iso pino mistä rullata kunnon wickit [emoji106]
En ole huono häviäjä vaan reilusti realisti, höyryän niin kauan kun se tuntuu hyvälle.
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
jasso puhut vähän mutta asiaa. Jokainen tavallaan. Kynä eikös tää aikuisten sivusto ole.
Kynä tottahan tuo. Eikös se ole rasismia ku on vaan tissiketju? :sarcasm:
Samaa vikaa kohta pari vuotta.
Mut edelleen jos posken kautta ykkönen.
Miks ei kiinnosta enää? Kaikki mulle heti nyt niin korvikkeena vitun nautilus [emoji13]
Paskaa verrattuna katiskaan [emoji16]
Ja taas pahoitin monen mielen [emoji13]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Pitäsköhän itse tilata toi nautilus mini fastechiltä jos sais vielä. Toi nautilus x oli suuri suuri pettymys.
jasso joo mut en enää jaksais meshiä vääntää.. Taino perkele sait ylipuhuttua
Se on se fiilistely niillä pilvillä.
Jos oikeesti poskivedolla sais sairaan voimakkaan makuelämyksen niin miksei. Ne poskivehkeet mitä oon joskus kavereilta imassu niin on ollu aika vaisuja maun suhteen. Vähän kuin rööki verrattuna piippuun.
Kynä totta.. moni on sanonu mulle et naurettavaa pöhältää kauheita höyry pilviä mut jokainen tyylillään ja itse tykkään. Toki meshissä maku oli aivan unelmaa kyllä.. Mut vihasin sitä säätöä.
tuittu nyt jäi cokkeclit päälle :evil::lol:
Tuittu eihän siinä mitään :D Varo palaa viel verkkokalvoille ;)
Suattaapi olla :lol: Ompas täällä hiljasta onkos kaikki hämeenlinnassa.
tuittu Liite 27680
^ Näyttää yllättävän ilahtuneelta :D